Tälle palstalle nousee silloin tällöin aloitus otsikolla:
Vaparit raivona.
Ei kai tuo alla oleva asia kuitenkaan vapareita raivostuta ?
Ilta-Sanomat 15.2.22:
"Kansanedustajia, liike-elämän vaikuttajia ja yhteiskunnallista eliittiä yhteen keräävä rukousaamiainen järjestetään Suomessa kuudennen kerran 12. maaliskuuta. Tapahtuman järjestäjinä toimivat eduskunnan raamatturyhmä sekä Suomen Kansallinen Rukousaamiainen ry, jonka ohjausryhmä koostuu kansanedustajista. Tilaisuuteen ovat tervetulleita vain kutsuvieraat, eikä mediaa tai muita ulkopuolisia päästetä paikalle."
VAPARIT RAIVONA ?
7
154
Vastaukset
- Anonyymi
Onko Trump kutsuttu?
- Anonyymi
Kyllä raivostuttaa. Tilaisuus on uskonnonvapauden vastainen, kielletty perustuslain 11 § perusteella. Rikkoo myös perustuslain 6 §. Kysykää vaikka Esa Ylikoskelta. Terv. Veikko Vapari.
- Anonyymi
Etkö todellakaan pysty vakuuttavampaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö todellakaan pysty vakuuttavampaan?
Vaparit ei tosiaan pysty
- Anonyymi
Vapaa-ajattelijain tavoitteena on valtion ja kirkon erottaminen, uskonnon, katsomuksen ja omantunnon vapaus sekä ihmisten yhdenvertaisuus uskonnosta tai vakaumuksesta riippumattaa. https://vapaa-ajattelijat.fi/blog/2020/12/08/tavoitteet-ja-strategia-2020-2023/
- Anonyymi
Nimenomaan. Uskonnon ja katsomuksen vapaus toteutuu, kun uskonto hävitetään. Muuten ihmiset eivät voi olla vapaita ja yhdenvertaisia. Vakaumus saa olla mikä tahansa, mutta sitä voi ilmaista vain neutraalisti s.o. uskonnottomasti, jotta kukaan ei vakaumuksensa vastaisesti joudu kohtaamaan uskontoa. Voimme toki taktisesti myöntää oikeuden uskonnonharjoitukseen, mutta se on vain väliaikaista. Todellisuudessa pyrimme todelliseen neutraliteettiin s.o. uskonnottomuuteen kaikkialla. Terv. Veikko Vapari
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan. Uskonnon ja katsomuksen vapaus toteutuu, kun uskonto hävitetään. Muuten ihmiset eivät voi olla vapaita ja yhdenvertaisia. Vakaumus saa olla mikä tahansa, mutta sitä voi ilmaista vain neutraalisti s.o. uskonnottomasti, jotta kukaan ei vakaumuksensa vastaisesti joudu kohtaamaan uskontoa. Voimme toki taktisesti myöntää oikeuden uskonnonharjoitukseen, mutta se on vain väliaikaista. Todellisuudessa pyrimme todelliseen neutraliteettiin s.o. uskonnottomuuteen kaikkialla. Terv. Veikko Vapari
Yritä edes kerran kirjoittaa jotain terävää, eiks joo?
Tuollaiset 'olkinuket' ovat aika vaivaannuttavia. Etkö todellakaan itse ymmärrä, minkälaisen kuvan annat kaltaisiesi ajattelykyvystä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191170
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 77697
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 88653
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet107477