Ei pelkoa sodasta!

Donetskin "patriootti" Janus Putkonen - tuo suuri Suomen syöj... eikun ystävä sanoo niin MV:ssä.

26

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kun JP niin sanoo, sen täytyy olla totta. Länsimaissa ovat asiat ihan hirveän retuperällä. On Koronarokotteita ja väestöltä on viety vapaus ja asiat ovat TODELLA huonosti.

      • Anonyymi

        Mutta kun vasuri ei tekee aiheesta aloituksen sen täytyy totta. Nimittäin huvikseen ei vasuri jotain hänen mielestään epämiellyttävää sano. Esimerkiksi huvikseen ei ylekään puhu jotain negatiivista esim. maahanmuutosta, jos se ikinä sellaista suostuu edes tekemään.


      • Anonyymi

        Ai länsimaissako vain ? Oletko lukutaitoinen vai muutenkin vain vajaa ?


    • Mutta ONNEKSI on Venäjä, tuo kaikkien demokratioiden esitaistelija ja idoli. Siellä ei ole ongelmia, tai jos on, ne ovat pahojen länsimaiden aiheuttamia!

    • Iloitkaamme siis yhdessä nyt. Ei tarvita Natoa eikä uusia hävittäjiä eikä varmaan armeijaakaan! Ystävämme Janus Putkonen lupaa niin, joten nyt voimme rauhassa keskittyä Convoy-toimintaan Suomessa.

      Hallelujaa! Kiitos Janus!

      🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu


      • Anonyymi

        Onko tämä Janus joku vajaamielinen ?


    • Anonyymi

      Eikö Biden siis saakaan sotaansa?

      • Ei varmasti, kun Janus niin sanoo. Janus TIETÄÄ. Onhan hän patriootti.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        TruthReallyHurts kirjoitti:

        Ei varmasti, kun Janus niin sanoo. Janus TIETÄÄ. Onhan hän patriootti.

        Bidenillä menee vuosi pilalle, jää jo osittain luvattu sota saamatta, pääsisi Venäjälle viemään demokratiaa.
        Se onkin USA:lta onnistunut mm. Lähi-idässä.
        Demokratian puolesta!



    • Anonyymi

      ISn tähtireportteri Arja P on niin hyvä että on p'äässyt Putinin pään sisään ja kertoo mitä meidän nyt täytyy ajatella.. On se......

    • Anonyymi

      Suomalaisraukat, kyllä nyt hermostuttaa ja raivostuttaa, kun ei sitä sotaa saatu, vaikka toiveet oli mahtavat!
      Siltä osin olen kyllä samaa mieltä, että Suomen kannattaa ottaa mallia USAn sosiaalipolitiikasta ja koulutusjärjestelmästä. Ne ovat paljon paremmat, kuin puolisosialistisessa Suomessa. Samoin eläkkeiden karttuminen on parempi, kuin suomalaisilla työttömillä!

      • Anonyymi

        Usassa ei ole mitään hyvää ,eikä Venäjällä.


      • Et taida paljoa ymmärtää koulutusjärjestelmistä...

        🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Sota on peruttu.
      Sipsit ja kolat takaisin kaappiin.

    • Anonyymi

      No eikö Janus ole oikeammassa kuin sinä kohkaaja sun muut sodalla lietsojat?
      Taidatte suorastaan toivoa sotaa, vaikkapa sen takia että saisitte edes joskus olla oikeassa.
      Olet todella nolo.

      • Anonyymi

        Ei vaan siksi että sitä olisi kiva katsoa livenä telkkarista kajarit täysillä
        ja pari koppaa Karjalaa vieressä sekä tietysti sipsejä ja lenkkimakkaraa.
        Kunnon ACTIONIA!
        Paljon jännempää kuin esim: Kotikatu, Salkkarit homoineen tai
        joku "Olen julkkis -päästäkääminut kotiin heti".


    • Anonyymi

      Yle ensimmäiset uutiset keskiviikkona 16.02.2022 mikä tulee jäämään päivämääränä historiankirjoihin

      "se on sota nyt"

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Donetskin patriootti Anus Putkinen tuo suuri pulunnussija.

    • Eipä ollut Putkonen ihan oikeassa. Kaikkea ne tuplat teetättävätkin...

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe