Kaamea murtuma päässä ja nyt sitä selitellään että löi päänsä sängynpäätyyn nukkumaan mennessään?
Mikä tässä tarinassa ei täsmää?
Bob Sagetin kuolema
21
109
Vastaukset
Kyllä on aivan mahdolista lyödä päänsä kaatumalla tapaturmaisesti niin että kallo halkeaa.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/341594f6-270b-4456-9323-87a1eadc1865
Suomessakin on kaatumiset yms. etenkin vanhuksilla melko yleinen kuolinsyy.- Anonyymi
Niin, kaatua, esimerkiksi suihkussa liukastumalla. Tuota en ihmettelisi hetkeäkään, tuttava sai keskivaikean aivovamman ammeessa liukastumisesta.
Mutta tuo sängynpääty nimenomaan tässä eniten ihmetyttää, takaraivoa ei noin vain isketä sängyssä päätyyn tuollaisella voimalla.
Kukaan ei sänkyyn mennessä laita päätä tyynyyn täydellä raivolla, ja vaikka laittaisi, on vaikea uskoa että saisi aikaan tuollaisen vamman vaatimaa kiihtyvyyttä. Vamma kuvailtiin kuin olisi isketty pesismailalla.
Vai hyppikö mies sängyllä sitä ennen? Anonyymi kirjoitti:
Niin, kaatua, esimerkiksi suihkussa liukastumalla. Tuota en ihmettelisi hetkeäkään, tuttava sai keskivaikean aivovamman ammeessa liukastumisesta.
Mutta tuo sängynpääty nimenomaan tässä eniten ihmetyttää, takaraivoa ei noin vain isketä sängyssä päätyyn tuollaisella voimalla.
Kukaan ei sänkyyn mennessä laita päätä tyynyyn täydellä raivolla, ja vaikka laittaisi, on vaikea uskoa että saisi aikaan tuollaisen vamman vaatimaa kiihtyvyyttä. Vamma kuvailtiin kuin olisi isketty pesismailalla.
Vai hyppikö mies sängyllä sitä ennen?Jos lyödään pesäpallomailalla, kallo ei välttämättä murskaannu, saati sitten lyöty aina kuolisi. Ei mene välttämättä tajukaan. Kyllä pesäpallomailavahinkoja peleissä sattuu.
Elikä tuollaiset vertailut on enemmän kuin vähän huonoja.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, kaatua, esimerkiksi suihkussa liukastumalla. Tuota en ihmettelisi hetkeäkään, tuttava sai keskivaikean aivovamman ammeessa liukastumisesta.
Mutta tuo sängynpääty nimenomaan tässä eniten ihmetyttää, takaraivoa ei noin vain isketä sängyssä päätyyn tuollaisella voimalla.
Kukaan ei sänkyyn mennessä laita päätä tyynyyn täydellä raivolla, ja vaikka laittaisi, on vaikea uskoa että saisi aikaan tuollaisen vamman vaatimaa kiihtyvyyttä. Vamma kuvailtiin kuin olisi isketty pesismailalla.
Vai hyppikö mies sängyllä sitä ennen?Tietyissä kohtaa pääkalloa on heikkoja kohtia jolloin vammat voivat olla erittäin pahoja, eräs sukulainen istui tietokonetuolilla humalassa ja kaatui ja ei noussut enää ikinä.
- Anonyymi
kekek-kekek kirjoitti:
Jos lyödään pesäpallomailalla, kallo ei välttämättä murskaannu, saati sitten lyöty aina kuolisi. Ei mene välttämättä tajukaan. Kyllä pesäpallomailavahinkoja peleissä sattuu.
Elikä tuollaiset vertailut on enemmän kuin vähän huonoja.Minä en sitä vertausta pesismailaan tehnyt, sen teki virallinen kuolemansyyntutkija.
Anonyymi kirjoitti:
Minä en sitä vertausta pesismailaan tehnyt, sen teki virallinen kuolemansyyntutkija.
Ei VARRRMAANN tehnyt vertailua pesäpallomailaan.
Ei Amerikassa edes pelata pesäpalloa...Anonyymi kirjoitti:
Niin, kaatua, esimerkiksi suihkussa liukastumalla. Tuota en ihmettelisi hetkeäkään, tuttava sai keskivaikean aivovamman ammeessa liukastumisesta.
Mutta tuo sängynpääty nimenomaan tässä eniten ihmetyttää, takaraivoa ei noin vain isketä sängyssä päätyyn tuollaisella voimalla.
Kukaan ei sänkyyn mennessä laita päätä tyynyyn täydellä raivolla, ja vaikka laittaisi, on vaikea uskoa että saisi aikaan tuollaisen vamman vaatimaa kiihtyvyyttä. Vamma kuvailtiin kuin olisi isketty pesismailalla.
Vai hyppikö mies sängyllä sitä ennen?>>>Mutta tuo sängynpääty nimenomaan tässä eniten ihmetyttää, takaraivoa ei noin vain isketä sängyssä päätyyn tuollaisella voimalla.<<<
Sängyn päädyssä saattaa olla pylväät, puusängyssä eritoten.- Anonyymi
kekek-kekek kirjoitti:
Ei VARRRMAANN tehnyt vertailua pesäpallomailaan.
Ei Amerikassa edes pelata pesäpalloa...Amerikassa toki pelataan pesäpalloa.
Suomalainen versio jota maailmalla ei tunneta on vain avuttomien kehitelmä todellisesta lajista.
Ymmärrän, Suomessa pitäisi käyttää versiota "amerikkalainen pesäpallo" kun viittaa Baseballiin, mutta suoraan suomennettunahan tuo voidaan sanoa "pesäpallo" ja Suomalaisesta versiosta pitäisi käyttää nimitustä "Suomalainen pesäpallo" koska se on vähemmistölaji. Anonyymi kirjoitti:
Amerikassa toki pelataan pesäpalloa.
Suomalainen versio jota maailmalla ei tunneta on vain avuttomien kehitelmä todellisesta lajista.
Ymmärrän, Suomessa pitäisi käyttää versiota "amerikkalainen pesäpallo" kun viittaa Baseballiin, mutta suoraan suomennettunahan tuo voidaan sanoa "pesäpallo" ja Suomalaisesta versiosta pitäisi käyttää nimitustä "Suomalainen pesäpallo" koska se on vähemmistölaji.Höps.
Baseball on ihan eri laji kuin pesäpallo. Mailakin tyystin erilainen.- Anonyymi
kekek-kekek kirjoitti:
Höps.
Baseball on ihan eri laji kuin pesäpallo. Mailakin tyystin erilainen.Et sitten osaa lukea?
Anonyymi kirjoitti:
Et sitten osaa lukea?
Sinähän se et osaa lukea, saati sitten ymmärtää..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Amerikassa toki pelataan pesäpalloa.
Suomalainen versio jota maailmalla ei tunneta on vain avuttomien kehitelmä todellisesta lajista.
Ymmärrän, Suomessa pitäisi käyttää versiota "amerikkalainen pesäpallo" kun viittaa Baseballiin, mutta suoraan suomennettunahan tuo voidaan sanoa "pesäpallo" ja Suomalaisesta versiosta pitäisi käyttää nimitustä "Suomalainen pesäpallo" koska se on vähemmistölaji.Kyllä Suomessa puhutaan baseballista Ja pesäpallosta noilla termeillä.
- Anonyymi
kekek-kekek kirjoitti:
Sinähän se et osaa lukea, saati sitten ymmärtää..
Suomenna sana "baseball" sanatarkasti.
Vihje: Siinä ei ole sanaa "american".
- Anonyymi
Veikkaan että pyörtyi piikin takia kuten se nais-koomikko ja löi päänsä samalla kulmaan.
- Anonyymi
Voi sinua hölmölöistä, syytät kaikesta piikkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sinua hölmölöistä, syytät kaikesta piikkiä.
Eikös se toinenkin koomikko kaatunut kesken esityksensä piikin:
https://www.tmz.com/2022/02/06/heather-mcdonald-comedian-collapses-hospitalized-show/
Hän on täysin piikitetty ja boosteroitu ja vielä ihmettelee mikä iski? Yleensä ne tappavat hirttämällä haluamansa henkilön, joko ovenkahvaan tai patterin venttiiliin. Nuo klobalistit nimittäin. Anonyymi kirjoitti:
Eikös se toinenkin koomikko kaatunut kesken esityksensä piikin:
https://www.tmz.com/2022/02/06/heather-mcdonald-comedian-collapses-hospitalized-show/
Hän on täysin piikitetty ja boosteroitu ja vielä ihmettelee mikä iski? Yleensä ne tappavat hirttämällä haluamansa henkilön, joko ovenkahvaan tai patterin venttiiliin. Nuo klobalistit nimittäin.Onhan noita nähty, eli uutistenlukijoita yms. pyörtyilevän kesken TV-lähetyksen.
Ja kaaauan kaaauan ennen kuin oli koronasta tietoakaan.
https://www.youtube.com/watch?v=68E6GBCiKTE
Oli ilmeisesti vitsaillut ottamastaan tehoste buusterista viimeimmällä julkaisemalla videolla vain paria päivää ennen kuolemaansa.
- Anonyymi
Sen vuoksi fbi:n miehet kävivät hotellihuoneessa pamuttamassa ovenrikkomisvälineellä päähän kuoiniskun.
Niin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen vuoksi fbi:n miehet kävivät hotellihuoneessa pamuttamassa ovenrikkomisvälineellä päähän kuoiniskun.
Niin.Mutta Hillarya ei saa palstalla mainita...
- Anonyymi
Noniin, nyt tuli paljon uskottavampi selitys, kylppärin marmorilattia.
Kuten alunperin ehdotinkin, niin kylppäriliukastuminen on hyvin realistinen skenaario.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654