Onneton meuhkaava tyhjänpäväinen Purra-persut ei edes tätä tajunnut
Putin hyökkäyksen kohde Ukrainan vilja-varannot- jota on sanottu Euroopan leipä-aitaksi
18
107
Vastaukset
- Anonyymi
Eliitti-llmuminaattien Purrra-persut ei voi phua tosi--asioista -
koska esim tämäkin viittaisi Suomen viljavarantoihin- joita ei ole eollnkaan hätä-tilanteita varten.
Putin voi tälleen uhata ja heikentää EUta- Anonyymi
Persut ovat puttea vastaan enemmän kuin te punikit.
- Anonyymi
Varas hirtetään lopuksi.
- Anonyymi
Onko lisäksesi monta perheenjäsentä enään elossa?
- Anonyymi
Irti euro-valuutasta ja YYA -toiintaan- se on paras Suomelle-
meidän ihan hölmöä, haitallista ja joipa vaarallista olla mukana EU-NATO-USAn sota-pelaamisissa ja painostustoimissa.- Anonyymi
Tuo on totta , mutta Sanna ja Sale haluu NATO orjaksi Suomen.
- Anonyymi
>>Putin hyökkäyksen kohde Ukrainan vilja-varannot- jota on sanottu Euroopan leipä-aitaksi. Onneton meuhkaava tyhjänpäväinen Purra-persut ei edes tätä tajunnut>>
En tiedä mihin keskusteluun tuossa tarkalleen viitataan. Mutta asiatietoihin perustuen Purra lienee tässäkin kohtaa ollut oikeassa väittämiensä kanssa.
Esimerkiksi vehnän osalta Venäjä on maailman suurin myyjä maailmanlaajuisessa viljakaupassa.
https://www.world-grain.com/articles/14975-focus-on-russia
Venäjän viemän (Export) vehnän määrä on noin 39 miljoonaa tonnia, kun Ukrainan vastaava määrä on vain 24 miljoonaa tonnia.
Joten ainakaan niiden viljeltävien peltoalojen takia Venäjällä ei ole tarvetta Ukrainaa vallata.-- Anonyymi
Eli kuinka iso osa vilja markkinoista olisi siis venäjän hallussa sen jälkeen kun se valtaa ukrainan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli kuinka iso osa vilja markkinoista olisi siis venäjän hallussa sen jälkeen kun se valtaa ukrainan?
Ruoka on yllättävän tehokas painostusase. Jos Suomella ei olisi omaa maataloutta niin me tehtäisiin juuri niin kuin ruuan myyjä sanoisi, joka asiassa.
- Anonyymi
Kuinka paljon Venäjästä oikein jaksetaan propagoida? Kukaan ei tiedä, onko Venäjä edes hyökkäämässä, mutta USA tuttuun tapaan liioittelee ja sokeroi ja muut myönteisesti nyökkäävät kuin ruunat.
- Anonyymi
Juu, ei se Venäjän toiminta Ukrainassa hyökkäämiseltä vaikuta.
Sitä voisi paremmin kuvata raiskaajarikollisten ryöstöretkeksi. Hyökkäyksessä on kyse armeijasta.
- Anonyymi
Onko ihmisiltä aivotoiminta heikennyt. Vai miksi käytös huono?
- Anonyymi
Eurooppa ja maailma omistaa Ukrainan pellot
- Anonyymi
Lähetetään venäjän vilja aroille heliumpallolla tuholais hyönteiset tuhoamaan sadot:)
- Anonyymi
Purra ja persut kannattaa natoa. Oletko laittanut merkille sitä?
Vasemman laidan venkulat ei koskaan kehity. Aina samalla luiskaotsaisella raivolla oksennetaan tuhannesti loppuunkulutettuja idiotismeja. Mutta yksi säälipiste heltiää lojaaliudesta typeryydelle.
- Anonyymi
Kasaarit myivät Ukrainan sovhoosit ulkomaalaisille - Suomikin siellä ryövää.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683209
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753077Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682942On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662621Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611689
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251657Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649- 351645
- 591576