Olen tässä pistänyt merkille kun työkseni lähes päivittäin joudun Lohjalla käymään niin tuo liikenneympyrä käyttäytyminen tai sen puute on saman kaltaista kuin Vihdissä eli ei osata sitten yhtään. Niin olen tullut siihen tulokseen että joko Vihdistä on ollut muutto aalto Lohjalle joka aiheuttanut niinkin retardin liikenneympyrä käyttäytymisen tai sitten Lohjalaisten älykkyystaso on laskennut valtavasti. Mitenkähän on?
Onko Lohjalaisten älykkyysmäärä laskenut vai onko Vihtiläisistä tarttunut jokin viirus?
4
950
Vastaukset
- Anonyymi
Kuinka monta kirjoitusvirhettä edellisessä viestissä on ?
- Anonyymi
Yhdyssanat hakusessa hänellä jne.. Joo, mutta muutoin asiaa kirjoitti! Lohjalla ei ole vieläkään ymmärretty miten kiertoliittymässä tulee moottoriajoneuvon kuskin toimia. Ihan ensiksi: vilkun käyttö, voih...nyt on niin , että osa liittymään tulijoista ilmeisesti on menossa keskialueelle, siis sinne nurmikkoon, pusikkoon jne. Toiseksi: osa on menossa tulosuuntaan tai päin vastoin!! Ryhmittymissäännöistä ei jaksa tässä edes luentoa pitää. No, Lohjalla ei osata yksinkertaisia sääntöjä ollenkaan, eli jarrutetaan kun oikealta tulee joku kun ollaan jo ympyrässä, viis siitä että oikealta tulevalla on kolmio eli väistämisvelvollisuus jne. Nummelassa ne säännöt on paremmin hallussa, mutta et ole ihan väärässä etteikö voisi olla kyse myös ns lohjantaudista. Ja ajo-opetus kai saatu entisajan kirjekurssilta, nyt olin tuhma, taas!!
- Anonyymi
Kyllä nr eläkeläisnaisetkin Lohjalla on ihan pimeitä.Eivät näe nenäänsä pidemmälläe,ainakin ne jotka sinne mutaneet muualta.Liekkö alkavaa alzmer tautia?Terveisiä vaan ystävälleni Lohjalle!
- Anonyymi
Nyt riittää markus finerus se ihmisten dissailu! RIITTÄÄ!!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338586Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5368824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72203Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1611203Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17846Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68716- 46715
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647