Haluaisin aloittaa ratsastuksen hyvällä tallilla. Mitä tallia ehdotatte? Olen noin 140 senttiin ja painan noin 30 kiloa. (Kerroin vain). Olen ratsastanut nyt kerran ja aijon mennä kahdelle ratsatusleirille. Asun Etelä-Suomessa mutta voitteko vinkata muitakin talleja.
Mikä talli olisi hyvä?
Anonyymi
3
541
Vastaukset
- Anonyymi
Mahdollisimman pieni yksityistalli jossa eläimistä pidetään huolta. Ratsastuskoulut kannattaa unohtaa.
- Anonyymi
Tikun Puuhevonen
- Anonyymi
Hyi hitto! Tikun puuhevonen on ihan p****ska nykyisin... Käykää ehdottomasti Joensuun ratsastusopistolla! :)
T: Se aiemmin Tikun puuhevosta ehdottanut...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614458KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1563352Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582667Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492584- 1332487
- 241903
- 241721
- 301636
- 1741590
- 381293