Sinun salainen sessio, jota odotat kuumana.

Anonyymi

Arvon aikuiset Ladyt. Haluaisin tiedustella teiltä vähän gallup-tyyliin , että
minkälaisia, salaisia seksi-sessioita ja masturbointi hetkiä teillä on suurin piirtein säännöllisesti ja mitä odotatte kiimoissanne, kun sen hetki tulee.
Tätä kysymyksen asettelua on hiukan hankalaa nyt mun saada tähän ymmärrettävästi, joten kerronpa tähän tarinan elävästä elämästä, niin selviää, mitä olen hakemassa. Tämä tarina on siis faktaa.

Stooryn kertoi mun Xä, kun juteltiin seksistä ja siinä kiihottumisesta tarkemmin.

Meillä oli reilun vuoden ikäinen poika joka oli kotihoidossa, eli Xni oli kotiäitinä ja päivät oli vähän tylsiä, masturboimaankin pääsi kyllä, mutta ne oli pikaisia paineen purku-sessioita, eikä se oikeen riittänyt 23v naiselle, jolla hormoonit hyrrää täysillä.Arvon

No keksittiin sitten, että haetan poikaa seurakunnan kerhoon. Kas kummaa, siellä sattui oleman tilaa ja poika pääsi aloittamaan kerhoilun tulevana perjantaina.
Kerho oli siis perjantaisin 4h. ainoastaan.
Xä kertoo:
Kun tajusin, että saan yksin oloon aikaa, vaikkakin vain 4h. viikossa, niin voin vaikka
huutaa ja vaikka juosta ympäri asuntoa alasti.
Tuli perjantai ja pojan piti viedä kerhoon klo 10:ksi. ,
Oli kevät ja laitoin ylleni mekon, jonka kaula-aukko oli aika antava ja hame ylsi
reilusti polven yläpuolelle seistessä.
En mennyt bussilla, vaan päätin mennä kävellen poikaa vaunussa työntäen.
Huomasin kyllä, että ohi ajavista autoista katseltiin pitkään ja kiihotuin lisää. Tunsin sen pimpassani kihelmöintinä ja tunsin myös
jalkovälin kostuvan.
Kerhotäti ihmetteli vähän, kun minulla oli niin kiire lähteä takaisin kotiin.
Sanoin, että minulla on siellä pesukone päällä, täytyy mennä takaisin nopsaan.
Olo alkoi olla jo kiusaantunut, kun olin ilman pikkiksiä matkassa ja pimppa alkoi valuttaa jo reisille. En enää pystynyt ajattelemaan muuta, kuin märkää pimppaani.
Katse sumeni ja silmät lasittui. Tästä oli pakko päästä kotiin äkkiä.
Lähes puolet kotimatkasta juoksin. Jalkoväli litisi kun märät reidet osuivat toisiinsa juostessa.
Masturboin ensimmäisen orkun heti sängyssä ja toisen suihkussa.
Levättyäni vähän, päätin lähteä kauppakeskukseen ja ilman pikkiksiä tietysti.
Kun ajattelin päivääni tähän saakka, niin tunsin kiihottuvani uudelleen. Olihan se kiihottavaa istua bussissa pimppa paljaana lyhyehkössä kesämekossa.

Perjantaipäivistä tuli sitten mun salasessio-päiviä. Toki tekeminen kehittyi, kun
mielikuvitus muokkasi ideoita rohkeammaksi.
Esim. Laitoin pienen dildon pimppaan sisään ja pikkuhousut sulkemaan tien sille ulos. Useat kerrat meinasin saada orkun vain kävellessäni dildo sisälläni.
Metalliset geishapallot mahdollisimman painavat, on pimpan sisällä vielä paremmat.
Sitten keksin japanilaiset tanssi-housut, jotka ovat siis kumiset, tai lateksiset pikkuhousut, joissa on dildo kiinnitettynä ja voimakas värinä.
Näillä ei kukaan kävele pitkään, ennenkuin laukeaa.
Salaa itselleni hankkima nukke, jossa oli mulle aivan liian iso tekopenis.
Sitä tuli kuitenkin naitua usein ja pitkään. Joku siinä kiihotti valtavasti.

Ei noi mulla nyt mitään kovin pervoja, tai ihmeellisiä ole, mutta koko-ajan ne kehittyy ja mua vaan kiihottaa muunmuassa näkemisen mahdollisuus.
Paljon on mukana fantasiaa, mutta paljon on toteutettuja juttuja myös.
(Kun seksipäivää siis vietän)

Tollaisia avautui Xä aikoinaan. Mua kiihottaa tommoset jutut, joten siksi pyytäisin naisia kertomaan ja avautumaan omista salaisista ",syntisistä" seksi-sessioista.

Mä olen muunmuassa kotona pissannut housuun ja ulkonakin myös.
Masturboinut autossa ja työpaikalla.
Ja paljon kaikenlaista.

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Ole rohkeampi kuin koskaan

        ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
        Ikävä
        95
        2028
      2. Oulussa puukotettu lasta

        Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
        Perussuomalaiset
        418
        1561
      3. Mitä tekisit jos

        täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
        Ikävä
        91
        1313
      4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

        Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
        Tv-sarjat
        14
        1106
      5. Milloin olet viimeksi nähnyt

        Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
        Ikävä
        73
        1062
      6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

        Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
        Suomalaiset julkkikset
        11
        1025
      7. Ääripersu puukotti taas.

        Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
        Oulu
        179
        989
      8. Miten ihmeessä

        on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
        Ikävä
        49
        959
      9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

        😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
        Luterilaisuus
        249
        940
      10. Pelkäätkö että olisin

        Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
        Ikävä
        74
        837
      Aihe