Olisi paikallaan tehdä parkkitaloja. Täällähän on betonitehtaita aivan vierellä. Se ei kai montaa centtiä tee lisää veroäyriin.
Ampumahiihtostadionilla liikaa lunta
6
166
Vastaukset
- Anonyymi
Minun mielestä koko staationin alue pitäs kattaa ettei luonnonlumi tulisi haittaamaan hiihtämistä edellisen talven lumilla. Kunnalla on rahaa, mutta kukas sitä nyt sieltä käy kohvoijaamassa, kun...
- Anonyymi
Elä heittäydy hölmömmäksi kuin jo olet, ihan nolottaa?
- Anonyymi
Miksi parkkitaloja, ei oikein aukkene?
- Anonyymi
Olen satunnaisesti seurannut Web kameralla ampumahiihtostadionin elämää ja tulos on ollut että hiljaista on.
Maailman parhaaksi ampumahiihdon harjoitus-ja kilpailuareenaksi pyrkivällä paikalla on todella, todella pitkä ja kallis matka päämääräänsä.
Ampumahiihtäjiä näkyy joskus yksittäisiä kappaleita. eikä suuresta, alati kasvavasta Esa Haapalan kehumasta harrastajajoukosta ole hajuakaan. Puheet ovat yhtä todenperäisiä kuin Putinilla.- Anonyymi
Eikös siellä joku Venäläinen olekkin pääosissa. Jospa niillä on kaavailu, että seuraava maailmacuppi venäjällä käydään Hantimantiskin sijasta Kontiolahdella.
- Anonyymi
Näkyi naisten takaa-ajon kisassa joku Venäjän lippua liehuttelevan Putinin mieliksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998