Tiedekärpäset ei arvosta vapaa-ajattelua

Otsikko kertoo kaiken. Me emme saa ajatella itsenäisesti ja vapaasti tiedekärpästen takia. He syyllistyvät syrjintään meitä salaliittoteoriapalstalaisia kohtaan! 😭

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      kai tiedät että on muitakin salaliittoja, jotka eivät ole ns tieteenvastaisia.

      • Anonyymi

        Kai tiedät, avaruusaseman astronautit syö kierrätettyä kakkaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai tiedät, avaruusaseman astronautit syö kierrätettyä kakkaa?

        Kai tiedät että kaupan viljatuotteet kasvatetaan moisessa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai tiedät että kaupan viljatuotteet kasvatetaan moisessa ?

        Kai tiedät, että NASA:n miehet on anaaliretentiviisiä tuhkaluukuttajia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai tiedät, että NASA:n miehet on anaaliretentiviisiä tuhkaluukuttajia?

        Se on heidän asiansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on heidän asiansa.

        No on se myös amerikkalaisten veronmaksajien asia, koska NASA:n miehet tuhkaluukuttavat verorahoilla.


      • Anonyymi

        Tass sama ukko eri tyylillä!


    • Vapaa-ajattelu ei ole tieteellinen vaan uskonnollinen termi.

      Ja uskonnoissahan totuudet ovat dogmaattisia.

      • Anonyymi

        Onks persekärpänen tiedekärpänen?
        Ei voi olla koska on tyhmä kuin saapas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onks persekärpänen tiedekärpänen?
        Ei voi olla koska on tyhmä kuin saapas.

        Minua sinä sekä Viktor olette useiden muiden ohella haukkunut persekäroäseksi, vaikka fakta on että olen teitä molempia älykkäämpi ja sivistyneempi.
        Olen opiskellut tieteitä ja koulutukseltani teitä ylempänä, olen kaikin tavoin teitä ylivertaisempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua sinä sekä Viktor olette useiden muiden ohella haukkunut persekäroäseksi, vaikka fakta on että olen teitä molempia älykkäämpi ja sivistyneempi.
        Olen opiskellut tieteitä ja koulutukseltani teitä ylempänä, olen kaikin tavoin teitä ylivertaisempi.

        Tunnetko itsesi ylivertaiseksi, kun syöt kakkaa ollaksesi kuin idolisi, avaruusaseman astronootit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnetko itsesi ylivertaiseksi, kun syöt kakkaa ollaksesi kuin idolisi, avaruusaseman astronootit?

        Toivottavasti saat apua mielenterveyongelmiisi, älykkyyttä et tietenkään voi saada lisää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minua sinä sekä Viktor olette useiden muiden ohella haukkunut persekäroäseksi, vaikka fakta on että olen teitä molempia älykkäämpi ja sivistyneempi.
        Olen opiskellut tieteitä ja koulutukseltani teitä ylempänä, olen kaikin tavoin teitä ylivertaisempi.

        Vainoharhaisuutta. Minä en ole haukkunut ketään persekärpäseksi, koska se on Viktorin juttu.


      • Anonyymi
        Perhosvaikutus kirjoitti:

        Vainoharhaisuutta. Minä en ole haukkunut ketään persekärpäseksi, koska se on Viktorin juttu.

        Enhän minä ole sinua syyttänytkään kun sanoin muut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti saat apua mielenterveyongelmiisi, älykkyyttä et tietenkään voi saada lisää.

        Tunnetko itsesi älykkääksi, kun uskot astronoottien olevan avaruuskävelyllä tyhjiössä, vaikka avaruuskävelykuvassa näkyy kuplia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnetko itsesi älykkääksi, kun uskot astronoottien olevan avaruuskävelyllä tyhjiössä, vaikka avaruuskävelykuvassa näkyy kuplia?

        Nuokin asiat ovat todistettu aivan tieteellisesti ja tietenkään kyse ei ole julkista paitsi jos kyse on videoissa joissa harjoitellaan altaassa, kuten tehdään.
        Tietenkin jokainen osaa erottaa nämä videot toisistaan.
        Olen todistetusti älykäs, sinä selvästikään et ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuokin asiat ovat todistettu aivan tieteellisesti ja tietenkään kyse ei ole julkista paitsi jos kyse on videoissa joissa harjoitellaan altaassa, kuten tehdään.
        Tietenkin jokainen osaa erottaa nämä videot toisistaan.
        Olen todistetusti älykäs, sinä selvästikään et ole.

        ” Tietenkin jokainen osaa erottaa nämä videot toisistaan.”

        Nähtävästi sinä et osaa, koska niitä kuplia on näkynyt videoissa, jotka on esitetty kuvamateriaalina avaruuskävelyistä. Mutta joo, vesitankeissa, joissa harjoitellaan, voidaan myös kuvata ”avaruuskävelyitä”, kun videota jälkimuokataan digitaalisesti.

        ”Olen todistetusti älykäs, sinä selvästikään et ole.”

        No, esitä sitten todisteet siitä, että olet todistetusti älykäs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Tietenkin jokainen osaa erottaa nämä videot toisistaan.”

        Nähtävästi sinä et osaa, koska niitä kuplia on näkynyt videoissa, jotka on esitetty kuvamateriaalina avaruuskävelyistä. Mutta joo, vesitankeissa, joissa harjoitellaan, voidaan myös kuvata ”avaruuskävelyitä”, kun videota jälkimuokataan digitaalisesti.

        ”Olen todistetusti älykäs, sinä selvästikään et ole.”

        No, esitä sitten todisteet siitä, että olet todistetusti älykäs.

        Kuten sanoin ne eivät ole olleet mitään kuplia, jos osaisit etsiä tietoja niin tietäisit jo tämän.

        Kuulun Mensaan, sinä et.


    • Anonyymi

      Viki,

      Kukaan ei estä sua ajattelemasta.

      Jos et voi niin vika löytyy oman pään sisältä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1565
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1243
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1080
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      997
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      910
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      841
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      828
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      754
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe