Lämpöykkönen kokemuksia vuonna 2022?

Anonyymi

Onko kellään lämpöykkönen kokemuksia alkaen 2022 vuodesta?
Olen pyytämässä ilmavesilämpöpumppu tarjousta ja kehuvat kovasti omaa yritystään, ehkä vähän jopa muista toimittajista puhuivat alentavasti.

8

1892

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

ilmalämpöpumpusta on kokemus. itselläni on toimitusvahvistus ja asennuspäivämääräksi sovittu 10.11.2020, mutta ei oo kuulunut mitään koko firmasta. Yhteydenottoihin ei vastata. Ei taida olla asiakkaan arvostamisella mitään väliä. Myyjä sanoi että tavarat toimitetaan ennakkoon ko osoitteeseen matkahuollon toimesta joka sekin oli outoa ja sen jälkeen tulee asentaja. Tässä oottelen vaan että kuinka monta vuotta heilläkestää...

• Anonyymi

Ei taida soittoa tulla

• Anonyymi

Lämpöykkönen ja energiaykkönen .
      Samat lahkolaiset omistaa.

• Anonyymi

Ilma vesilämpöpumpun asennus tehty päin v......ua. Läpiviennit, letkut ja itse yksikkö asennettu juuri niin kuin ei pitäisi. On kuin kuorma-auto kävisi pihassa. Tarkistin: Läpiviennissä putket ovat kiinni talon rungossa, kellarissa kiinnitetty letkut suoraan kattoon ilman kumityynyjä ja samoin yksikkö seinässä pitää hirveän huminan.

Olen tehnyt itse asennushommia ja taidan tehdä tämänkin loppuun itse, vaikka takuuta toki on. Paskaa on turha peuhata. Alihankkija Virosta, kieliongelmia asioinnissa, ja kun työ valmis, niin Lämpöykkösestä ei olla millään tavalla yhteydessä. (yleensä tehdään lopputarkastus yrityksestä josta työ tilattu) Lasku kyllä tulee. Olisi alunperin pitänyt tehdä itse. Tämä tapahtui 2022 nyt kesällä.

• Anonyymi

Älä päästä taloosi, tekivöt meil asennukset päin persettä. Joutuvat tekemään aennukset uusiksi 2023.

• Anonyymi

Olkaa varovaisia tämän firman kanssa. Puhuvat paskaa. Emme saaneet mitään tukia koska tiedot puutteellisia, luvattiin "kyllä meidän papereilla saatte sen tuen. Toisin kävi, emme saaneet mitään. Ei riittänyt sisäsäiliön käytöstäpoisto tosite. Ehdimme myymään säilöin, olisi pitänyt poistaa firman kautta jolla sertifikaatti kyseiseen toimintaan. ÄLKÄÄ LUOTTAKO Lämpöykkösen puheisiin, lopun voitte ratkaista itse mitä teette heidän kanssaan.

• Anonyymi

Laitettiin viime talvena heiltä öljyn rinnalle Viissmanni, hyvinhän tuo on kutinsa pitänyt. Öljyä meni ennen 2000 litraa ja nyt noin 450litraa. Jotain pientä resonointi ongelmaa oli putkissa mutta kävivät takuuseen korjaamassa. Ei moitteita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
      Maailman menoa
      207
      3556
    2. Mies, näen sinua hetken

ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen
      Ikävä
      13
      3266
    3. Riikka Purra on ihana, jämpti

Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä
      Maailman menoa
      63
      2509
    4. Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa

Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman
      Perussuomalaiset
      9
      2145
    5. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1970
    6. Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)

Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.
      Maailman menoa
      6
      1878
    7. Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki

Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue
      40
      1698
    8. Mitä ajattelet

Siitä henkilöstä jota kaipaat? Sana vapaa!
      Ikävä
      90
      1581
    9. Mikä kaivatussasi

kolahti? 💥
      Ikävä
      72
      1143
    10. Kenen luo menisit nyt

jos se olisi mahdollista?
      Ikävä
      74