Venäjä yrittää pelotella suomea Nato asiassa

Anonyymi

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008643904.html
"Venäjän ulko­ministeriö: Suomen ja Ruotsin liittyminen Natoon johtaisi sekä sotilaallisiin että poliittisiin seurauksiin
Pakotelistalle joutunut Venäjän ulkoministeriön edustaja Maria Zaharova otti perjantaina kantaa Suomen mahdolliseen liittymiseen puolustusliitto Natoon.
– Suomen hallituksen linja pysyä sotilaallisesti liittoutumattomana on tärkeä pohjoisen Euroopan turvallisuuden ja vakauden kannalta, Zaharova sanoi."

Venäjällä ei ole nyt varaa tehdä kyberiskuja suomeen, koska se on sama, kuin sotilaallinen hyökkäys suomea kohtaan, koska kyberisku aiheuttaa samanlaista vahinkoa, kuin sotilaallinen isku eli lamauttaa ja aiheuttaa vahinkoa.
Jos venäjä näin tekee, niin silloin se rikkoo lupaustaan olla hyökkäämättä suomeen, kun suomi ei ole natossa.
Siinä vaiheessa ei venäjältä edes kysytä lupia natoon liittymisessä, koska venäjä toteutti uhkauksensa hyökätä suomeen, vaikka uhkasi sitä vasta, jos suomi liittyy natoon.
Kyberhyökkäys=sama kuin sotilaallinen hyökkäys.

19

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Turha kuunnella Venäjää, olemme itsenäinen valtio.

      • Anonyymi

        Ette ole riippumaton.


    • Anonyymi

      Tolla Venäjän ulkoministeriön kärttysellä vatnikkiämmällä pilaantuneen sillin hajuiset mensturaatiot käynnissä?

      • Anonyymi

        Teille vain pistää toistaa samaa asiaa, kun ei mene jakeluun.


    • Anonyymi

      Ukraina on esimerkki oliko pelottelua. Venäjä tulee taistelemaan ettei nato laajene se on kylmä totuus.

      • Sekin on kylmä totuus,että Venäjä on taloudellinen kääpiö, ilman ydinaseita suorastaan mitättömyys.


    • Anonyymi

      Kylläpä se Nato nyt Venäjää pelottaa. Sitäpaitti Norja on Natossa. Norjan ja siten myös Naton itäisin piste on likimain sama kuin Suomen itäisin piste. Joten vaikka Suomi liittyisi Natoon ei Nato siirry idemmäksi.

      • Anonyymi

        Väärin.


    • Anonyymi

      Marinahan jo sanoi ettei olla Natoon menossa. Mutta, venäjän varoitukset on otettava vakavasti tai voidaan jo huomenna nähdä pieniä vihreitä sotilaita.

      • Anonyymi

        Sarin puhuu mitä sylki suuhun tuo.


    • Anonyymi

      Tuossa ei ollut mitään uutta. Putin ja Lavrov on sanonut saman useita kertoja Suomen Nato-jäsenyydestä keskusteltaessa. Sotilaaliset ja poliittiset seuraukset eivät ole viittaus sotaan. Tottakai Suomen Nato-jäsenyys aiheuttaisi Venäjällä myös sotilaallisia järjestelyjä. Venäjä on tehnyt jo vuosikausia kyberhyökkäyksiä Suomeen, joten siinäkään ei ole mitään uutta.

      • Anonyymi

        Menstruaali kopio-liitti vanhaa tietoa. Nykytilanne on eri.


    • Anonyymi

      Koska venäjä hyökkäsi Ukrainaan ja samalla Eurooppaan, olemme täysin oikeutettuja liittymään Natoon ja itsenäisenä valtiona Putinilta turvaa hakevina.

      • Anonyymi

        Voitaisiinhan me tietysti pyytää Venäjältä vaihtoehtoinen tarjous siitä miten se turvaisi Suomea Venäjän aggressioita vastaan ja miten Venäjä varmistaisi Suomen riippumattomuuden Venäjän etupiirivaatimuksien edessä EU-jäsenvaltiona.

        Siinäpä Lavarosvo raapisi päätään kun raapustelisi tarjouskirjettä Suomelle.

        Me sitten vertailtaisiin Natoyhteistyön ja Venäjäyhteistyön etuja ja haittoja. Sitten kirje Lavarosolle, ”Kiitämme tarjouksestanne, mutta tällä kertaa tarjouksenne ei johtanut sopimukseen.”


      • Anonyymi

        Mun kaveri meni vittuilee yhdelle jengille; sai turpaansa. Mielestäni olen oikeutettu samaan käsittelyyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitaisiinhan me tietysti pyytää Venäjältä vaihtoehtoinen tarjous siitä miten se turvaisi Suomea Venäjän aggressioita vastaan ja miten Venäjä varmistaisi Suomen riippumattomuuden Venäjän etupiirivaatimuksien edessä EU-jäsenvaltiona.

        Siinäpä Lavarosvo raapisi päätään kun raapustelisi tarjouskirjettä Suomelle.

        Me sitten vertailtaisiin Natoyhteistyön ja Venäjäyhteistyön etuja ja haittoja. Sitten kirje Lavarosolle, ”Kiitämme tarjouksestanne, mutta tällä kertaa tarjouksenne ei johtanut sopimukseen.”

        Tarjoudumme tekemään teille nuken, jos jätätte Nato-hakemuksen.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      17
      2383
    2. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      130
      2195
    3. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      81
      1432
    4. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      117
      1413
    5. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1347
    6. Hallitus heitti kymmeniä miljoonia

      Yksityislääkäri kela korvauksiin. Ei ole mikään ihme, että se ei lyhentänyt terveyskeskusjonoja niinkuin hallitus väitti
      Maailman menoa
      93
      1194
    7. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1108
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      66
      1053
    9. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      1023
    10. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      59
      1019
    Aihe