Miksi putinilla on niin turvonnut pää?

Oletteko huomanneet, että putin on nyt entistäkin oudomman näköinen? Pää on jotenkin iso ja turvonnut. Joku lääkitys vai sairaus?
502605
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 50

Vanhimmat

Putinin silmät ovat syvällä kuopissaan.

Putin näyttäää päällepäin tosi sairaalta.

Putin varmasti syö useampiakin lääkkeitä.

Putin on henkisesti sairas ja hänet tulee sulkea mielisairaalaan pakkohoitoon.

Äänestä

Suuruuden hulluus saa diktaattorin kaalin pullistumaan.

Äänestä

Pienempään päähän ei mahdu tarpeeksi paljon valhetta, vihaa ja epäinhimillisyyttä.

Äänestä

Tarpeeks kun täyttyy vallanhimolla, ahneudella ja vihalla, niin tuppaa turpoomaan ja ehkä räjähtää ...

Äänestä

Mielisairaus edennyt vaarallisuudeksi asti. Kukahan tuota noin sairasta osaisi vielä auttaa?

Äänestä

Hulluus turvottaa pään

Äänestä

Hunnimungustautia se vaan, hannibalmaski puuttuu vielä.
-määdmäksis-

Äänestä

Miksi Putinilla niin hauska kampaus?

Äänestä
  • Kampauksessa on tuskin vikaa.

    Äänestä

  • Putinissa ei ole mitään hauskaa.

    Äänestä

  • Anonyymi kirjoitti:

    Kampauksessa on tuskin vikaa.

    Joo kyl se vika löytyy sen kampauksen ALTA! 👍🏾

    Äänestä

kusi noussut päähän

Äänestä

Putin ottanut useamman sputnik rokotteen.

Äänestä

Tuo turvotus ei ole oikein terve merkki.

Kyse ei ole elintasopulskistumisesta vaan todennäköisesti mielialalääkkeistä.

Yksityishenkilön terveysasiat ovat tavallisesti salattavia, mutta tässä on kyseessä maailman pinta-alaltaan suurimman ydinasevaltion rehellisillä vaaleilla valitsematon johtaja.

Äänestä

Saman olen pannut merkille. On se jotenkin oudon näköinen. Siansilmät näyttävät entistä pienemmiltä turvonneissa kasvoissa. Puheista myös kuulee, että tietyt ajatukset ovat turvonneet pään sisällä. Kuuluukohan oireisiin sormen syyhyäminen, sen sormen, jolla ydintuhonappia painetaan.

Äänestä
  • Alkaa muistuttamaan enemmän alienia, varmaan yhetyksiä ulkoavaruuden alieneihin.

    Äänestä

Kortisoni tai joku muu kovempi lääke jättää jälkensä.

Äänestä
  • Viittaisi aivokasvaimeen kortisonin käyttö (käytetään alentamaan painetta aivoissa)?

    Äänestä

  • Anonyymi kirjoitti:

    Viittaisi aivokasvaimeen kortisonin käyttö (käytetään alentamaan painetta aivoissa)?

    Ei siihen kortisoni auta, reikä päähän, niin pääsee paineet ulos ja pää pienenee.

    Äänestä

Itse tein saman huomion.Rauhottavat lääkkeet,
Sairaus,joka aiheuttaa tälläisen turvotukse ,voi
johtaa kuolemaan muutamassa vuodessa,korti-
sonin käytöstä johtuva.Runsas alkoholin käyttö.
Tai se kuuluisa Putinin kokki,joka on tehnyt
liian hyvää ruokaa.Taipuisin uskomaan
joku mielialaan käytössä oleva lääke.

Äänestä
  • LSD tai kristalli.

    Äänestä

  • Se kokkivoisii maustaa vähän tujakammin Putlerin ruokaa......vaikka gramma talliumia ; ) Ai niin, sehän on mautonta, no sama lopputulos kuitenkin : )

    Äänestä

En ole huomannut tuollaista sillä osaan sattuneesta syystä huomioida myös ihmisen ikääntymisen vaikutukset jopa ulkonäköön!

Äänestä
  • Aika äkäistä vanhenemista sitten on tapahtunut...

    Äänestä

Venäläisillä on vanhemmiten pyöreä pää. Erilainen kallon muoto kuin esim. Suomalaisilla.

Äänestä
  • Ei voi olla, jos suklaiskansoja ollaan, niin pään muoto pysyy samanlaisena, kuin suomalaislla.

    Äänestä

  • Anonyymi kirjoitti:

    Ei voi olla, jos suklaiskansoja ollaan, niin pään muoto pysyy samanlaisena, kuin suomalaislla.

    Epäilen errektion heikentyneen jonka vuoksi veri pysyy päässä.
    VL. Kominkinen

    Äänestä

  • Joo mut ei se normivenäläisen pallopääkään tolleen TURPOA normaalisti kun tolla turpourpolla!? Oispa joku terminaalivaiheen syöpä esmes! 👍🏾

    Äänestä

  • Anonyymi kirjoitti:

    Epäilen errektion heikentyneen jonka vuoksi veri pysyy päässä.
    VL. Kominkinen

    Ei kai kukaan yli 50 venakko edes saa enää erektioita kun sen verran monta säiliöautollista votkua on tullu jo lipitettyä elämänsä aikana!?

    Äänestä

Toivottavasti ei sehän saattaa ottaa ydinaseet käyttöön jos ei ole mitään menetettävää?🤦🤦🤦

Äänestä
  • On varmaan ydinasesalkku siellä pöydän alla ja varvas valmiina painamaan nappia.

    Äänestä

Kusta menee paineella ylös.

Äänestä

Kusi päässä pöhöttä ja pitkään jatkunut impotenttisuus

Äänestä

Pään turvotukseen auttaa lippaallinen Suomi koopeen luoteja turvotus laskee.

Äänestä

Eiköhän tämä Putinin mielenhäiriö johdu koronarokotteesta? Tässä taitaa olla riittävästi todisteita koronauskovaisille?

Äänestä

Misstä te puhutte?
Oikea Putin kuoli 2015.

Äänestä
  • Kysykää ex-vaimolta

    Äänestä

Todennäköisesti Putinilla on Altzheimerintauti. Silloin todellisuus hämärtyy, ja ihminen uuttuu äreäksi ja riidanhaluiseksi.

Äänestä

Hyvä huomio eli havaitsin saman aamulla uutislähetyksestä.

Äänestä

Olisko psskaa täynnä ?

Äänestä

Kova stressi lihottaa.

Äänestä

Olisikohan joku lääkitys, esim. sydänhommia. Eipä noista tiedä kuin joku miehen henkilääkäri.

Äänestä

Sama niin kuin kaikilla ryssillä eli kusta niin paljon päässä

Äänestä

Juu mä kattelin jo viikko sit et se on ihmeen pöhöttyneen näkönen? Oisko ryypänny ittensä puolikuoliaaks, ja reilusti yli puoli-aivokuolleeks olympialaisissa?

Äänestä

Kyllähän se turpoaa kun kusi lainehtii ja paska rakentelee patoja.

Äänestä

Mieliala lääkkeet turvottavat juuri noin.
Putin katsonut peiliin ja säikähtävät ulkonäköään. Lopettanut lääkkeiden käytön ja tämä Amok juoksu on seura siitä.

Äänestä

Putinin oikeanpuoleinen poski oudon turvonnut ja siinä tumma läiskä,vaikka maskeeraaja tehnyt parhaansa. Mies on todella sairas.

Äänestä

Muutenhan se on pieni ja hintelä, mutta pää, erityisesti kasvot ovat omituisen pulleat. Silmätkin aivan erinäköiset kuin ennen.

Äänestä

Psykopaatin syövän steroidihoito turvottaa naamaa.

Toivottavasti Venäjältä löytyy kuitenkin johtavia henkilöitä, jotka eivät lähde mukaan Putinin laajennettuun itsariin atomiaseilla.

Steroidihoito kohottaa Putinin psyykkistä itsetuntoa ja herkistää punaisen napin painamiseen ennen taudin tekemistä kyvyttömäksi painamaan mitään nappia.

Äänestä

Mittaamaton pahuus pullistuu pullistumistaan ...

Äänestä

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta


Anonyymi kirjoitti:

Oletteko huomanneet, että putin on nyt entistäkin oudomman näköinen? Pää on jotenkin iso ja turvonnut. Joku lääkitys vai sairaus?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu