Onko Lohjalaisten älykkyysmäärä laskenut vai onko Vihtiläisistä tarttunut jokin viirus?

Anonyymi

Olen tässä pistänyt merkille kun työkseni lähes päivittäin joudun Lohjalla käymään niin tuo liikenneympyrä käyttäytyminen tai sen puute on saman kaltaista kuin Vihdissä eli ei osata sitten yhtään. Niin olen tullut siihen tulokseen että joko Vihdistä on ollut muutto aalto Lohjalle joka aiheuttanut niinkin retardin liikenneympyrä käyttäytymisen tai sitten Lohjalaisten älykkyystaso on laskennut valtavasti. Mitenkähän on?

4

909

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuinka monta kirjoitusvirhettä edellisessä viestissä on ?

    • Anonyymi

      Yhdyssanat hakusessa hänellä jne.. Joo, mutta muutoin asiaa kirjoitti! Lohjalla ei ole vieläkään ymmärretty miten kiertoliittymässä tulee moottoriajoneuvon kuskin toimia. Ihan ensiksi: vilkun käyttö, voih...nyt on niin , että osa liittymään tulijoista ilmeisesti on menossa keskialueelle, siis sinne nurmikkoon, pusikkoon jne. Toiseksi: osa on menossa tulosuuntaan tai päin vastoin!! Ryhmittymissäännöistä ei jaksa tässä edes luentoa pitää. No, Lohjalla ei osata yksinkertaisia sääntöjä ollenkaan, eli jarrutetaan kun oikealta tulee joku kun ollaan jo ympyrässä, viis siitä että oikealta tulevalla on kolmio eli väistämisvelvollisuus jne. Nummelassa ne säännöt on paremmin hallussa, mutta et ole ihan väärässä etteikö voisi olla kyse myös ns lohjantaudista. Ja ajo-opetus kai saatu entisajan kirjekurssilta, nyt olin tuhma, taas!!

    • Anonyymi

      Kyllä nr eläkeläisnaisetkin Lohjalla on ihan pimeitä.Eivät näe nenäänsä pidemmälläe,ainakin ne jotka sinne mutaneet muualta.Liekkö alkavaa alzmer tautia?Terveisiä vaan ystävälleni Lohjalle!

    • Anonyymi

      Nyt riittää markus finerus se ihmisten dissailu! RIITTÄÄ!!!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      305
      3497
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      249
      1951
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      97
      1414
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1333
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      89
      1273
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1188
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1143
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1014
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      976
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      904
    Aihe