Julkkisjuorut palstalla ihmeteltiin Saaran katoamista: Instagramilta viimeinen päivitys joulukuulta (jouluaatto 24pv). Tätä ennen hän on päivittänyt mm. Instagramiaan monta kertaa kuukaudessa, joten tätä sietää ihmetellä.
Kommentteihin on laitettu huolestuneita viestejä, eikä Saara ole vastannut niihin mitään.
Onko hän kuollut?
Mihin katosi Saara Aalto?
36
1254
Vastaukset
- Anonyymi
Oisko teholla saatuaan liikaa koronamyrkkypiikkejä?
- Anonyymi
Koronarokotteet eivät ole myrkkyjä muualla kuin teidän tietämättömien päässä.
Perhosvaikutus kirjoitti:
Kaikki tietää jo, ettei piikit ole tehneet kenestäkään tervettä.
Ovat kyllä.
- Anonyymi
Perhosvaikutus kirjoitti:
Kaikki tietää jo, ettei piikit ole tehneet kenestäkään tervettä.
Ne suojaavat,etkö älyä tätä asiaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koronarokotteet eivät ole myrkkyjä muualla kuin teidän tietämättömien päässä.
On siitä tullu joillekkin pahoja haittoja joten ei pidä vähätellä.
- Anonyymi
kekek-kekek kirjoitti:
Ovat kyllä.
Oho! Kerro lisää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne suojaavat,etkö älyä tätä asiaa?
Omalta ajattelultako?
- Anonyymi
Hetkinen.
Delfine delasi tuohon aikaan, oliko Delfine-kirjoitusten takana Saara Aalto?- Anonyymi
Tää olisi melkoisen järisyttävä asia!
- Anonyymi
Toivottavasti tuo nainen ei näkyisi julkisuudessa enää koskaan.
- Anonyymi
En itsekkään kiinnostunut joten en katsonut/lukenut hänen juttujaan. Outoa tosiaan jos noin vaan katoo kerrran leipä tulee julkisuudesta.
- Anonyymi
Sanokaapas joku palstalainen voiko naisella olla vaimoa? Eikö vaan kuulostakin tavalliselta kun sanotaan, että vaimolla on vaimo, ja miehellä on mies?
- Anonyymi
Kyllä mun puolesta, vaikka se kieltämättä kuulostaa hullulta, joku lepakko saa kutsua partneriaan vaimoksi, ja puppelit mieheksi. Ei se ole multa pois.
Ensimmäisessä tapauksessa se "vaimo" kuitenkin niin karmea rekka-lepakko etten koskisi edes pitkälläkään kepillä; ja jälkimmäisessä en vain ole kiinnostunut millään tasolla.
Tosin pitää kysyä että kun vaimo näyttää mieheltä niin miksi sitä pitää vaimoksi kutsua? - Anonyymi
Oudolta. ja tätä aletaan kouluissa opettaa lapsille uutena normaalina. Vois jokainen olla hiljaa naimamieltymyksistään eikä kuuluutella ympäriinsä yksityisasiaansa. Vai valtaa ja oikeuksiako ovat vailla? Kuitenkin epäterveellä taipumuksella ei pitäs lasten päätä sekoittaa opetuksessa, tosin nykyisenä aikakautena on kuin jokin sairas trendi kaikenmaailman homppelointi ku joka tuutista sitä tulis.
- Anonyymi
"Kommentteihin on laitettu huolestuneita viestejä, eikä Saara ole vastannut niihin mitään. "
Missä tälläisiä kommentteja lukee?
Oletko joku huuhaa-ukko muuten?- Anonyymi
Saaran "mies" on järkyttävän ruma.
- Anonyymi
Minulla on aviomies ja olen itse myös mies, olen vähintään henkisesti terve kuin tämän palstan salkkarit.
Todennäköisesti enemmänkin.- Anonyymi
Anaaliyhdynnät toki viisastavat miestä kuten edellä oleva kirjoittaja upeasti todistaa.
- Anonyymi
Viki taas unohti kirjautua?
Tuli mieleen että kun Viki taannoin ensin kirjoitti "miehestään", ja sitten jonkin aikaa sen jälkeen saman teki, lähes samoin sanoin, Delfine niin kyseessä ei sittenkään välttämättä ole sama jätkä kirjoittamassa.
Kyseessä on "aviopari". - Anonyymi
Ei tiedä onko viesti tosi vai heitto...
- Anonyymi
Oletko itse laittanut mitään kyselyä kommentteihin, että missäs se Saara on?
Kukapa näitä tietää. Saara puhelimellaan nettiä varmasti käyttää, mutta ei juurikaan näitä ko. sovelluksia...
Luulisi asia herättävän keskustelua enemmänkin.- Anonyymi
Oletteko jo ottaneet kaikki 3 piikkiä?
Minä haluun lisää, niistä tulee kiva olo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletteko jo ottaneet kaikki 3 piikkiä?
Minä haluun lisää, niistä tulee kiva olo.Juu..., piikit on ihanoita. Ne pitää niiiin terveenäkin.
Mistä saan ne neljännet ja viidennet?
- Anonyymi
Viitsisikö joku ihan järkevääkin puhetta tänne puhua aiheesta?
- Anonyymi
Nähty oululaisen kaljakuppilan lavalla 01.05.22. Maailmantähti tarjosi laulullista taidettaan yhden kipaleen verran rakkaan kotikaupunkinsa vappua juhlineille.
- Anonyymi
Lienee tullut järkiinsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lienee tullut järkiinsä.
Siirtyi sukupuolenvaihdoseläkkeelle?
- Anonyymi
Saara My Queen Aalto on BB talossa🥰!🥰🎶🥰🎶
- Anonyymi
Hmm big brother... ihme että salaliitto termistä on tehty viihdettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm big brother... ihme että salaliitto termistä on tehty viihdettä.
Saara Aalto on🥰
- Anonyymi
Mihin katosi?
Mitä väliä, toivottavasti kovin kauaksi ja pysyy poissa. - Anonyymi
Se meni Lesbokselle
- Anonyymi
Mites kun minä olen kuullut että ne lepakot nukkuisivat päivällä.
Pitääkö paikkaansa?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1276758Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624214Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen513399Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4903004Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2851980Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde351669Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja151509- 901493
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751441Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151396