Joka uskoo ihmisen olevan Jumala on vaarassa leimautua antikristukseksi. Mutta se on kuitenkin oikea oppi. Hän on lihaan tullut. Voima ja tieto ovat saatanan käsissä. Mutta viisaus on ihmisen Poika. Ja hyvyys on myös ihmisen ominaisuus paitsi eläinten mielestä.
Ihmisen on tunnettava vastuunsa Jumalana. Hänen on Jumalan sijaisena maan päällä otettava kantaa totuuden puolesta eikä pelkän fanaattisen uskon.
Jeesus sanoi: MITÄ tahansa te pyydätte sen minä teen. Hän oli viimeinen tosi Jumala. Hänen jälkeensä on pyydetty ehkä satoja uskontoja, lahkoja, tietoja, jumalia, ja hän on ne myös tehnyt. Ne eivät ole tosia vaan Jeesus oli viimeinen tosi.
Ihminen joka ei ymmärrä olevansa Jumala ei kykene paljoa hyvää tekemään.
Ihminen ja Jumala
4
745
Vastaukset
- Anonyymi
Teismi ja suufilaisuus herättävät ehkä paheksuntaa. Eivätkä kykenekään voittamaan muuta kuin naiset ja mieleltään järkyttyneet. Kuitenkin vaikka niitä kuinka pitäisi antikristillisinä voi nuo johtaa oikeaan ja onnelliseen muita hyödyttävään elämäntapaan, joka on oikean opin tunnusmerkki erään piispan perusteella.
Jos uskon olevani Jumala tai hänen sijaisensa pyrin totuuteen ja muihin hyveisiin eri tavoin kuin muussa tapauksessa. - Anonyymi
Suosittelisin pysymään Raamatun opissa.
- Anonyymi
Minä taas suosittelen, ettette hukkaisi siihen aikaanne.
Surkeammin koottua tekelettä löytää harvoin: Ristiriitaisuuksia, mahdottomuuksia ja virheitä. Ei tuollainen voi olla jonkun 'korkeamman' aikaansaannos.
Sehän on koottu yli viidestä tuhannesta fragmentista, josta tuskin yksikään on alkuperäinen.
Valitut palat on paljon parempi lähdetos lähen nihin tahansa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä taas suosittelen, ettette hukkaisi siihen aikaanne.
Surkeammin koottua tekelettä löytää harvoin: Ristiriitaisuuksia, mahdottomuuksia ja virheitä. Ei tuollainen voi olla jonkun 'korkeamman' aikaansaannos.
Sehän on koottu yli viidestä tuhannesta fragmentista, josta tuskin yksikään on alkuperäinen.
Valitut palat on paljon parempi lähdetos lähen nihin tahansa.> Ristiriitaisuuksia, mahdottomuuksia ja virheitä
En usko, että pystyt todistaa siellä olevan yhtään oikeata ristiriitaa tai virhettä. Mutta, jos kuvittelet pystyväsi siihen, olisi kiva nähdä sinun meielstä pahin ristiriita tai virhe Raamatussa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061718
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931326- 621173
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216848Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122763
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728