Neste ja Teboil myy venäjän öljyä

Anonyymi

Mikäli haluatte vähentää venäjän saamia öljytuloja niin välttäkää kyseisten yritysten polttoaineen käyttöä.

40

354

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Just tulin, Tebolilta tankkaamasta.

• Anonyymi

Ok. Teboilille siis. 🚘

• Anonyymi

Teboil taitaa olla Nesteen suurin asiakas?

• Anonyymi

Hallitus on nostanut hinnan niin korkeaksi, että vain hinta ratkaisee ostopaikan.

• Anonyymi

Vaikka tänään 20.7.2024 tilanne olisi se, että Neste ei osta öljyä, jota ei ole edes kierrätetty edes Intian tai jonkin muun maan kautta, niin Neste myy Teboille öljytuotteita ja Teboil maksaa Putinin oligarkeille. Mikä on Nesteen vastuu? Neste myy kaikille, myös tahoille jotka hyödyttävät Venäjää? Mitä hemmettiä. Onko olemassa jokin laki, joka pakottaa Nestettä myymään öljytuotteita Teboille?

• Anonyymi

Putinin oligarkeit taatusti omistaa kaikissa pörsseissä myytäviä osakkeita. Ostit mitä tuotetta tahansa mistä tahansa niin osa rahoista menee venäjän oligarkeille.

Niille aika samantekevää siis missä käyt tankkaamassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Putinin oligarkeit taatusti omistaa kaikissa pörsseissä myytäviä osakkeita. Ostit mitä tuotetta tahansa mistä tahansa niin osa rahoista menee venäjän oligarkeille.

Niille aika samantekevää siis missä käyt tankkaamassa.

Stubbin taskuun menee Nesteen rahat.

• Anonyymi

Hyvää öljyä myyvät.
      Ostelkaa vaan ihan rauhassa.

• Anonyymi

Ja halvinta.

• Anonyymi

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18558013/aarioikeistoa-ja-venajaa-eniten-vastustavissa-paljon-niiden-asialla-olevia

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17952812/suomen-suurin-tabu-sananvapaudet-estetty-ortodoksikirkon-porssivarallisuudet#comment-122244740

Kaikki veroparatiisiyritykset-tilat-ym on laitettava verotukseen ja aitoon yhteiskunta-luonto-ilmastovastuuseen. Haitallisten ja vastikkeettomien, verovälttelyyn menevien ökytukien jakaminen on loputtava, samoin verohelpotukset osake-vakuutuskuorineen lopetettava välittömästi.

https://www.reuters.com/breakingviews/trumps-rich-backers-normalize-criminal-behavior-2024-05-30/

https://www.aljazeera.com/opinions/2024/6/26/as-norways-largest-private-pension-fund-we-are-divesting-from-caterpillar

Suomi on nyt valtiona syytteissä, osallisuudesta kansanmurhaan Gazassa, äärifasistisen Israelin pörsssirikollisjohdon ja AutokratiaUsan vastaavien rikoskumppanina, kansalaisuuden vaihtaneiden PetosKok-juristi-insinööri-ym isoimpien talous-pörssirikollisten korruptio-poliitikojen- ja viranomaisten takia, joista jälkimmäiset eivät tutki laisinkaan, isointa talous-pörssirikollisuutta, vaan ovat mitä ilmeisemmin osa sitä.

https://yle.fi/a/74-20100269

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18038008/naisviha-elakelaiskoyhia-kohtaan-on-aariliikkeiden-primus-motor#comment-123452021

https://www.aljazeera.com/news/2023/9/26/canada-parliament-speaker-faces-calls-to-step-down-after-honouring-nazi

https://www.svt.se/kultur/flera-dreamhack-turneringar-sponsras-av-illegalt-ryskt-spelbolag

https://www.zeit.de/politik/ausland/2024-04/laurence-tribe-donald-trump-former-president-election-fraud-crime-trial-english

Suomessa nuo äärioikeiston isoimmat talous-pörssirikolliset, järjestäytyneine käytännön vihaväkivaltajoukkoineen, veroparatiisi-säätiö-yhdistys-järjestö-ym toimintoineen, on päästetty rehottamaan aivan valtoimenaan, ei mitään jälkeäkään aidosta demokratiasta, oikeusvaltiosta, kansalaisten aidoista taloudellisen oikeusturvan ym ihmis-kansalais-potilaiden-itsemääräämisoikeuksista. Tilanne on katastrofaalinen, ei mitään eroa diktatuureihin, banaanivaltioihin, ns. kehittymättömiin maihin.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17621347/niinisto-oli-heikoin-lenkki

• Anonyymi

Mikäli haluatte vähentää venäjän saamia öljytuloja niin protestoikaa sekajätemafian toimia vastaan, joilla pientaloasukkaiden kotitalousjätteen kierrätys melkein estetään.

Täysi jätemaksu peritään vaikka lajittelet jätteesi ja viet Sortti-asemalle.

Kierrättämällä saadaan muovia kolmasosalla energiaa verrattuna tekemiseen raakaöljystä.
      Samalla vähentyvät CO2-päästöt.

• Anonyymi

Kierrätysmuovia ei hyödynnä muut kuin venäläisomistuksessa olevat yritykset.

• Anonyymi

Kevään aikana ammattilehdet raportoivat neljästä suuresta kierrätysmuovi-investoinnista

• Anonyymi

Nesteen öljystä noin kaksi kolmasosaa tulee Venäjältä. Neste toimittaa polttoaineet suurelle osalle jakeluasemista. Tarkkoja lukuja ei kerrota markkinasyistä.

• Anonyymi

Onneksi tänä vuonna olen ajanut hyvin vähän. Olen sitä kautta tukenut Putinin sotaa minimaalisesti. Toivottavasti.

• Anonyymi

Skeidaa, ei tule Venäjältä.

Muistetaan että Venäjä hyökkäsi Ukrainaan ja tappaa lapsia.

• Anonyymi

Tänään ja yli vuoteen ei ole tuotu yhtään pisaraa. Otappas selvää faktat pöytään

• Anonyymi

Ei tule enää, eletään 2024..
        Ota asioista selvää ennenkuin avaudut

• Anonyymi

Ostan pelkästään St1:ltä polttoaineen. Ei tietoa mulla mistä se öljy tulee. Jos lie ryssästä.

Nykyään on aika hankala välttää ryssän tuotteita

• Anonyymi

Vältä edes kierrätysvihamelisen jätehuoltomafian palveluita.

• Anonyymi

Minä ostan missä näyttää halvimmalta ja usein se on Teboil.
        Ja Teboilin kortilla saa pumpulla vielä alennusta.
        Fight, fight, fight Teboil!

• Anonyymi

Tulee Ruotsista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulee Ruotsista.

Ai St1:n öljy? Sitten olen oikeassa firmassa.

• Anonyymi

Miksette tankkaa shellillä, oma vikanne.

• Anonyymi

Mistä sen liemi tulee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä sen liemi tulee?

Kyselen koska en tiedä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä sen liemi tulee?

Luin että Pohjanmereltä. Hyvä. St1:n öljy tulee myös sieltä. Olen täsmälleen oikeassa firmassa täten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luin että Pohjanmereltä. Hyvä. St1:n öljy tulee myös sieltä. Olen täsmälleen oikeassa firmassa täten.

Teboililla käyn ainoastaan sen takia että haluan tukea suomalaista työtä ja yrittäjyyttä. En osta sieltä öljytuotteita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

St 1 ei jalosta itse öljyä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

St 1 ei jalosta itse öljyä

Jalostettakoon ne missä tahansa kunhan ei puttelassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jalostettakoon ne missä tahansa kunhan ei puttelassa.

Ja kunhan ne eivät ole puttelan raaka-ainetta.

• Anonyymi

Teboilin muhkeilla voitoilla tuetaan Venäjän hyökkäystä Ukrainaan. Suomen Teboilin voitoilla, tuhotaan monta Ukrainan sairaalaa. Haluatko sitä?

Tankaa Suomalaisista ABC tai SEO tai Neste. Myös Shell Suomessa on Suomalaisten omistuksessa

• Anonyymi

Ostakaa halvinta eli Teboilia niin jää propagandaa suoltavan mammuttitautisen laitoksen pakkoveron maksamiseen. (= 600 000 000 €/v)
        Sieltä tuutista tulee tuota Putinin sodan tukemisväitettä, siis te maksatte itse että teille valehdellaan.
        Kun hetken miettii niin huomaa kyllä että kuka tappokoneistoa eri puolilla maailmaa pyöritää ja teidän tankkaukasenne ei vaikuta tuon taivaallista siihen miten aseteollisuus ajaa omia agendojaan ihmishengille mitään arvoa laskematta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ostakaa halvinta eli Teboilia niin jää propagandaa suoltavan mammuttitautisen laitoksen pakkoveron maksamiseen. (= 600 000 000 €/v)
        Sieltä tuutista tulee tuota Putinin sodan tukemisväitettä, siis te maksatte itse että teille valehdellaan.
        Kun hetken miettii niin huomaa kyllä että kuka tappokoneistoa eri puolilla maailmaa pyöritää ja teidän tankkaukasenne ei vaikuta tuon taivaallista siihen miten aseteollisuus ajaa omia agendojaan ihmishengille mitään arvoa laskematta.

Venäjä kerää rahaa maailmalta pikkupuroista.

Suomessa se on Teboil. Onneksi muita ei juuri ole.

Suomen ei pidä lähettää rahaa Venäjälle Ukrainalaisten tappamiseen. Älä siis tankkaa tai juo kahvia Teboililla.

Kaikesta menee siivu Venäjälle.

• Anonyymi

Teboililla on monesti edullisin diesel. Tottakai vien rahani sinne.

• Anonyymi

Onko Venäjällä Teboil edullisin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko Venäjällä Teboil edullisin?

En tiedä.

• Anonyymi

Ikinä en oo ostanu teboilin pensoja. En ostanu ennen kommunistilöpöä enkä nyt osta natsilöpöä.

• Anonyymi

Ja sitten vielä Neste ui syvissä vaikeuksissa johta on vaihdettu kurssi romahtanut myin viime vuonna kaikki pois 30+ hintaan

Hoidan 4 eläkesalkkua
      Kyttään tulosta en missään nimessä koske ennen
      Tämä ei ole suoritus vaan ääneenajsttelua

• Anonyymi

Nesteen pensa on parasta pensaa.

Terveisin Mauri

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3422
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3242
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      3048
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      50
      2663
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1983
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1870
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1646
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1545
    9. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      39
      1421
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1350
    Aihe