Onko muita jotka haluavat eläimen viettävän viimeiset hetket kotona, nukkuvan kotona, tutussa ympäristössä? Joillakin eläinlääkärillä on kotikäyntipalvelu, mutta ei kaikilla. Joten sitten kun viet eläimen lääkärille, lääkäri saattaa olla sitä mieltä että eläintä ei pidä enää kotihoitoon viedä. Ja vetoavat eläinsuojeluun. Ja eläin sitten nukutetaan oudossa ympäristössä. Ymmärrän kyllä, että kaikella on aikansa, mutta toivoisin tähänkin elämän hetkeen inhimillisyyttä, lämpöä.
Vastaukset 2
- Anonyymi
vanhat kissat lopetettiin kotona, samoin kaksi autopelkoista koiraa. autokyydistä pitävät koirat lopetettin lääkärissä, eikä paikka todellakaan ollut niille outo. kaikkia eläimiä ei tietenkään ole lopetettu yhtä aikaa vaan 30 vuoden aikana, mutta muistan joka elukan
- Anonyymi
Eläimelle jokainen minuutti saattaa olla pelkkää kärsimystä joten lopettamista ei kannata pitkittää minkään syyn varjolla. Omistaja voi olla mukana kun eläin nukahtaa viimeisen kerran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711492
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88698Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126526
- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15490- 25483
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus49479