Homo piispat on Jumalan vihan alla ja on vetänyt Lutherilaisten päälle viha kun he lanseeraa seta ja pride kirkkoon. Järkyttävä että jotkut papit ottavat heitä homoutta vastaan avoin sylin..
Lutherilaiset joutuuvat perustamaan homovapa kirkkokunta!!!
40
72
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö Jeesus itse sanonut, että eksytys tulee omien keskuudesta ja sudet alkavat esiintymään lampaina?
torre5 kirjoitti:
Onko Savis Jouko Piho?
Unitaristit jotka eivät uskovat että Jumala tekee helvetti niille jotka rakastavat synti ja mielistyy syntiin.. Vai Piho joka julistaa että kaikki pelastuu vähän niinkuin liberaalinen kirkko ? Niinkö Rakas ???
- Anonyymi
Niitä on jo nyt lutherkirkko, lähetyshippakunta, kylvöjä, one way, Kansanlähetys jnejne....
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
No Rakas ?
Mitä ne sitten,, jos ovat ? Tekevät saman katon alla Lutherin kanssa ???Luther on ollut haudassa jo puolivuosisataa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luther on ollut haudassa jo puolivuosisataa.
Korkaan vuosituhatta.
Savis kirjoitti:
No Rakas ?
Mitä ne sitten,, jos ovat ? Tekevät saman katon alla Lutherin kanssa ???Aivan Rakas ja käsky lähtemään ulos heistä ja erottumaan heistä ettei ite saastuvat !!
2. Kor. 6:17
Sentähden: "Lähtekää pois heidän keskeltänsä ja erotkaa heistä, sanoo Herra, älkääkä saastaiseen koskeko; niin minä otan teidät huostaani
Ilm. 18:4
Ja minä kuulin toisen äänen taivaasta sanovan: "Lähtekää siitä ulos, te minun kansani, ettette tulisi hänen synteihinsä osallisiksi ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa.
Ja kokonaan !!! >>
14 Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa; sillä mitä yhteistä on vanhurskaudella ja vääryydellä? Tai mitä yhteyttä on valkeudella ja pimeydellä?
15 Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa?
16 Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat? Sillä me olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut: "Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani".
17 Sentähden: "Lähtekää pois heidän keskeltänsä ja erotkaa heistä, sanoo Herra, älkääkä saastaiseen koskeko; niin minä otan teidät huostaani
18 ja olen teidän Isänne, ja te tulette minun pojikseni ja tyttärikseni, sanoo Herra, Kaikkivaltias".Anonyymi kirjoitti:
Luther on ollut haudassa jo puolivuosisataa.
Silti Rakas,, he haluavat olla saman katon lutterkirkon alla ja kuulua siihen sekametelisoppaan jossa Percele vaikuttaa, .
Ihme etteivät ymmärtävät että henkivallat valtaa heitä vaikka eivät itse sitä haluavat ja alkaa vaikuttaa. Ei henkivallat tarvi pyytää lupa jos uskova ei te Jeesuksen Tahdon muka eikä noudattaa kirjoitettu Pyhä Sana !!!
Karta kirkko !!
Ps. 37:27
Karta pahaa ja tee hyvää, niin sinä pysyt iankaikkisesti.
Sananl. 3:7
Älä ole viisas omissa silmissäsi. Pelkää Herraa ja karta pahaa.
1. Tim. 4:7
Mutta epäpyhiä ämmäin taruja karta ja harjoita itseäsi jumalisuuteen.
2. Tim. 3:5
heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman. Senkaltaisia karta.
Tit. 3:10
Harhaoppista ihmistä karta, varoitettuasi häntä kerran tai kahdesti,KyIIäpäTaasNaurattaa kirjoitti:
Juu, kyllä on myös noita luterilaisuutta kunnioittavia seurakuntia.
Niinkuin kaikki niin sanotut raittiit kuin Helluntalaiset , Vapakirkko, Baptistiset , Metodistiset ja uuskarismaattiset jopa,, voi voi
Savis kirjoitti:
Niinkuin kaikki niin sanotut raittiit kuin Helluntalaiset , Vapakirkko, Baptistiset , Metodistiset ja uuskarismaattiset jopa,, voi voi
Uuskarismsstikoista en olisi varma koska he korottavat Pyhää Henkeä yli Jeesuksen ja Isän.
KyIIäpäTaasNaurattaa kirjoitti:
Uuskarismsstikoista en olisi varma koska he korottavat Pyhää Henkeä yli Jeesuksen ja Isän.
Jaa ?? Rakas meinaatko että uuskarismaattiset olisivat sanonut kiitos ei Paaville kun he kävivät hänen luona neuvottelemassa yhden katon yli kaikki uskonnollisuus. ? Miten paljon raha mahtoi Paavi tarjoa siitä liitosta?? Vai riittikö kunnia uskarismaattisille kuulua kulta kuningaspaavinkuntaan ????
Savis kirjoitti:
Jaa ?? Rakas meinaatko että uuskarismaattiset olisivat sanonut kiitos ei Paaville kun he kävivät hänen luona neuvottelemassa yhden katon yli kaikki uskonnollisuus. ? Miten paljon raha mahtoi Paavi tarjoa siitä liitosta?? Vai riittikö kunnia uskarismaattisille kuulua kulta kuningaspaavinkuntaan ????
Missä kohtaan Raanatussa heistä puhutaan?
Missä kohtaan Raanatussa heistä puhutaan?
Rakas ??
Kenestä tarkoitat ??Savis kirjoitti:
Rakas ??
Kenestä tarkoitat ??No, niistä uuskarismaatikoista joista kirjoitit.
No, niistä uuskarismaatikoista joista kirjoitit.
Siinä puhutaan uuskarismaattisuudest...
2. Tess. 2:
10 ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.
11 Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,
12 että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.Savis kirjoitti:
Siinä puhutaan uuskarismaattisuudest...
2. Tess. 2:
10 ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.
11 Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,
12 että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.Sinulla on vilkas mielikuvitus.
Sinulla on vilkas mielikuvitus.
Niin toivot Rakas mutta Jumala on puhunuy sulle Pyhä Raamatun kautta ja karkuun et pääse !!
Savis kirjoitti:
Niin toivot Rakas mutta Jumala on puhunuy sulle Pyhä Raamatun kautta ja karkuun et pääse !!
Minä puhuinkin sinusta enkä Jumalasta.
Minä puhuinkin sinusta enkä Jumalasta.
Mutta Rakas etkö ymmärtää että Pyhä Raamatun kautta Jumala puhuu sinusta ???
Savis kirjoitti:
Mutta Rakas etkö ymmärtää että Pyhä Raamatun kautta Jumala puhuu sinusta ???
Muta kun nyt puhutaankin s i n u s t a.
Muta kun nyt puhutaankin s i n u s t a.
Mä en Rakas !!
Mä en halua loukata Jumala ja puhua ketään muista kuin Jumalan Pojasta ettäs tiedät !!!
- Anonyymi
Kyllä se on ollut homovapa aina perustuksiltaan.
Homo Sapiens = Viisas ihminen.
😁 - Anonyymi
Hyvä Savis. Ootko käyny kansakoulun?
Epäilen. Koita, kannattaa.- Anonyymi
Sinunkin kannattaisi mennä edes apukouluun.
Olen käynyt ja nyös ammattikoulu ja Puutarhurikoulu ja nyt olen Jumalan koulussa ja siksi kehotan sua Rakas karta harhaoppiset ja syntiset,,
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Olen käynyt ja nyös ammattikoulu ja Puutarhurikoulu ja nyt olen Jumalan koulussa ja siksi kehotan sua Rakas karta harhaoppiset ja syntiset,,
Tekopyhä paskiainen, rakas sanan väärinkäyttää.
😁 Anonyymi kirjoitti:
Tekopyhä paskiainen, rakas sanan väärinkäyttää.
😁Rakas mihin sun hymysi nauraa ? Syntisi vai mille ???
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Rakas mihin sun hymysi nauraa ? Syntisi vai mille ???
Olet paha susi lampaan Turkissa.
😁
- Anonyymi
Seksjaalisuus jumalan jutut on pois sulkevia toisistaan ainakin meitsil
- Anonyymi
Kaikille ei oo järkee jaettu, ethän ollu viimeisempiä?
Matt. 19:30
Mutta monet ensimmäiset tulevat viimeisiksi, ja monet viimeiset ensimmäisiksi."
Mark. 9:35
Ja hän istuutui, kutsui ne kaksitoista ja sanoi heille: "Jos joku tahtoo olla ensimmäinen, on hänen oltava kaikista viimeinen ja kaikkien palvelija".
Mark. 10:31
Mutta monet ensimmäiset tulevat viimeisiksi ja viimeiset ensimmäisiksi."
Luuk. 13:30
Ja katso, on viimeisiä, jotka tulevat ensimmäisiksi, ja on ensimmäisiä, jotka tulevat viimeisiksi."
Luuk. 14:9
niin hän, joka on sinut ja hänet kutsunut, ehkä tulee ja sanoo sinulle: 'Anna tälle sija', ja silloin sinä saat häveten siirtyä viimeiselle paikalle.
HALUATKO HÄVETÄ JA AHMIA ITSELLE ENSIMMÄINEN PAIKKA ??- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Matt. 19:30
Mutta monet ensimmäiset tulevat viimeisiksi, ja monet viimeiset ensimmäisiksi."
Mark. 9:35
Ja hän istuutui, kutsui ne kaksitoista ja sanoi heille: "Jos joku tahtoo olla ensimmäinen, on hänen oltava kaikista viimeinen ja kaikkien palvelija".
Mark. 10:31
Mutta monet ensimmäiset tulevat viimeisiksi ja viimeiset ensimmäisiksi."
Luuk. 13:30
Ja katso, on viimeisiä, jotka tulevat ensimmäisiksi, ja on ensimmäisiä, jotka tulevat viimeisiksi."
Luuk. 14:9
niin hän, joka on sinut ja hänet kutsunut, ehkä tulee ja sanoo sinulle: 'Anna tälle sija', ja silloin sinä saat häveten siirtyä viimeiselle paikalle.
HALUATKO HÄVETÄ JA AHMIA ITSELLE ENSIMMÄINEN PAIKKA ??Tuommoiselle kyllä käy muutama tuhat vuotta jatkuvaa herran ylistämistä ja kiittämistä ikuisessa kirkkaudessa.
Aivot ihan velliä.
😁 Anonyymi kirjoitti:
Tuommoiselle kyllä käy muutama tuhat vuotta jatkuvaa herran ylistämistä ja kiittämistä ikuisessa kirkkaudessa.
Aivot ihan velliä.
😁Aina se voittaa helvetti ,, Rakas !!
- Anonyymi
Aloittaja voi perustaa homovapaan seurakunnan Siperian armoille!!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1186144Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631543956Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503315Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4772793Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2731795Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321463- 871416
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1611310- 771278