Onkohan tuo Tsernobylin sarkofagi ohjuksenkestävä? Nyt kun Ukrainassa on sota. Noh, päästäänpähän siitäkin lopusta mitä jäljellä on jos ohjus osuu. Vai päästäänkö?
Tsernobylin ongelma
11
90
Vastaukset
Luka-setä ei ehkä arvostaisi jos esim. Iskander -ohjus osuisi katettuun sarkofagiin Pripyatissa. Pripyat on aivan Valko-Venäjän rajalla ja vallitsevat tuulet ovat Ukrainan suunnasta...
- Anonyymi
Geeniperimä on varmasti muuttunut tuolla kansalla, kun tsernopillu on huokunut jo vuosia?
- Anonyymi
On se. Kestää vähän useammankin.
- Anonyymi
Jysäyttäävät Tsarbomba kakkosen Tsernobyliin niin loppuu sota kertalaakista.
- Anonyymi
https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000008623000.html
taisteluita käydään myös Tsernobylissä. - Anonyymi
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008640605.html
venäläiset saivat haltuunsa Tsenobylin ydinvoimalan. - Anonyymi
Ohjusjärjestelmälle likainen suojakilpi, johon puolustava maa ei pommita
- Anonyymi
Uutisoinnin mukaan joditabletit ovat täällä meillä Suomessa apteekeissa loppu. Mahdollista säteilyonnettomuutta siis kuitenkin pelätään. Voimalan kellariin valunut elephants foot on erittäin voimakkaasti säteilevä.
- Anonyymi
Jodi-131 syntyy reaktorin käydesä. Sen puoliintumisaika on 8 vuorokautta. Viimeinen voimala tuolla suljettiin vuoden 2000 lopussa.
- Anonyymi
Varsin kevytrakenteinen koppa siinä päällä. Oikeastaan sääsuoja. Sen alla vanha betonisarkofagi, joka siis alkoi jo vuotamaan sateiden vuoksi.
- Anonyymi
Tuleeko ukrainasta elinkelvoton asuinmaa? 🤔
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211841
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1381676Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill551548Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671372Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741356- 1511326
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761173- 591158
- 1191045