Raamattupiirissä tänään rukoilimme. Kuitenkin monelle oli yllätys itämaan pieni talous. Se on vain Italian talouden suuruinen. Saksan, Ranskan jne talous on Venäjän taloutta isompi.
Ihmettelimme kun jopa TIEDONANTAJAN linja tuomitsee itäisen maan johtajan. Samoin muut lehdet ja puolueet. Paitsi VKK missä monet laitauskovat ovat putinfaneja. Siellä on muutama mt potilas vanha tätäkin. Miten laitauskova voi olla putinuskova.
Onko ääriuskovissa itäisen johtajan faneja
10
57
Vastaukset
- Anonyymi
Ennen laitavasemmisto kannatti neuvostoliittoa. Nyt Ano. Steroidit syynä?
- Anonyymi
Mittään en oo ottanu. Ano.
- Anonyymi
Vassarit on kyllä olleet kovin hiljaa. Edes persuja ei ole keretty haukkua.
- Anonyymi
Itse asiassa yhteiskunnan rakenne, joka idässä päin on , on palstan aitolaisten ihanne. Vaikka he eivät sitä edes itse tajua. On vahva johtaja, joka on tietysti mies. Uskonnolla on hyvin merkittävä rooli.
Homot on Venäjällä tungettu kaapin alimmaiselle hylylle. Kaiken lisäksi heitä saa ihan vapaasti vielä haukkua. Ja jos heitä puolustaa liian näkyvästi niin saapuu miliisi paikalle antamaan pamppua.
Kaikenlaiseen vapaamielisyyteen suhtaudutaan hyvin torjuvasti. Yhteiskunnassa ei suvaita mitään viherhörhöilyä. Öljyä on jumala luonut tietenkin siksi, että siitä saa bensaa, dieseliä ja vaikkapa muovia. - Anonyymi
Fundamentalistien märkä toiveuni.
Hiljentää silloin liberaalit ja homot.
😁 - Anonyymi
Hyvä johtaja on päättäväinen vastuullinen älykäs realistinen. Ei ole sellainen ko P Utin
- Anonyymi
P u tin on luokiteltu aivan muuksi kuin järkevä viisas vastuullinen hyvä . Hyvällä johtajalla on hyvä kohtalo ja suosio. Kaikkea muuta kävi mm saapasmaan johtajalle 80v sitten kun kansanjoukot ottivat hänen ei elävän kehon haltuunsa. Kunnioitus ei ollut enää läsnä vaan hyvyys poissa.
- Anonyymi
Olkoon oppina tälle karhumaan johdolle
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli612568Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.221972Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️131632- 1021387
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1241297- 841185
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411076Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241063Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141043Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest58947