Lunta sataa taivaan täydeltä. Ehdinköhän tänään edes näkemään Viljaa. Kyllä pitäisi ehtiä. Hän on menossa serkkunsa kanssa Barbaratiin. Barbarati on kasvitieteellinen puutarha, jossa elää myös trooppisia perhosia. Niitä on sekä yö- että päiväperhosia. Jos yksikin niistä pääsisi karkaamaan niin se todennäköisesti menehtyisi pian. Suomessa kun talvi ei ole lähellekään samanlainen kuin esimerkiksi Australiassa. Siellä onkin nyt kesä. Australia nimi sijaitsee eteläisellä pallonpuoliskolla ja silloin kun pohjoisessa on talvi, on etelässä kesä. Syksy tulee Australiaan oikeastaan vasta Pääsiäisenä. Karkeasti sen voisi ajatella niin, että silloin kun meillä on Joulu, on Australiassa Juhannus. Mutta eihän siellä edes Juhannusta juhlita, koska he eivät tunne sitä. Juhannus on suomalainen juhla. Lumitöitä on ihan turha tehdä vielä. Huomenna pitäisi olla poutaisempaa. Pertti soittoikin jo. Hän on minun kaverini. Hyvä kuitenkin, että lumet pudotettiin katolta. Jos katolle jättää sellaisen lumikuorman niin katto voi tulla alas, rakenteineen päivineen.
SUNNUNTAI 13 HELMIKUUTA
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Meillä tällä räntää sataa taivaan täydeltä vai onko ihan vesi sade?kerostalossa asun vuokralla pienessä kämpässäni.Kerkisin yksin ulkoilla 2-3h. Kävin liikunta puiston urheilu telineetkin,voimaa hakemassa vartalooni. Kuntelin samalla radiosta klasikoita. Nosti kyllä jalkaa ja muistoja ennen. En ole oikein tango ihminen joten tuo klasikot kanava sopii minulle. Ostoskeskuksen katoja ja katto lankuja ,mitä lie,Mene käytävien yläpuoli.Kuin orret. Kertynyt paljon lunta,ei vaan putsattu. Viime talvi sain kunolla niskaan lumet samalta ITÄ-Helsingin suurimalta avo-ostoskeskus.Vanhus kun rollatorilla saa sieltä lumet niskaan voi seuraava osoite olla hautausmaa. mitäpä tässä ei muta. Kaikille hyvä 14.2.22.päivää.Vaikka olisi yksin. Niin minäkin olen yksin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1976038Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442837- 442307
- 932069
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382011Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291405- 771382
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2991375Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131307Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61236