Mielestäni elämme simulaatiossa, koska siihen on paljon todisteita esim. Mandela-efekti, deja-vu ja paranormaalit asiat jotka ovat (jos ovat) oikeasti tapahtuneet.
Mandela-efekti johtuu matkustaessamme eri todellisuuksissa, jossa asiat ovat hieman erilaisia. Deja-vu taas "niiden" muokatessa jotakin. Ja paranormaalit asiat voivat johtua "todellisuudemme" bugeistaa, glitcheistä ja viruksista.
Sitten on joitain asioita, jotka pistää miettimään. Esim. Miksi juuri minä ajattelen näillä aivoilla? Tai miksi minun tietoisuus on juuri minun päässäni? Tätä asiaa mitä tarkoitan on vähän hankala ymmärtää ja selittää, mutta jos ymmärrät mitä tarkoitan niin kerro ihmeessä.
Laittakaa omia mielipiteitä ja ajatuksia siitä, että elämmekö todella simulaatiossa.
Ps: Kantsii kattoo Matrix-elokuvat!
Elämme simulaatiossa ihan varmasti!
17
628
Vastaukset
- Anonyymi
Matrix leffat ovat tylsiä, sci-fiä.😴
Aloittaja voi olla aivankin totuuksien lähteillä.
Terraario on osoittanut toimivuutensa aivan kaikilla tasoilla.
Ehkä maailmamme on pieni kuvun alla elävä yhdyskunta jota tarkkailee joku jota Luojaksi kutsumme.
Tämä maailmankuva on jopa uskottavampi kuin alkuräjähdyksestä syntynyt ja loputtomasti ja ikuisesti laajeneva maailmankaikkeus missä ei ole mitään järkeä.- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Aloittaja voi olla aivankin totuuksien lähteillä.
Terraario on osoittanut toimivuutensa aivan kaikilla tasoilla.
Ehkä maailmamme on pieni kuvun alla elävä yhdyskunta jota tarkkailee joku jota Luojaksi kutsumme.
Tämä maailmankuva on jopa uskottavampi kuin alkuräjähdyksestä syntynyt ja loputtomasti ja ikuisesti laajeneva maailmankaikkeus missä ei ole mitään järkeä.Ei se tee siitä udkottavampaa vaikka et ymmärrä tieteestä mitään.
- Anonyymi
Sadistisessa simulaatiossa? Ei ole inhimillisesti ottaen mahdollista; olisi luotu järkevämpi simulaatio.
- Anonyymi
Mieti jotain Sims peliä, tää on vain joku version 42 siitä.
- Anonyymi
Ei simulaatio kaikille ole sadistinen. Meidän yhteiskunnassa joidenkin työpäivätkin kuluu mukavasti ilmastoidussa huoneessa ja ainoa tehtävä on vain tarkkailla työntekijöitä. Välillä toki käydään kakkukahveella.
- Anonyymi
Mandelat johtuu aivan muusta.
Large Hardon Collideri muuttaa todellisuutta.
Koskas ne taas starttaa sen? - Anonyymi
Tämä on yksi naurettavmpia väitteitä mitä olen koskaan kuullut. Miten tämä maailmankaikkeus voisi mikään simulaatio olla?
Onko sinulla hologrammi kotonasi?- Anonyymi
Jos pelaat SIMS peliä, tietävätkö pelihahmot etteivät ole todellisia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos pelaat SIMS peliä, tietävätkö pelihahmot etteivät ole todellisia?
Tietääkö aurinko olevansa aurinko?
Tietääkö kuu olevansa kuu?
Miksi koira on koira, eikä kissa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietääkö aurinko olevansa aurinko?
Tietääkö kuu olevansa kuu?
Miksi koira on koira, eikä kissa?Toisin sanoen, sinä olet pätkä (huonoa) tietokonekoodia.
- Anonyymi
Mielestäni kyse on jostain todella sairaasta jo natsiaikoihin liittyvästä kokeesta. Samat ihmiset pakotetaan traumatisoimalla ja manipuloimalla tekemään paskahommia huonoissa oloissa niin kauan kunnes henki lähtee. Avun hakeminen on tuloksetonta koska ne joilta yleensäkään voi apua hakea ovat kaikki samaa natsiporukkaa.
Jos ajatellaan jotain koulukiusattuja niin menet puhumaan koulupsykologille niin se kääntää asian omaksi syyksesi. Puhut vanhemmillesi niin nekään ei ole edes omia vanhempia vaan samaa natsiporukkaa.- Anonyymi
Jos harkitset itsemurhaa niin väliin tulee ns. "pelastava" enkeli jonka oikea tarkoitus on vain pelata aikaa ja saa kohteen perumaan aikeen. Annetaan pieni toivon kipinä siitä että kohta helpottaa. 5 vuoden päästä toteat ettei juurikaan mikään muuttunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos harkitset itsemurhaa niin väliin tulee ns. "pelastava" enkeli jonka oikea tarkoitus on vain pelata aikaa ja saa kohteen perumaan aikeen. Annetaan pieni toivon kipinä siitä että kohta helpottaa. 5 vuoden päästä toteat ettei juurikaan mikään muuttunut.
Natsisaksan aikana Mengele keräsi järkyttävän määrän tietoa ihmiskokeillaan. Nykyajan lääkärit käyttävät näitä tietoja. Tosin eivät tiettyjen ihmisten hyväksi vaan saman natsiyhteisön. Tehdään täällä mitä ruumiillisia töitä hyvänsä niin työntekijöiden yläpuolella on aina tietty porukka jotka eivät tee muuta kuin valvovat että työt tulee tehdyksi tai esittävät auttavansa. Harvemmin lääkäritkään mitään parantavat. Hoitavat kyllä varmasti koko loppuelämän ja myyvät lääkkeitä. Rahat menevät yhteiseen natsikassaan.
- Anonyymi
Simulaation puolesta puhuu sekin tosiseikka että maa on litteä. Litteämaa on helpompi Jumalan simuloida kuin kaartuva teoreettinen pallomaa.
Ruotsalaissyntyinen (tietenkin) filosofi aloitti asian pohdinnan ja julkaisi siitä artikkelin melkein kaksikymmentä vuotta sitten.
https://www.simulation-argument.com/simulation.pdf
Hän ei kuitenkaan päässyt varmaan lopputulokseen. Viime vuonna Scientific American:issa oli artikkeli, jossa asia varmistettiin. Kyllä, me elämme simulaatiossa ja siitä on todisteita.
https://www.scientificamerican.com/article/confirmed-we-live-in-a-simulation/- Anonyymi
Jos tosiaan elämme simulaatiossa, mistä voit tietää että ajatukset ovat omiasi?
Joku pentu vain pelaa SIMS 42 versiota koneellaan makuuhuoneessa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43974Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44812Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760