Miksi vanhoilliskristityt kuitenkin aina kohkaavat ydinperheestä? Biologiset heterovanhemmat ne olla pitää?
Josef oli Jeesuksen isäpuoli
25
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Joosef oli Jeesuksen maallinen isä.
Jumala halusi, että Hänen Poikansa elää normaalin ihmisen elämän lapsena miehen ja naisen avioliitossa.
EI siis yksinhuoltajan, homoparin tai lesboparien kasvatettavana.Valitettavasti olen onnistunut vain poikalapsia tekemään, mutta täytyy taas antaa miinuspisteet asian vierestä kommentoinnista.
Epäjumalasi otsa on mustelmilla kuin shiamuslimilla, kun joutuu otsaansa takomaan palvojiensa häväistessä hänet päivästä toiseen uudelleen ja uudelleen. Olisipa hän onnistunut estämään virtsanlirahduksen sinuakin luotaessa, mutta olemattomuuttaan ei siihen tietenkään kyennyt.- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Valitettavasti olen onnistunut vain poikalapsia tekemään, mutta täytyy taas antaa miinuspisteet asian vierestä kommentoinnista.
Epäjumalasi otsa on mustelmilla kuin shiamuslimilla, kun joutuu otsaansa takomaan palvojiensa häväistessä hänet päivästä toiseen uudelleen ja uudelleen. Olisipa hän onnistunut estämään virtsanlirahduksen sinuakin luotaessa, mutta olemattomuuttaan ei siihen tietenkään kyennyt.Kirjaa jos olen väärässä, pojallasi on aviottomia lapsia.
Anonyymi kirjoitti:
Kirjaa jos olen väärässä, pojallasi on aviottomia lapsia.
Pojillani ei ole lapsia, mutta kylillä puhutaan heidän harjoittelevan lapsentekoa hyvinkin innokkaasti. Jonotuslistat ovat kuulemma käytössä, jos ymmärrät mitä tarkoitan.
Katsos kun nykyaikana aviottoman lapsen isää ei tarvitse selittää jumalaksi, vaan se voidaan todistaa pätevästi dna-testillä.
Poikalapset voivat helposti jatkaa lisääntymistä 80 vuotiaiksi ainakin, joten on liian aikaista sinun innostua.
- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Pojillani ei ole lapsia, mutta kylillä puhutaan heidän harjoittelevan lapsentekoa hyvinkin innokkaasti. Jonotuslistat ovat kuulemma käytössä, jos ymmärrät mitä tarkoitan.
Oletko varma, että harjoittelu ei tuonut tuloksia. Vai onko kysymyksessä tuhkamunat.
- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Poikalapset voivat helposti jatkaa lisääntymistä 80 vuotiaiksi ainakin, joten on liian aikaista sinun innostua.
Tuskin edes elävät niin kauan. 😬
- Anonyymi
Juuri näin!
Ei tälläisiä kiusallisia kysymyksiä saa kysellä. Tämä on jumalan pilkkaa, joten et tule saamaan yhtäkään kunnon vastausta....
usko-vainen kirjoitti:
Mitä jumalaton pauhaa? 😈
Jos et huomannut niin tässä keskusteltiin ydineperheen promlematiikasta. Ei minusta. Ole hyvä ja pysy siis aiheessa.
- Anonyymi
Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:
Jos et huomannut niin tässä keskusteltiin ydineperheen promlematiikasta. Ei minusta. Ole hyvä ja pysy siis aiheessa.
Joko kävit salilla selkääsi hoitamassa?
Ei minulle vaan kyse yleisesti asiasta. Mutta turha tässä on jatkaa, kun näytät kerran olevan niin tyhmä että et ymmärrä kysymystä.
Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:
Ei minulle vaan kyse yleisesti asiasta. Mutta turha tässä on jatkaa, kun näytät kerran olevan niin tyhmä että et ymmärrä kysymystä.
Kenellä sitten se ongelma on jos ei sinulla? 😺
- Anonyymi
maria oli yh äiti, joosef otti raskaana olevan marian vaimokseen, suurten pohdiskelun jälkeen. Lapsivaimo kelpasi, maria oli lapsi..
Toisen lapseen ei kai aitoa isä-poikasuhdetta ollut.
kertomukset ei kerro.
Jeesus siis oli yh-lapsi, ilman isää.
Ja ei suuntautunut työhön, vaan vapaa-aikaan.
Kuljeksi ympäriinsä ja puhui ruuan ja yösijan.
toimi siis teatteritaiteilijana. Tarinat ovat synnyttäneet sitten monenlaista tämän juonen päälle.
Alkuperäinen tarina on unohdettu useinkin.
Tarinat kehityy ajassa.
Ja tarinat kasvaa, yhtyy, jne.- Anonyymi
- ja vielä, että on väitteitä, ettei tämäkään tarina lopulta ole tapahtuneeseen pohjautuva, vaan on kehittynyt useasta muusta tarinasta. Tiedä sitten. Uskomukset ja aihetodisteet eivät useinkaan kohtaa. Ja tarinat usein muuttuu toistellen ja paisutellen "todeksi".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- ja vielä, että on väitteitä, ettei tämäkään tarina lopulta ole tapahtuneeseen pohjautuva, vaan on kehittynyt useasta muusta tarinasta. Tiedä sitten. Uskomukset ja aihetodisteet eivät useinkaan kohtaa. Ja tarinat usein muuttuu toistellen ja paisutellen "todeksi".
Uskonnot on olleet papeille, puhetaiteilijoille aina busines. Niinpä kerrostumia syntyy jatkuvasti lisää! busines is busines.
- Anonyymi
Joosef tarkisti Marian neitsyyden.
Poistettu kirkon sivustolta.
😁 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joosef tarkisti Marian neitsyyden.
Poistettu kirkon sivustolta.
😁Josef tarkisti Marian neitsyyden ja sanoi Jumalalle, että neitsyt on, ole hyvä, minä pitelen aisaa.
- Anonyymi
Poikkeus vahvistaa säännön. Sanopa toinen tapaus.
- Anonyymi
Jeesus tulee toisen kerran.
- Anonyymi
Lopun ajan merkit.
- Anonyymi
Raamatussa ei ole mitään muuta hyväksyntää aisankannattajan roolista!
😁
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337253Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654400Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543462Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5063165Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2942112Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361763Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201701- 911573
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791485Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151436