Pt-median Paavo lopettaa pitkän uransa Ruotsin monikulttuurista ja sen ylilyönneistä kirjoittajana. Kertyi kuulema liikaa hörhöjä kommenttiosastolle ja muutenkaan nyt yksi mies aina kaikkea jaksa.
Mistähän tämän jälkeen saadaan vaihtoehtouutisia Ruotsista?
Pt-media lopettaa
4
1264
Vastaukset
- Anonyymi
Sellainen tieto valitettavasti on saatu.
Paavo oli se ekonomisti joka osasi laskea suuruusluokan pakolaisuuden hinnasta kun kukaan ei sitä Suomessa osannut laskea, ei yhtenäkään vuonna.
Tietenkin se kiistettiin, mutta mitään oikempaa ei koskaan esitetty.
Ruotsin tilanteesta ja tapauhtumista on saatu oikeaa ja ajnkohtaista tietoa, joka täällä on nyt toistumassa, aivan kuin jatkuvasti on varoiteltu.
Kun PT-media loppuu, on meidän kaikkien etsittävä tietoa uusista lähteistä mutta emme luovu vaatimasta totuutta valtamedioiden vääristelyjen sijaan.- Anonyymi
Paavo Tajukangasko se myös on ekonomisti? Luulin että Pauli Vahtera on se talousmies. Tajukangasta luulin ihan duunaritaustaiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavo Tajukangasko se myös on ekonomisti? Luulin että Pauli Vahtera on se talousmies. Tajukangasta luulin ihan duunaritaustaiseksi.
Kenen nimi voi olla Tajukangas??
- Anonyymi
Murheellista.
Raakkasin listaltani Alma-median ja Keskisuomalaisen - ja poistot jatkuvat -kunnes poistuu keksien tuputtamien ja tietojen kalastelu.
Minulla on keliakia ja vilja-allergia ..
Tätä portaalia katselen tarkoitukseen valitulla paskakoneella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263754- 822597
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331468