Bob Sagetin kuolema

Anonyymi

Kaamea murtuma päässä ja nyt sitä selitellään että löi päänsä sängynpäätyyn nukkumaan mennessään?

Mikä tässä tarinassa ei täsmää?

21

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

        Niin, kaatua, esimerkiksi suihkussa liukastumalla. Tuota en ihmettelisi hetkeäkään, tuttava sai keskivaikean aivovamman ammeessa liukastumisesta.

        Mutta tuo sängynpääty nimenomaan tässä eniten ihmetyttää, takaraivoa ei noin vain isketä sängyssä päätyyn tuollaisella voimalla.

        Kukaan ei sänkyyn mennessä laita päätä tyynyyn täydellä raivolla, ja vaikka laittaisi, on vaikea uskoa että saisi aikaan tuollaisen vamman vaatimaa kiihtyvyyttä. Vamma kuvailtiin kuin olisi isketty pesismailalla.

        Vai hyppikö mies sängyllä sitä ennen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, kaatua, esimerkiksi suihkussa liukastumalla. Tuota en ihmettelisi hetkeäkään, tuttava sai keskivaikean aivovamman ammeessa liukastumisesta.

        Mutta tuo sängynpääty nimenomaan tässä eniten ihmetyttää, takaraivoa ei noin vain isketä sängyssä päätyyn tuollaisella voimalla.

        Kukaan ei sänkyyn mennessä laita päätä tyynyyn täydellä raivolla, ja vaikka laittaisi, on vaikea uskoa että saisi aikaan tuollaisen vamman vaatimaa kiihtyvyyttä. Vamma kuvailtiin kuin olisi isketty pesismailalla.

        Vai hyppikö mies sängyllä sitä ennen?

        Jos lyödään pesäpallomailalla, kallo ei välttämättä murskaannu, saati sitten lyöty aina kuolisi. Ei mene välttämättä tajukaan. Kyllä pesäpallomailavahinkoja peleissä sattuu.

        Elikä tuollaiset vertailut on enemmän kuin vähän huonoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, kaatua, esimerkiksi suihkussa liukastumalla. Tuota en ihmettelisi hetkeäkään, tuttava sai keskivaikean aivovamman ammeessa liukastumisesta.

        Mutta tuo sängynpääty nimenomaan tässä eniten ihmetyttää, takaraivoa ei noin vain isketä sängyssä päätyyn tuollaisella voimalla.

        Kukaan ei sänkyyn mennessä laita päätä tyynyyn täydellä raivolla, ja vaikka laittaisi, on vaikea uskoa että saisi aikaan tuollaisen vamman vaatimaa kiihtyvyyttä. Vamma kuvailtiin kuin olisi isketty pesismailalla.

        Vai hyppikö mies sängyllä sitä ennen?

        Tietyissä kohtaa pääkalloa on heikkoja kohtia jolloin vammat voivat olla erittäin pahoja, eräs sukulainen istui tietokonetuolilla humalassa ja kaatui ja ei noussut enää ikinä.


      • Anonyymi
        kekek-kekek kirjoitti:

        Jos lyödään pesäpallomailalla, kallo ei välttämättä murskaannu, saati sitten lyöty aina kuolisi. Ei mene välttämättä tajukaan. Kyllä pesäpallomailavahinkoja peleissä sattuu.

        Elikä tuollaiset vertailut on enemmän kuin vähän huonoja.

        Minä en sitä vertausta pesismailaan tehnyt, sen teki virallinen kuolemansyyntutkija.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä en sitä vertausta pesismailaan tehnyt, sen teki virallinen kuolemansyyntutkija.

        Ei VARRRMAANN tehnyt vertailua pesäpallomailaan.

        Ei Amerikassa edes pelata pesäpalloa...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, kaatua, esimerkiksi suihkussa liukastumalla. Tuota en ihmettelisi hetkeäkään, tuttava sai keskivaikean aivovamman ammeessa liukastumisesta.

        Mutta tuo sängynpääty nimenomaan tässä eniten ihmetyttää, takaraivoa ei noin vain isketä sängyssä päätyyn tuollaisella voimalla.

        Kukaan ei sänkyyn mennessä laita päätä tyynyyn täydellä raivolla, ja vaikka laittaisi, on vaikea uskoa että saisi aikaan tuollaisen vamman vaatimaa kiihtyvyyttä. Vamma kuvailtiin kuin olisi isketty pesismailalla.

        Vai hyppikö mies sängyllä sitä ennen?

        >>>Mutta tuo sängynpääty nimenomaan tässä eniten ihmetyttää, takaraivoa ei noin vain isketä sängyssä päätyyn tuollaisella voimalla.<<<

        Sängyn päädyssä saattaa olla pylväät, puusängyssä eritoten.


      • Anonyymi
        kekek-kekek kirjoitti:

        Ei VARRRMAANN tehnyt vertailua pesäpallomailaan.

        Ei Amerikassa edes pelata pesäpalloa...

        Amerikassa toki pelataan pesäpalloa.

        Suomalainen versio jota maailmalla ei tunneta on vain avuttomien kehitelmä todellisesta lajista.

        Ymmärrän, Suomessa pitäisi käyttää versiota "amerikkalainen pesäpallo" kun viittaa Baseballiin, mutta suoraan suomennettunahan tuo voidaan sanoa "pesäpallo" ja Suomalaisesta versiosta pitäisi käyttää nimitustä "Suomalainen pesäpallo" koska se on vähemmistölaji.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Amerikassa toki pelataan pesäpalloa.

        Suomalainen versio jota maailmalla ei tunneta on vain avuttomien kehitelmä todellisesta lajista.

        Ymmärrän, Suomessa pitäisi käyttää versiota "amerikkalainen pesäpallo" kun viittaa Baseballiin, mutta suoraan suomennettunahan tuo voidaan sanoa "pesäpallo" ja Suomalaisesta versiosta pitäisi käyttää nimitustä "Suomalainen pesäpallo" koska se on vähemmistölaji.

        Höps.

        Baseball on ihan eri laji kuin pesäpallo. Mailakin tyystin erilainen.


      • Anonyymi
        kekek-kekek kirjoitti:

        Höps.

        Baseball on ihan eri laji kuin pesäpallo. Mailakin tyystin erilainen.

        Et sitten osaa lukea?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et sitten osaa lukea?

        Sinähän se et osaa lukea, saati sitten ymmärtää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Amerikassa toki pelataan pesäpalloa.

        Suomalainen versio jota maailmalla ei tunneta on vain avuttomien kehitelmä todellisesta lajista.

        Ymmärrän, Suomessa pitäisi käyttää versiota "amerikkalainen pesäpallo" kun viittaa Baseballiin, mutta suoraan suomennettunahan tuo voidaan sanoa "pesäpallo" ja Suomalaisesta versiosta pitäisi käyttää nimitustä "Suomalainen pesäpallo" koska se on vähemmistölaji.

        Kyllä Suomessa puhutaan baseballista Ja pesäpallosta noilla termeillä.


      • Anonyymi
        kekek-kekek kirjoitti:

        Sinähän se et osaa lukea, saati sitten ymmärtää..

        Suomenna sana "baseball" sanatarkasti.

        Vihje: Siinä ei ole sanaa "american".


    • Anonyymi

      Veikkaan että pyörtyi piikin takia kuten se nais-koomikko ja löi päänsä samalla kulmaan.

      • Anonyymi

        Voi sinua hölmölöistä, syytät kaikesta piikkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sinua hölmölöistä, syytät kaikesta piikkiä.

        Eikös se toinenkin koomikko kaatunut kesken esityksensä piikin:
        https://www.tmz.com/2022/02/06/heather-mcdonald-comedian-collapses-hospitalized-show/
        Hän on täysin piikitetty ja boosteroitu ja vielä ihmettelee mikä iski? Yleensä ne tappavat hirttämällä haluamansa henkilön, joko ovenkahvaan tai patterin venttiiliin. Nuo klobalistit nimittäin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se toinenkin koomikko kaatunut kesken esityksensä piikin:
        https://www.tmz.com/2022/02/06/heather-mcdonald-comedian-collapses-hospitalized-show/
        Hän on täysin piikitetty ja boosteroitu ja vielä ihmettelee mikä iski? Yleensä ne tappavat hirttämällä haluamansa henkilön, joko ovenkahvaan tai patterin venttiiliin. Nuo klobalistit nimittäin.

        Onhan noita nähty, eli uutistenlukijoita yms. pyörtyilevän kesken TV-lähetyksen.

        Ja kaaauan kaaauan ennen kuin oli koronasta tietoakaan.

        https://www.youtube.com/watch?v=68E6GBCiKTE


    • Oli ilmeisesti vitsaillut ottamastaan tehoste buusterista viimeimmällä julkaisemalla videolla vain paria päivää ennen kuolemaansa.

      • Anonyymi

        Sen vuoksi fbi:n miehet kävivät hotellihuoneessa pamuttamassa ovenrikkomisvälineellä päähän kuoiniskun.
        Niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen vuoksi fbi:n miehet kävivät hotellihuoneessa pamuttamassa ovenrikkomisvälineellä päähän kuoiniskun.
        Niin.

        Mutta Hillarya ei saa palstalla mainita...


    • Anonyymi

      Noniin, nyt tuli paljon uskottavampi selitys, kylppärin marmorilattia.

      Kuten alunperin ehdotinkin, niin kylppäriliukastuminen on hyvin realistinen skenaario.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe