Bob Sagetin kuolema

Anonyymi

Kaamea murtuma päässä ja nyt sitä selitellään että löi päänsä sängynpäätyyn nukkumaan mennessään?

Mikä tässä tarinassa ei täsmää?

21

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

        Niin, kaatua, esimerkiksi suihkussa liukastumalla. Tuota en ihmettelisi hetkeäkään, tuttava sai keskivaikean aivovamman ammeessa liukastumisesta.

        Mutta tuo sängynpääty nimenomaan tässä eniten ihmetyttää, takaraivoa ei noin vain isketä sängyssä päätyyn tuollaisella voimalla.

        Kukaan ei sänkyyn mennessä laita päätä tyynyyn täydellä raivolla, ja vaikka laittaisi, on vaikea uskoa että saisi aikaan tuollaisen vamman vaatimaa kiihtyvyyttä. Vamma kuvailtiin kuin olisi isketty pesismailalla.

        Vai hyppikö mies sängyllä sitä ennen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, kaatua, esimerkiksi suihkussa liukastumalla. Tuota en ihmettelisi hetkeäkään, tuttava sai keskivaikean aivovamman ammeessa liukastumisesta.

        Mutta tuo sängynpääty nimenomaan tässä eniten ihmetyttää, takaraivoa ei noin vain isketä sängyssä päätyyn tuollaisella voimalla.

        Kukaan ei sänkyyn mennessä laita päätä tyynyyn täydellä raivolla, ja vaikka laittaisi, on vaikea uskoa että saisi aikaan tuollaisen vamman vaatimaa kiihtyvyyttä. Vamma kuvailtiin kuin olisi isketty pesismailalla.

        Vai hyppikö mies sängyllä sitä ennen?

        Jos lyödään pesäpallomailalla, kallo ei välttämättä murskaannu, saati sitten lyöty aina kuolisi. Ei mene välttämättä tajukaan. Kyllä pesäpallomailavahinkoja peleissä sattuu.

        Elikä tuollaiset vertailut on enemmän kuin vähän huonoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, kaatua, esimerkiksi suihkussa liukastumalla. Tuota en ihmettelisi hetkeäkään, tuttava sai keskivaikean aivovamman ammeessa liukastumisesta.

        Mutta tuo sängynpääty nimenomaan tässä eniten ihmetyttää, takaraivoa ei noin vain isketä sängyssä päätyyn tuollaisella voimalla.

        Kukaan ei sänkyyn mennessä laita päätä tyynyyn täydellä raivolla, ja vaikka laittaisi, on vaikea uskoa että saisi aikaan tuollaisen vamman vaatimaa kiihtyvyyttä. Vamma kuvailtiin kuin olisi isketty pesismailalla.

        Vai hyppikö mies sängyllä sitä ennen?

        Tietyissä kohtaa pääkalloa on heikkoja kohtia jolloin vammat voivat olla erittäin pahoja, eräs sukulainen istui tietokonetuolilla humalassa ja kaatui ja ei noussut enää ikinä.


      • Anonyymi
        kekek-kekek kirjoitti:

        Jos lyödään pesäpallomailalla, kallo ei välttämättä murskaannu, saati sitten lyöty aina kuolisi. Ei mene välttämättä tajukaan. Kyllä pesäpallomailavahinkoja peleissä sattuu.

        Elikä tuollaiset vertailut on enemmän kuin vähän huonoja.

        Minä en sitä vertausta pesismailaan tehnyt, sen teki virallinen kuolemansyyntutkija.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä en sitä vertausta pesismailaan tehnyt, sen teki virallinen kuolemansyyntutkija.

        Ei VARRRMAANN tehnyt vertailua pesäpallomailaan.

        Ei Amerikassa edes pelata pesäpalloa...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, kaatua, esimerkiksi suihkussa liukastumalla. Tuota en ihmettelisi hetkeäkään, tuttava sai keskivaikean aivovamman ammeessa liukastumisesta.

        Mutta tuo sängynpääty nimenomaan tässä eniten ihmetyttää, takaraivoa ei noin vain isketä sängyssä päätyyn tuollaisella voimalla.

        Kukaan ei sänkyyn mennessä laita päätä tyynyyn täydellä raivolla, ja vaikka laittaisi, on vaikea uskoa että saisi aikaan tuollaisen vamman vaatimaa kiihtyvyyttä. Vamma kuvailtiin kuin olisi isketty pesismailalla.

        Vai hyppikö mies sängyllä sitä ennen?

        >>>Mutta tuo sängynpääty nimenomaan tässä eniten ihmetyttää, takaraivoa ei noin vain isketä sängyssä päätyyn tuollaisella voimalla.<<<

        Sängyn päädyssä saattaa olla pylväät, puusängyssä eritoten.


      • Anonyymi
        kekek-kekek kirjoitti:

        Ei VARRRMAANN tehnyt vertailua pesäpallomailaan.

        Ei Amerikassa edes pelata pesäpalloa...

        Amerikassa toki pelataan pesäpalloa.

        Suomalainen versio jota maailmalla ei tunneta on vain avuttomien kehitelmä todellisesta lajista.

        Ymmärrän, Suomessa pitäisi käyttää versiota "amerikkalainen pesäpallo" kun viittaa Baseballiin, mutta suoraan suomennettunahan tuo voidaan sanoa "pesäpallo" ja Suomalaisesta versiosta pitäisi käyttää nimitustä "Suomalainen pesäpallo" koska se on vähemmistölaji.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Amerikassa toki pelataan pesäpalloa.

        Suomalainen versio jota maailmalla ei tunneta on vain avuttomien kehitelmä todellisesta lajista.

        Ymmärrän, Suomessa pitäisi käyttää versiota "amerikkalainen pesäpallo" kun viittaa Baseballiin, mutta suoraan suomennettunahan tuo voidaan sanoa "pesäpallo" ja Suomalaisesta versiosta pitäisi käyttää nimitustä "Suomalainen pesäpallo" koska se on vähemmistölaji.

        Höps.

        Baseball on ihan eri laji kuin pesäpallo. Mailakin tyystin erilainen.


      • Anonyymi
        kekek-kekek kirjoitti:

        Höps.

        Baseball on ihan eri laji kuin pesäpallo. Mailakin tyystin erilainen.

        Et sitten osaa lukea?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et sitten osaa lukea?

        Sinähän se et osaa lukea, saati sitten ymmärtää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Amerikassa toki pelataan pesäpalloa.

        Suomalainen versio jota maailmalla ei tunneta on vain avuttomien kehitelmä todellisesta lajista.

        Ymmärrän, Suomessa pitäisi käyttää versiota "amerikkalainen pesäpallo" kun viittaa Baseballiin, mutta suoraan suomennettunahan tuo voidaan sanoa "pesäpallo" ja Suomalaisesta versiosta pitäisi käyttää nimitustä "Suomalainen pesäpallo" koska se on vähemmistölaji.

        Kyllä Suomessa puhutaan baseballista Ja pesäpallosta noilla termeillä.


      • Anonyymi
        kekek-kekek kirjoitti:

        Sinähän se et osaa lukea, saati sitten ymmärtää..

        Suomenna sana "baseball" sanatarkasti.

        Vihje: Siinä ei ole sanaa "american".


    • Anonyymi

      Veikkaan että pyörtyi piikin takia kuten se nais-koomikko ja löi päänsä samalla kulmaan.

      • Anonyymi

        Voi sinua hölmölöistä, syytät kaikesta piikkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sinua hölmölöistä, syytät kaikesta piikkiä.

        Eikös se toinenkin koomikko kaatunut kesken esityksensä piikin:
        https://www.tmz.com/2022/02/06/heather-mcdonald-comedian-collapses-hospitalized-show/
        Hän on täysin piikitetty ja boosteroitu ja vielä ihmettelee mikä iski? Yleensä ne tappavat hirttämällä haluamansa henkilön, joko ovenkahvaan tai patterin venttiiliin. Nuo klobalistit nimittäin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se toinenkin koomikko kaatunut kesken esityksensä piikin:
        https://www.tmz.com/2022/02/06/heather-mcdonald-comedian-collapses-hospitalized-show/
        Hän on täysin piikitetty ja boosteroitu ja vielä ihmettelee mikä iski? Yleensä ne tappavat hirttämällä haluamansa henkilön, joko ovenkahvaan tai patterin venttiiliin. Nuo klobalistit nimittäin.

        Onhan noita nähty, eli uutistenlukijoita yms. pyörtyilevän kesken TV-lähetyksen.

        Ja kaaauan kaaauan ennen kuin oli koronasta tietoakaan.

        https://www.youtube.com/watch?v=68E6GBCiKTE


    • Oli ilmeisesti vitsaillut ottamastaan tehoste buusterista viimeimmällä julkaisemalla videolla vain paria päivää ennen kuolemaansa.

      • Anonyymi

        Sen vuoksi fbi:n miehet kävivät hotellihuoneessa pamuttamassa ovenrikkomisvälineellä päähän kuoiniskun.
        Niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen vuoksi fbi:n miehet kävivät hotellihuoneessa pamuttamassa ovenrikkomisvälineellä päähän kuoiniskun.
        Niin.

        Mutta Hillarya ei saa palstalla mainita...


    • Anonyymi

      Noniin, nyt tuli paljon uskottavampi selitys, kylppärin marmorilattia.

      Kuten alunperin ehdotinkin, niin kylppäriliukastuminen on hyvin realistinen skenaario.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe