(blondin) vakava profetia

No nyt se tapahtunut mitä tässä jo ooteltiinkin.! Venäjä hyökkäsi Ukrainaan. Mitä peliä se pelaa? Viimeksi kun katsoin uutisia se sanoi että ei halua sotaa, ja samaan aikaan kyykytti suomen poliisivoimia ja teki kyberhyökkäyksen Ukrainaan.
Ukrainassa puhuttiin ettei sen puheisiin ollut luottaminen.
Odoteltiin tekoja.
Olin niihin aikoihin aivan kauhuissani suorastaan paniikissa. Päätin etten katso enää uutisia.
Katsoin vain kaikki saippuasarjat. No, mitä te olette mieltä?
Äitini aamulla kertoi että Ukrainaan on hyökätty.
Minä profetoi jotta nyt alkaa kolmas maailmansota. Ensin Nato ja Eu suomi mukanaan kostaa tämän tänään alkaneen sodan ja hyökkää... Ehkä Venäjälle.. Kolmas maailman sota. Jotkut hurjat pohtii palstoilla ydinpommia.sellainen Amerikkaan.. .

3

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ps.46:7-12 Pakanat pauhaavat, valtakunnat horjuvat; kun hän jylisee, huojuu maa. Herra Sebaot on meidän kansamme, Jaakobin Jumala on meidän linnamme. Sela. Tulkaa, katsokaa Herran töitä, hänen, joka tekee hämmästyttäviä tekoja maan päällä: hän lopettaa sodat maan ääriin saakka, hän särkee jousen, taittaa keihään, poltaa sotavaunut tulessa. Herätkää ja tietäkää, että minä olen Jumala, korkea kansojen keskellä, korkea maan päällä. Herra Sebaot on meidän kanssamme, Jaakobin Jumala on meidän linnamme. Sela. Jes.30:15-16

• Anonyymi

Jes.24:19-23 Maa murskaksi murentuu, maa halkee ja hajoaa, maa horjuu ja huojuu. Maa hoippuu ja hoipertelee niinkuin juopunut, huojuu niinkuin lehvämaja. Raskaana painaa sitä sen rikkomus se kaatuu eikä enää nouse. Sinä päivänä Herra kostaa korkeuden sotajoukokolle korkeudessa ja maan kuninkaillle maan päällä. Heidät kootaan sidottuina vankikuoppaan ja suljetaan vankeuteen; pitkän ajan kuluttua heitä etsiskellään. Ja kuu punastuu, ja aurinko häpeää, sillä Herra Sebaot on kuningas Siionin vuorella ja Jerusalemissa, ja hänen vanhintensa edessä loistaa kirkkaus. Jes.13:10. Hes.32:7. Jooel.2:31. 3:15

• Anonyymi

Höpsistä. Ei ala kolmas maailmansota.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      149
      3223
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      109
      2624
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      51
      2601
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      240
      2258
    5. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      487
      2132
    6. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      111
      1920
    7. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      253
      1903
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1744
    9. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      112
      1682
    10. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1647
    Aihe