Onko uudistus susi jo syntyessään vai otatteko uudistuksen ilomielin vastaan? Meinaatteko jatkaa tämän pelaamista vai loppuuko eurojackpottaaminen, kun uudistus tulee voimaan? Voittamisen todennäköisyys pienenee, mutta voittosummat kasvavat toki suuremmiksi.
Mitä mieltä olette Eurojackpotin uudistuksesta?
17
1008
Vastaukset
- Anonyymi
Suomi ja viking loton voi hyvinkin lopettaa ja aletaan jahtaamaan suuri rahoja ja varoja!🤑🤑
- Anonyymi
Onnittelut lottovoitosta monimiljonäärille!
- Anonyymi
Kuten ennenkin, yksi rivi, 10vk. Ja sitten vain odotellaan:))
- Anonyymi
Yksi rivi ikipeliksi sinnekin. Halpa hinta se on oikeudesta haaveilla. Vaikken minä oikeasti tiedä, mitä 120 miljoonalla tekisi. Puoli miltsiä jo tässä iässä riittäisi töiden lopettamiseen.
- Anonyymi
Haaveilet muttet tiedä mistä?? Laita ihmeessä ne lotto rahasi bingoon, siellä on kahvipakettia ym. tarjolla.
- Anonyymi
Siis onko järkevää pelata molemmissa arvonnoissa joka viikko, haiskahtaa Veikkauksen rahastukselta tämä uusi systeemi. Kuka oikeasti uskoo voittavansa päävoiton tässä pelissä, kun ei sitä tule edes perus Lotossa.
- Anonyymi
Minä en usko...mutta toivon niin perkeleesti:)))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en usko...mutta toivon niin perkeleesti:)))
Suuret onnittelut lottovoitosta monimiljonäärille!
- Anonyymi
U S K O N
- Anonyymi
Tänään taas puristetaan perseellä jos osuisi!
- Anonyymi
Onnittelut lottovoitosta monimiljonäärille!
- Anonyymi
Vaan kun ei kasva edes päävoitot suuremmiksi vaikka niin luvattiin. Päävoitot on pienempiä.
- Anonyymi
Hyvä kun voi vähän valita mikä päivä osallistuu EJP Dapadapaduu..
- Anonyymi
Onnittelut lottovoitosta monimiljonäärille ja ruhtinaalle!
- Anonyymi
I dag,I dag, onnenpäivä tänäänkin taas?
- Anonyymi
Suuresti onnea moninkertaiselle miljonäärille ja lottovoittajalle!
- Anonyymi
Huono siinä mielessä että jos olet pelannut 10v vaki riveillä, niin peliin menee tuplaten aiempaan jos pelaat kokoajan! Itselläni on ollut jo pitkään neljä perusriviä / kahdeksan euroa peli! Jos pelaisin tiistainkin, niin se olisi 16€
Rivi vaihtoehtojen määrä kasvoi 50%. Aiemmin luku oli 93 ja nyt 138. En ole laskenut niitä vähään aikaan.
Pelkillä päänumeroilla peli on sama pelin alusta saakka. Itselläni lisänumerot on ajalta kun ne oli välillä 1-8
Mutta yhtälailla Lotto vaikautui kun tuli se numero 40. Vaikeus aste nousi 15,4 =>yli 18.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579