Huomaan että olen parin viime vuoden aikana alkanut todella inhota tupakan hajua. Pakko siirtyä heti kauemmas kun polttelija tulee lähelle. Miksi poltatte pysäkillä? Antakaa ihmisten odottaa rauhassa bussia tai ratikkaa ja menkää itse pahanhajuisena kauemmas. Mielestäni voisi sakottaa tupakoitsijoita yhteisen hengitysilman saastuttamisesta ja terveydenhuollon kulujen lisäämisestä.
Muita tupakansavulle herkistyneitä?
2
80
Vastaukset
- Anonyymi
jokaisella meistä on omat inhokkinsa.
- Anonyymi
Usean vuoden tuota samaa kärsitty Heka Kontula asukaat. Tupakka laki tuli voimaan 2018. Nyt vasta on hakusessa HEKA-ITÄ kaikialle: vanhat talot tupakointi kieltoon.Syystä tupakoitsiat poltaa lasitukset kiinni,ymärtämättä rinakaisi parvekeet, Raot seinissä ja latioissa. Tupakan haju tulee niihin parvekeisin myös ikkunan rakoventileistä asuntoihin sisään vaikka on talvi aika. Röyhkeintä on ne ihmiset,jotka itse ei tupakoi,mutta antaa vieraiden tupakoida.Ovat itse menetäneet hajuaisisti ja tupakoitisia itse ei haista se.( sanovat lääkärit,narsistin tunistaa ei omaa hajuaistia) Haju talvi ja nolla kelit on kuin radon haju,heidän parveke materialissa kiinni.Leviää muille se jotka hajut haistaa.Ei enää aita edes 1-2 lasitus auki auta.Pitäisi pestä koko parveke ja malit uusia ,kuin materialit.mut otakaas se lopuu viimeistän kesä kun tulee viralinen pätös sieltä ympäristölauta kunta.ei auta sanotaan en polta,koskee vieraita.ei auta sanotaan ei voi haista poltan vain mutaman röökin.Sitä lakia on noudatettava silloin ja häätö edessä jos ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku605016Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362289Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti632180- 2222153
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2181373Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191284- 89976
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47953- 66897
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12879