https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/9866
Sanna Marin on kommentoi tuossa että "Kriisi on Ukrainassa. Nyt ei keskustella Suomen Nato jäsenyydestä." Aika moni suomalainen tuntuu olevan toista mieltä.
Eilen käyntiin polkaistu kansalaisaloite on jo koonnut yli 2200 nimeä.
Suomen Nato-jäsenyydestä kansanäänestys -kansalaisaloite
7
68
Vastaukset
Suurin osa suomalaisista on valmis tukemaan hallitusta siinä linjassa, mitä maan hallitus parhaaksi näkee. Jos hallitus ei ilmoita tukevansa Nato-jäsenyyttä, niin tuskinpa moni suomalainen haluaa, että Nato-jäsenyydestä päätetään vain kansanäänestyksen kautta ilman laajempaa turvallisuuspoliittista arviointia.
- Anonyymi
Putte se kaveri lätyssään on nyt ollut meidän lobbari Natoon.Nythän valta asoa Meidän maassa on Nato myönteisä trolli.Röhki nyt pienet neuvvoa antavat lätissä Sit palaa takas
- Anonyymi
Marin se kiikuhan on ku päätön kana
- Anonyymi
Mitä yrität sanoa?
- Anonyymi
43 303 nimeä tällä hetkellä.
- Anonyymi
43 323
- Anonyymi
Tuo aloite on suljettava heti !!!
Se rikkoo Suomen Valtiojärjestystä ja paljastaa sitä äänestäneiden poliittisen kannan, sekä yksityisyyden.
Tuo "äänestys" on äärinationalistien työtä. Samaa kuin Ukrainassa joka on johtanut Ukrainan siihen tilanteeseen kuin se nyt on.
NYT SUOMALAISET TARKKANA!!EI NIMIÄ MIHINKÄÄN MIKÄ JAKAA KANSAA TAI OSOITTAA POLIITTISEN VAKAUMUKSEN!
MEILLÄ ON DEMOKRAATTISESTI VALITTU SUOMEN LAKIEN JA ASETUSTEN MUKAISESTI ASETETTU EDUSKUNTA JA HALLITUS SEKÄ PRESIDENTTI. EMME TARVITSE TÄLLAISIA ALOITTEITA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662631Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181659- 351655
- 591576