Hei voisiteko jeesii oin itekki kanssa ihan hukassa
kaikki lähti tän vuoden alussa kun rupesin yhtäkkiä miettimään oonko mä homo olen siis ollut aina hetero ja ollut suhteessa naisen kanssa
nyt tää asia on lähenyt ihan käsistä mua ei oikee sytytä enää yksikään mimmi. mulla pyörii aamusta iltaan vaan päässä olenko mä homo ja mua ahdistaa se todella paljon. mä yritän itseleni näyttää esim instagrammists jonkun miehen kuvan ja todistella että ei kiinosta yhtään mutta jotenkin tulee pieni pisto sydämmeen.
oonko mä vaan tullu homoksi vai onko mulla vielä mahdolisuus palauttaa minun normi elämä milloin kuka vain nainen kiinosti.
tässä on vielä se että tykkään tällä hetkellä naisesta mutta entiedä olenko valmis hänen kanssaan jos olenkin homo
auttakaa!!!
Seksuaalinen ongelma
Anonyymi
1
829
Vastaukset
- Anonyymi
haluisin vielä lisätä että harrastin viime kuussa seksiä naisen kanssa
ja hetkeksi nämä ajatukset lähtivät pois ja se tuntuu oikealta mutta hetki sen jälkeen ne tulivat takaisn
ja en haluisi olla homo en ole mitenkään homoja vastaan.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541943
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu131876- 1181307
- 901266
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961238Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4261172- 62899
- 49851
- 50846
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä218712