Pidedetäänkö meillä ympäristöstä huolta....ympäristölautakunnan hoi ?

Anonyymi

Sata määrin koiran jätöksiä molemmin puolin Kalliovuorentien kevyenliikenteen väylää välillä Käpälämäen päiväkoti Isovuorentie. Ilmeisesti täällä asuu vain tyhmiä ja välinpitämättömiä rakkien omistajia.

13

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lunta voin potkaista päälle, paskapussien kanssa en ala kävelemään, kyllä ne sinne maatuu. Eihän ne kivan näköisiä ole, siitä olen samaa mieltä, mutta lunta sataa päälle ja aura puskee paskat ojaan, näin pysyy homma balanssissa.

      • Anonyymi

        Nyt kun lumi on sulanut niin varmaankin menet peittelemään saamattomuutesi jätökset uudestaan, noin viisasta tekoa harvoin kuulee tehtävän. HOI ÄLÄ JÄTÄ, TAISI JÄTTÄ JO AJAT SITTEN !


    • Anonyymi

      Oletko tosiaan noin tyhmä. Taidat olla vielä älyykyydeltäsikin vajaa jos et tuotakaan tajua että lapset hyppivät tienvarsien lumikasoihin ja sinä peittelet jätökset niihin....hoi äly älä jätä!
      Kunta voisi pistää sut keräämään muidenkin koirien paskat.

      • Anonyymi

        Sama rutina vuodesta toiseen, koiranpaskoja on ollut aina, samoin mopopoikia, elämä on silti mennyt eteenpäin ja uudet sukupolvet tulleet ja menneet. Oottakaahan, kun Puuttini aiheuttaa meille oikeita ongelmia, siinä rytinässä unohtuu koiranpaskat, mä veikkaan.


    • Anonyymi

      JEEEEE,,kevät tulee,varma kevään merkki koirankakkabongaajat.

    • Anonyymi

      Viekää ne Sebon tontille

    • Anonyymi

      Ei tarvi bongata vaan VÄISTÄÄ laiskojen rakkien omistajien vuoksi. Syötit käyttöön.

    • Anonyymi

      Koirankakka on todellakin tärkein keskustelunaihe tällä hetkellä.

    • Anonyymi

      Teiden vierustat ovat kuin pommin jäljeltä tai ainakin miinoitettu. Mutta konstit ovat monet, ei niinkään kaikki sallittuja mutta kun omistajat eivät noudata pykäliä...... SITÄ SAA MITÄ TILAA...sorry vain.

    • Anonyymi

      Ai hurja

    • Anonyymi

      Varoitus, sieltä voi löytyä ihan mitä vain.

    • Anonyymi

      Putin suorastaan räjäyttää lian pois

    • Anonyymi

      Osa koirien omistajista yhtä välinpitämättömiä kuin naapurin diktaattori.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      75
      1453
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1247
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      119
      1207
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1146
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      994
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      80
      801
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      745
    8. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      742
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      376
      722
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe