Ensiksi hakijoita oli vähän ja hakua oisi pitänyt jatkaa, jotta olisi saatu tasokkaampia. Paras hakija ei saanut lopulta yhtään ääntä vaan valittiin kokematon yhden puolueen siipimies yhden äänen erolla toiseen täysin kokemattomaan hakijaan. Edessä ei tule olemaan hyvät ajat ja valtuusto näytti taas eilisellä sekoilullaan miksei hakijoita ollut!
Luulen että kaipaamme pian Seppoa
10
1092
Vastaukset
- Anonyymi
Kokematon mies, jolla näyttöä valmistelun vuotamisesta yhdelle puolueelle. Onkohan johtoryhmä riemuissaan uudesta esimiehestä? Minä en ainakaan kuntalaisena.
- Anonyymi
Ei kukaan ole riemuissaan tästä suhmuroinnin ikävästä lopputuloksesta.
- Anonyymi
Ei tässä johtoryhmän perseennuolijaa valittu, vaan johtaja joka vaatii johtoryhmään moraalista vastuuta ja rehellisyyttä.
Siksi oli kovin valitettavaa että virkavapaalla oleva yritysasiaoletettu kulki mustamaalamassa valittua sekä etsimässä syyllisiä valintaan. Teknisellä puolella hämmästellään oletetun käytöstä!
- Anonyymi
Ottamatta lopputulokseen kantaa, huomioin että teknisen johtajan piti opastaa sivusta valtuuston puheenjohtajaa kokouksen menettelytavasta ja laillisuudesta, Eikö puheenjohtajistolle olisi vonut järjestää ennen näin tärkeää kokousta pientä briiffausta?
- Anonyymi
Puheenjohtaja onkin persu 😂😂😂 Persuthan ei oppia tarvi, luulevat osaavansa ja tietävänsä kaiken 😂😂😂
- Anonyymi
Luulen myös, että Seppoa kaivataan vielä. Jostakin on saatava asiantuntemusta peliin.
- Anonyymi
Sebon asiantuntemus oli kovin suppeaa, lähinnä kossupullon suusta nautittua asiantuntemusta.
- Anonyymi
Päivastoin, asiantuntemus oli huippuluokkaa, Koskenkorva tuhosi hyvän miehen.
- Anonyymi
Osa oirehtii Ilmajoella vielä pitkään tätä valintaa.
Tehtiin kaikki tarpeellinen valinnan varmistamiseksi mutta nuo poliittiset edustajat ei lopulta riittäneet ja tuli valituksi vaikutusvallan ulkopuolinen henkilö.
Taitavasti junailtu ja luulen, että kunnassa vähitellen rauhoittuu meno mutta yhdet vaalit se vaatii.- Anonyymi
Danny ja Helmi on jo Persujen listalla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005217950- 2332745
- 262611
- 1641999
- 1211881
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?71644Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21386- 801242
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621198IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41175