Kaamea murtuma päässä ja nyt sitä selitellään että löi päänsä sängynpäätyyn nukkumaan mennessään?
Mikä tässä tarinassa ei täsmää?
Bob Sagetin kuolema
21
109
Vastaukset
Kyllä on aivan mahdolista lyödä päänsä kaatumalla tapaturmaisesti niin että kallo halkeaa.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/341594f6-270b-4456-9323-87a1eadc1865
Suomessakin on kaatumiset yms. etenkin vanhuksilla melko yleinen kuolinsyy.- Anonyymi
Niin, kaatua, esimerkiksi suihkussa liukastumalla. Tuota en ihmettelisi hetkeäkään, tuttava sai keskivaikean aivovamman ammeessa liukastumisesta.
Mutta tuo sängynpääty nimenomaan tässä eniten ihmetyttää, takaraivoa ei noin vain isketä sängyssä päätyyn tuollaisella voimalla.
Kukaan ei sänkyyn mennessä laita päätä tyynyyn täydellä raivolla, ja vaikka laittaisi, on vaikea uskoa että saisi aikaan tuollaisen vamman vaatimaa kiihtyvyyttä. Vamma kuvailtiin kuin olisi isketty pesismailalla.
Vai hyppikö mies sängyllä sitä ennen? Anonyymi kirjoitti:
Niin, kaatua, esimerkiksi suihkussa liukastumalla. Tuota en ihmettelisi hetkeäkään, tuttava sai keskivaikean aivovamman ammeessa liukastumisesta.
Mutta tuo sängynpääty nimenomaan tässä eniten ihmetyttää, takaraivoa ei noin vain isketä sängyssä päätyyn tuollaisella voimalla.
Kukaan ei sänkyyn mennessä laita päätä tyynyyn täydellä raivolla, ja vaikka laittaisi, on vaikea uskoa että saisi aikaan tuollaisen vamman vaatimaa kiihtyvyyttä. Vamma kuvailtiin kuin olisi isketty pesismailalla.
Vai hyppikö mies sängyllä sitä ennen?Jos lyödään pesäpallomailalla, kallo ei välttämättä murskaannu, saati sitten lyöty aina kuolisi. Ei mene välttämättä tajukaan. Kyllä pesäpallomailavahinkoja peleissä sattuu.
Elikä tuollaiset vertailut on enemmän kuin vähän huonoja.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, kaatua, esimerkiksi suihkussa liukastumalla. Tuota en ihmettelisi hetkeäkään, tuttava sai keskivaikean aivovamman ammeessa liukastumisesta.
Mutta tuo sängynpääty nimenomaan tässä eniten ihmetyttää, takaraivoa ei noin vain isketä sängyssä päätyyn tuollaisella voimalla.
Kukaan ei sänkyyn mennessä laita päätä tyynyyn täydellä raivolla, ja vaikka laittaisi, on vaikea uskoa että saisi aikaan tuollaisen vamman vaatimaa kiihtyvyyttä. Vamma kuvailtiin kuin olisi isketty pesismailalla.
Vai hyppikö mies sängyllä sitä ennen?Tietyissä kohtaa pääkalloa on heikkoja kohtia jolloin vammat voivat olla erittäin pahoja, eräs sukulainen istui tietokonetuolilla humalassa ja kaatui ja ei noussut enää ikinä.
- Anonyymi
kekek-kekek kirjoitti:
Jos lyödään pesäpallomailalla, kallo ei välttämättä murskaannu, saati sitten lyöty aina kuolisi. Ei mene välttämättä tajukaan. Kyllä pesäpallomailavahinkoja peleissä sattuu.
Elikä tuollaiset vertailut on enemmän kuin vähän huonoja.Minä en sitä vertausta pesismailaan tehnyt, sen teki virallinen kuolemansyyntutkija.
Anonyymi kirjoitti:
Minä en sitä vertausta pesismailaan tehnyt, sen teki virallinen kuolemansyyntutkija.
Ei VARRRMAANN tehnyt vertailua pesäpallomailaan.
Ei Amerikassa edes pelata pesäpalloa...Anonyymi kirjoitti:
Niin, kaatua, esimerkiksi suihkussa liukastumalla. Tuota en ihmettelisi hetkeäkään, tuttava sai keskivaikean aivovamman ammeessa liukastumisesta.
Mutta tuo sängynpääty nimenomaan tässä eniten ihmetyttää, takaraivoa ei noin vain isketä sängyssä päätyyn tuollaisella voimalla.
Kukaan ei sänkyyn mennessä laita päätä tyynyyn täydellä raivolla, ja vaikka laittaisi, on vaikea uskoa että saisi aikaan tuollaisen vamman vaatimaa kiihtyvyyttä. Vamma kuvailtiin kuin olisi isketty pesismailalla.
Vai hyppikö mies sängyllä sitä ennen?>>>Mutta tuo sängynpääty nimenomaan tässä eniten ihmetyttää, takaraivoa ei noin vain isketä sängyssä päätyyn tuollaisella voimalla.<<<
Sängyn päädyssä saattaa olla pylväät, puusängyssä eritoten.- Anonyymi
kekek-kekek kirjoitti:
Ei VARRRMAANN tehnyt vertailua pesäpallomailaan.
Ei Amerikassa edes pelata pesäpalloa...Amerikassa toki pelataan pesäpalloa.
Suomalainen versio jota maailmalla ei tunneta on vain avuttomien kehitelmä todellisesta lajista.
Ymmärrän, Suomessa pitäisi käyttää versiota "amerikkalainen pesäpallo" kun viittaa Baseballiin, mutta suoraan suomennettunahan tuo voidaan sanoa "pesäpallo" ja Suomalaisesta versiosta pitäisi käyttää nimitustä "Suomalainen pesäpallo" koska se on vähemmistölaji. Anonyymi kirjoitti:
Amerikassa toki pelataan pesäpalloa.
Suomalainen versio jota maailmalla ei tunneta on vain avuttomien kehitelmä todellisesta lajista.
Ymmärrän, Suomessa pitäisi käyttää versiota "amerikkalainen pesäpallo" kun viittaa Baseballiin, mutta suoraan suomennettunahan tuo voidaan sanoa "pesäpallo" ja Suomalaisesta versiosta pitäisi käyttää nimitustä "Suomalainen pesäpallo" koska se on vähemmistölaji.Höps.
Baseball on ihan eri laji kuin pesäpallo. Mailakin tyystin erilainen.- Anonyymi
kekek-kekek kirjoitti:
Höps.
Baseball on ihan eri laji kuin pesäpallo. Mailakin tyystin erilainen.Et sitten osaa lukea?
Anonyymi kirjoitti:
Et sitten osaa lukea?
Sinähän se et osaa lukea, saati sitten ymmärtää..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Amerikassa toki pelataan pesäpalloa.
Suomalainen versio jota maailmalla ei tunneta on vain avuttomien kehitelmä todellisesta lajista.
Ymmärrän, Suomessa pitäisi käyttää versiota "amerikkalainen pesäpallo" kun viittaa Baseballiin, mutta suoraan suomennettunahan tuo voidaan sanoa "pesäpallo" ja Suomalaisesta versiosta pitäisi käyttää nimitustä "Suomalainen pesäpallo" koska se on vähemmistölaji.Kyllä Suomessa puhutaan baseballista Ja pesäpallosta noilla termeillä.
- Anonyymi
kekek-kekek kirjoitti:
Sinähän se et osaa lukea, saati sitten ymmärtää..
Suomenna sana "baseball" sanatarkasti.
Vihje: Siinä ei ole sanaa "american".
- Anonyymi
Veikkaan että pyörtyi piikin takia kuten se nais-koomikko ja löi päänsä samalla kulmaan.
- Anonyymi
Voi sinua hölmölöistä, syytät kaikesta piikkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sinua hölmölöistä, syytät kaikesta piikkiä.
Eikös se toinenkin koomikko kaatunut kesken esityksensä piikin:
https://www.tmz.com/2022/02/06/heather-mcdonald-comedian-collapses-hospitalized-show/
Hän on täysin piikitetty ja boosteroitu ja vielä ihmettelee mikä iski? Yleensä ne tappavat hirttämällä haluamansa henkilön, joko ovenkahvaan tai patterin venttiiliin. Nuo klobalistit nimittäin. Anonyymi kirjoitti:
Eikös se toinenkin koomikko kaatunut kesken esityksensä piikin:
https://www.tmz.com/2022/02/06/heather-mcdonald-comedian-collapses-hospitalized-show/
Hän on täysin piikitetty ja boosteroitu ja vielä ihmettelee mikä iski? Yleensä ne tappavat hirttämällä haluamansa henkilön, joko ovenkahvaan tai patterin venttiiliin. Nuo klobalistit nimittäin.Onhan noita nähty, eli uutistenlukijoita yms. pyörtyilevän kesken TV-lähetyksen.
Ja kaaauan kaaauan ennen kuin oli koronasta tietoakaan.
https://www.youtube.com/watch?v=68E6GBCiKTE
Oli ilmeisesti vitsaillut ottamastaan tehoste buusterista viimeimmällä julkaisemalla videolla vain paria päivää ennen kuolemaansa.
- Anonyymi
Sen vuoksi fbi:n miehet kävivät hotellihuoneessa pamuttamassa ovenrikkomisvälineellä päähän kuoiniskun.
Niin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen vuoksi fbi:n miehet kävivät hotellihuoneessa pamuttamassa ovenrikkomisvälineellä päähän kuoiniskun.
Niin.Mutta Hillarya ei saa palstalla mainita...
- Anonyymi
Noniin, nyt tuli paljon uskottavampi selitys, kylppärin marmorilattia.
Kuten alunperin ehdotinkin, niin kylppäriliukastuminen on hyvin realistinen skenaario.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466