Miksi monet ns stallarit erosivat kommareista 70-80-luvuilla....

Anonyymi

ja liittyivät ns viherhemmoihin.... Monet nykyiset eu-poliitikot ovat
juuri tällaisia....
Ennen eroaan ne olivat koko ajan nyrkit pystyssä huutamassa kadulla...

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      1. asia oli se että mukaan tulleet huomasivat että nuoprkeleet valehtelevat koko ajan siitä ei hyvää seuraa ja lähtivät pois. Ovat kertoneet tuosta.

    • Anonyymi

      Kumpiko tulee seuraavaksi, homokiima vai ruskea vaippaan?

    • Osa entisistä taistolaisista hakeutui persuihin, esimerkkinä Hokkanen.
      Todellisuudessa useimmalle nuorelle muodostui kompastukseksi teorian ja käytännön suhde. Poliittinen käytäntö niin vasemmalla kuin oikealla poikkeaa poikkeaa teoriasta.
      Edistyneimmät taistolaisnuoret omaksuivat teorian mutta hylkäsivät senkin, koska käytäntö ei vastannut teoriaa. 1970 luvulla NL oli jo sisältä päin mätänemässä eikä Kiinakaan ollut vielä palannut NEP-talouspolitiikkaan.
      Porvarit pääsivät käsiksi uudella "sosialismiteoriallaan". Sen mukaan sosialismi olisi juuri sitä miten se NL:ssa näkyi. teorian mukainen. NL:n sota Afganistaniin mursi oikeudenmukaisuuden tuntoa. Samalla unohtui kaikenlaiset kapitalismin rikokset.
      Porvaristo käyttää edelleen propagandaa; Sosialismin teoria olisi juuri sellainen kuin NL:n käytäntö.
      Tämän kynnyksen yli marxilaisuutta opiskelleet eivät päässeet yli. Kapitalismi pääsi suvereeniksi politiikassa. NL hajosi porvarillisiksi osiksi. Oikeisto-aalto alkoi. Sotainen kapitalismi elpyi suuresti aiheuttaen suuret tuhot ihmiskunnalle. Parhaillaan porvarilliset tahot Euroopassa ovat suursodan partaalla.
      Sodanvastaisia liikkeitä ei näy. Väestö käy kisaa mikä porvaritaho aiheuttaa ristiriitaa. Kinastellaan sitä kumman porvariblokin takana tulee seisoa.

      • Anonyymi

        olet oikeassa, sosialistit, stalin (sosialisti) ja hitler (kansallissosialisti)
        aloittivat ihmiskunnan suurimman rikoksen 2.maailmasodan. Siihen tarvittiin
        sosialistinen teoria pohjaksi, muuten sitä ei olisi syntynyt. Vain sosialistit pysyivät
        siihen raa'an ja väkivaltaisen uskontonsa perusteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olet oikeassa, sosialistit, stalin (sosialisti) ja hitler (kansallissosialisti)
        aloittivat ihmiskunnan suurimman rikoksen 2.maailmasodan. Siihen tarvittiin
        sosialistinen teoria pohjaksi, muuten sitä ei olisi syntynyt. Vain sosialistit pysyivät
        siihen raa'an ja väkivaltaisen uskontonsa perusteella.

        Ehditte jo erota aloituksestanne edesmenneeseen maailmansotaan.
        Voisitteko ohimennen tuomita saksalaisen fasismin holokaustin ja palata sitten aloitukseenne. Samalla voisitte tuomita naton tuhoamat arabimaat. Se olisi aivan lähihistoriaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehditte jo erota aloituksestanne edesmenneeseen maailmansotaan.
        Voisitteko ohimennen tuomita saksalaisen fasismin holokaustin ja palata sitten aloitukseenne. Samalla voisitte tuomita naton tuhoamat arabimaat. Se olisi aivan lähihistoriaa.

        Molo-Ribbe -sopimus ja Mainilan laukaukset.
        Mitäpä se kommunismidiktatuurin puuhastelija näistä tuumii?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehditte jo erota aloituksestanne edesmenneeseen maailmansotaan.
        Voisitteko ohimennen tuomita saksalaisen fasismin holokaustin ja palata sitten aloitukseenne. Samalla voisitte tuomita naton tuhoamat arabimaat. Se olisi aivan lähihistoriaa.

        miksi sinäsaatanan idootti juoksit jo afrikkaan, eikö mainila kiinnostanutkaan !!!
        olet .reiän kokoinen tyyppi, marginaali sellainen.


    • Anonyymi

      No se vaan että nekin on jo eläkkeellä,vanhojen muistelu tuo on hyvä jos oppii siitä jotain,,

    • Anonyymi

      Taistolais-stalinistit halusivat olla proletaarisen internationalismin uskollisia lipunkantajia Suomessa. Kaikista tärkeintä olikin sitoutuminen N-liiton johtavaan rooliin koko maailman Kommunistisessa liikkeessä. Tsekkolsovakian miehitys nähtiin välttämättömäksi sosialismin puolustamiseksi. Stalinismi erkaantui omaksi lahkolaiseksi suuntaukseksi jonka johtotähdeksi muodostui Suomessa. Skp:n johdolla: Otto Ville Kuusisen viitoittamalla tiellä. Puolueeton humanismi oli pelkkää porvarillista hapatusta, ja "työväenluokkainen maailmankatsomus" oli se mihin piti pyrkiä. Eli kommunistinen diktatuuri.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      131
      2211
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      268
      2067
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      69
      1591
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      117
      1381
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1268
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      130
      1229
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      980
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      66
      958
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      47
      895
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      861
    Aihe