Kiitos KELA- ja Suomen hallitus leikkauksista, joita me katkeroituneet pienituloiset olemme nielleet kerta kerralta - minulle riitti!
Köyhä ei tästä enää köyhemmäksi pääse, joten normaalijakauman mukaan suunta alkaa olla vain ylöspäin.
Sijoitan kelan tuet tästä lähtien vuokraan ja loput uhkapeleihin. Mitään menetettävää ei ole, joten vaihtoehtoina on kurjistua lisää ja elää kädestä suuhun, tai alkaa tekemään miljoonia. Minä päätin yrittää jälkimmäistä.
Kun pieni pääoma on saatu, alan sijoittaa rahat huvijahteihin. Katsotaan kuka nauraa sitten Bahamalla, kun tämä vitutus tästä laantuu.
Tulevan miljonäärin mietteitä sijoituksista
8
211
Vastaukset 8
- Anonyymi
Paras ja varmin tapa saavuttaa pieni pääoma on aloittaa suurella pääomalla sen hankita.
Trump voi antaa tästä hyviä vihjeitä. - Anonyymi
Aloittaja on eläkkeellä oleva mummeli.
Tänään voittosumma kasvoi päälle 8 miljoonan! Harmi, ettei ole oikeaa rahaa. :(
- Anonyymi
Amatööri, mulla oli aikanaan Zyngan Holdemissa, kun sitä pelailin, pelikassa miljardiluokassa.
Pelasin pöydissä joissa panokset liikkui miljoonissa.
Oliskohan kassa vieläkin jossain bittilän uumissa tallessa jos aloittaisin uudestaan? Anonyymi kirjoitti:
Amatööri, mulla oli aikanaan Zyngan Holdemissa, kun sitä pelailin, pelikassa miljardiluokassa.
Pelasin pöydissä joissa panokset liikkui miljoonissa.
Oliskohan kassa vieläkin jossain bittilän uumissa tallessa jos aloittaisin uudestaan?No mut onhan tuo hyvin pelattu siltikin, jos miettii et oon vielä ”aloittelija” ja oon päässyt 1 tasolta 5 tasolle. Peli kassani on nyt 29,629 112. Tänään aion tehdä lisää. ☺️Pelaan siis kahta eri pokeria (Zynga holdem ja toinen Playstation versio) Toisessa oon tasolla 26 ja toisessa ”rookie” V.
Kannattaa aloittaa uudestaan! Minusta tulee vielä yhtä hyvä kuin sinä olet. :)- Anonyymi
Perhosvaikutus kirjoitti:
No mut onhan tuo hyvin pelattu siltikin, jos miettii et oon vielä ”aloittelija” ja oon päässyt 1 tasolta 5 tasolle. Peli kassani on nyt 29,629 112. Tänään aion tehdä lisää. ☺️Pelaan siis kahta eri pokeria (Zynga holdem ja toinen Playstation versio) Toisessa oon tasolla 26 ja toisessa ”rookie” V.
Kannattaa aloittaa uudestaan! Minusta tulee vielä yhtä hyvä kuin sinä olet. :)Ei ehdi pelaan holdemia kun aika ja akku menee Farmville 3:n kanssa.
- Anonyymi
Kannattaa sijoittaa varmiin kohteisiin niin kuin just lottoon ja kenoon
Ei vinossa vaan kenossa :) Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa sijoittaa varmiin kohteisiin niin kuin just lottoon ja kenoon
Ei vinossa vaan kenossa :)Juu, näin teen! 😂 Minulla on kyllä vedenpitävä suunnitelma, mikä ei kylläkään ole Lotto tai Keno. Å☹️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid149974En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44697Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi23628Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.124619- 67595
- 36552
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50535Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää154530Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni33520Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34518