jälkeenpäin aletaan selvittään?
Ajattelutavan muutos määrätään nyt oikeusministeriöstä-
itsekin Annamaija sekosi ajatuksissaan moista sotku-hömppää selittäessään- mtta sakkoa ja vankeutta tarjoilee- sen se muisti....
Henriksoni ihan kahjoa- uhrin tahtoa selivttää- kka voi toisten ajatukset lukea, jos niitä jälke
7
61
Vastaukset
- Anonyymi
Asian ydin että entiset lait ihan toimivia, mutta tässä tavoitellaan jotain filunkia.
Niinku kaikki EU-sonta -uudistukset jota on tehty viime 25 vuotta.
Hitler ja Stalinkin teki paljon uudistuksia...- Anonyymi
älykännystä pitää kuulua kyllä kyllä yees yeess... ja parasta nauhottaa koko homma- teen niin aina.
stop rasismi - stop persu-puolue:
https://www.youtube.com/watch?v=nL_wf82e0ew
Toi aloite taitaa olla vaan tätä uuttaa naisten voimaannuttamis-feminismi-höttöä päät täynnä olevien sekoilua ja pätemistä, joka käytännössä tuhoisaa...
- Anonyymi
Annamajalla taisi aivot nyrjähtää kun vastasi ja joutui itsekin ajatteleen mitä puhuu-
ehkä huomasi itsekin että järkeily ei oikein toimi...
- 'ajattelutavan muutos'.... - Anonyymi
Ihanan naimishetken jälkeen tulee ajattelutavan muutos. Krapula vaivaa päässä ja rahat on menneet. Paras soittaa poliisille, saan edes muutaman tonnin korvausta.
- Anonyymi
Tuosta asiassa on juuri kyse- ja näistä Assange-jutuista.
Ja ne entiset lait ihan sisältäneet kaiken tuon, eli ihan tarpeettomia lakeja- mutta saattavat mahdollistaa sitten väärinkäytön.
- Anonyymi
Tuolla kirjoitustaidolla varustettu ihminen tuskin on pätevä arvoimaan lakiteknisiä asioita, koskivat ne mitä tahansa.
- Anonyymi
Raiskaajat traumatisoituvat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2217442
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s444789- 594752
- 753418
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162005Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301850- 311809
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441667- 371578
- 1431317