Julkaisin aloituksia myös muilla palstoilla, mutta kas kummaa - kukkaan ei näe niitä prkl. Sensuroidaan taas. 😡🤬
Vastaukset 8
Julkkisjuorut on yksi suosikkialustoista, mutta harmikseni siellä puhutaan aina korkeintaan kahden suomi-julkkiksen juoruista. Yritin mennä sekoittamaan pakkaa, mutta turhaan. 😔 😒
- Anonyymi
Oletko varma, joskus kestää hetken että kirjoitus näkyy.
Mihin ketjuun kirjoitit niin voimme tarkistaa näkyykö vai ei.- Anonyymi
Perhosvaikutus kirjoitti:
Eikai minä nyt sitä teille kertoisi. 😂😂😂
Eli sun kirjoitusaoikeutta ei sitten ole rajoitettu, ymmärrän.
Oliko sulla muita harhoja?
Kai tiesit että nimimerkillä kirjoitettaessa kaikki sun kirjoitukset voi hakea? Anonyymi kirjoitti:
Eli sun kirjoitusaoikeutta ei sitten ole rajoitettu, ymmärrän.
Oliko sulla muita harhoja?
Kai tiesit että nimimerkillä kirjoitettaessa kaikki sun kirjoitukset voi hakea?Paljonkos se sinun älykkyysosamääräsi olikaan?
- Anonyymi
Paljonkos se sinun älykkyysosamääräsi olikaan?
Varmasti enemmän kuin sulla.
Koska kirjoitusoikeutta palstalla ei oikeasti pysty rajoittamaan.
Mä saan aina satunnaisesti "oho, ip bannattu" viestejä varmaan siinä missä muutama muukin, mutta eihän toi ole ongelma; 10 sekuntia ja viesti menee läpi ilman banneja.
Opettele käyttämään verkkoa. - Anonyymi
Paljonkos se sinun älykkyysosamääräsi olikaan?
Sinulla se on todistetusti erittäin matalalla, samoin henkinen hyvinvointisi on huonolla tolalla.
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla se on todistetusti erittäin matalalla, samoin henkinen hyvinvointisi on huonolla tolalla.
Kas kummaa kun koen voivani varsin hyvin henkisesti. En ole yhteiskunnalle vaarallinen, enkä myöskään itselleni vaarallinen, joten mahdatkohan nyt sekoittaa realiteetit omien harhojesi kanssa?
Ymmärrän että sinulla on pahamieli. Älykkyyteni on siunaukseni, ettei tarvitse olla sinun kanssasi samalla tasolla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1961892
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117997Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo137962En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213728- 62678
- 135666
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä24664Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38578