Suomi petti toiset

Anonyymi

Suomi tuhosi minulta kaiken yrityksen rakentaa omaa elämääni. Miksi palvelisin Suomea enää. En näe mitään syytä.

70

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täysin epäoikeudenmukaisen kohtelun kokeneet, miksi palvelisimme Suomea?

    • Anonyymi

      En aio tehdä yhtäkään asiaa Suomen puolesta koska Suomi ei tehnyt mitään minun puolestani!!!!!

    • Anonyymi

      Suomi kohtelee osaa täysin epäoikeudenmukaisesti!

    • Anonyymi

      Juuri niitä jotka eivät tehneet vääryyttä kenellekään.

    • Anonyymi

      Suomi on sairas maa joka kohteli niitä jotka tekivät hyviä tekoja huonommin kuin lusmureita yms.

    • Anonyymi

      Huomasin, että en saanut Suomessa mitään joten menkööt eturintamille ne jotka saavat täällä jotain!

    • Anonyymi

      En taatusti tee yhtään mitään jotta joku saa jotain!

    • Anonyymi

      Suomi vedättää toisia!

    • No painu vittuun täältä valittamasta!!

      • Anonyymi

        Tämä on terveellinen herätys joillekin kun tuntuu olevan luulotautia, että jotain kiinnostaa HOITAA teitä.


      • Anonyymi

        Olet niin epärealistinen, että et käsitä mistä edes puhun!


      • Anonyymi

        Olet mies jota joku passaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet mies jota joku passaa!

        Äitisi synnytti sinut ja passasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äitisi synnytti sinut ja passasi.

        Kukahan sinusta huolehtii ....


      • Anonyymi

        Sinulla on hyvä mahdollisuus uhrautua jos haluat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on hyvä mahdollisuus uhrautua jos haluat.

        Sinulla on ihan kivaa elää ja mukavat oltavat, eikös. Joten sinun kuuluukin tehdä jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on ihan kivaa elää ja mukavat oltavat, eikös. Joten sinun kuuluukin tehdä jotain.

        Se on hyvä, että menette rintamalle jos tulee sota!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on hyvä, että menette rintamalle jos tulee sota!

        En minä teidän rintamalle menoa vastusta, päinvastoin!


      • Anonyymi

        Keskustelupalstat ovat suunnattu monille henkilöille, ei vain sinua varten ciccero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on hyvä, että menette rintamalle jos tulee sota!

        suomella ei ole hetkellä Puolustusvoimia!?

        Näma nykyään kutsuntojen yllä pitämät
        nuoret paskantavat housuihin jos niiden
        kännyköistä loppuvat akut
        eivätkä ne pääse paivittämään instagram tiliään!

        Suomella ei siis ole 2022 puolustusvoimia!


    • Anonyymi

      'Huvittavaa'on, että tämän jälkeen he kuvittelivat, että vedätetyt haluavat puolustaa Suomea!
      Menkööt rintamalle ne jotka ovat hyötyjiä!

    • Anonyymi

      Kyllä ne röhnöt ja ne tädit viroissa kuvittelevat, että heitä joku puolustaa!

    • Anonyymi

      Et ilmeisesti ole tehnytkään mitään maasi etkä edes itsesi puolesta. Keskity nillitykseen kun sen vain osaat

      • Anonyymi

        Olet epärealistisempi kuin moni muu!


    • Anonyymi

      Ihmettelen, että miksi ne kuvittelevat, että kaikki kaltoin kohdellut maassamme haluaisivat puolustaa sitä?

      • Anonyymi

        Ehkä joku tyhmempi!


    • Anonyymi

      Suomessa on ne hyötyjät ja suomalaiset vetivät tahallaan alas rehdit.

    • Anonyymi

      Kun tein työt, siis MINÄ niin kyllä sieltä tuli joku ottamaan sen työn nimiinsä. Näin vedetään arvo pois todelliselta työn tekijältä. Sitten huononnettiin se paras.

    • Anonyymi

      Suomessa toimitaan niin, että vaikeaan tilanteeseen laitetaan joku ja tämä tekee kaiken, tämän jälkeen muut vie kunnian pois tekijältä.

    • Anonyymi

      Et ole yksin-meitä on paljon joilta tämä maa ja sen rakenteellisesti täysin mätä ja korruptoitunut viranomaisjärjestelmä vei kaiken ja meistä yksikään ei tule puolustamaan tämän maan paska-hallitusta millään tavoin. Tässä maassa ei johto lakia noudata, eikä sitä kohta tee enää kansakaan-sillä jos maalla ei ole lainsäädäntöä kunnioittavaa ja noudattavaa johtoa, ei korruptio-hallituksen säätämiä lakeja tule kansalaistenkaan totella-perustuslaki sekä universaalit ihmisoikeudet sekä elämää suojelevat arvot ovat ainoita lakeja joita kunnioitan. Pihalle suojatyöpaikoistaan kaikki kravattipellet ja ongelmalasiset akat.

    • Anonyymi

      Suomessa on ämmä ja äijälauma jotka porsastelevat arvon muilta! Sellainen se Suomi on.

      • Anonyymi

        Tämän jälkeen se äijä ja ämmälauma kuvittelevat toisia kiinnostaa passata heitä! Menkööt he rintamalle, he jotain saivatkin!


    • Anonyymi

      Ei minua Suomi kustannukset, olen elänyt täällä niin kauan.

    • Mitä vittua valitat, rajat on auki, kyllä täältä pääsee pois ? Vai pelottako se, että monessa maassa ei ole Kelaa?

    • Anonyymi

      Huvitun siitä, että se joku koulukuraattoriämmä kuvittelee, että jotain kiinnostaa puolustaa sitä! Se ei ole ratkaissut mitään! Se on yksi niistä kusipäistä jotka syövät uskottavuutta kaikesta!

    • Anonyymi

      Kaikki ne äijät jotka käyvistä vetämässä turpiin koulujen virkaämmiä tekivät kunnon ratkaisun!

    • Anonyymi

      Suomi on alatason maa!

    • Anonyymi

      Olen nähnyt riittävästi sitä paskanjauhaja virkakouluämmää, että tiedän mitä ne ovat!

    • Anonyymi

      Toinen porukka on puolijuopot ääliöt jotka kunniankukkuloilla patsastelevat, mutta vaativat toisia puhaltamaan pipiä. Muitten pitäisi lähteä näiden puolesta rintamalle.

    • Anonyymi

      Kyllä ne vaan kuvittelevat, että ensin petettyään osan kansasta, että nämä sitten kuitenkin kuvittelevat, että me teemme kaiken!

    • Anonyymi

      Jokukun ne asiat pitää TEHDÄ ihan oikeasti!

      • Anonyymi

        On tällaisia ihmisiäkoidrn maailmankuva on sellainen, että kyllä se reilu sitten kuitenkin tulee tekemään ne työt. Toiset voivatkin keksiä kaikkea, mutta luotetaan, että se yksi sitten tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tällaisia ihmisiäkoidrn maailmankuva on sellainen, että kyllä se reilu sitten kuitenkin tulee tekemään ne työt. Toiset voivatkin keksiä kaikkea, mutta luotetaan, että se yksi sitten tekee.

        Olen ollut töissä jossa muut istuivat ja minä tein.
        Kyllä ne suurensivat heti henkilön joka ei tehnyt mitään!


    • Anonyymi

      Turha kuvitella, että niitä Kukaan auttaa koska palkkasivat kaikki huonoimmat virkoihin joiden tehtävä oli auttaa muita.
      Tämä maa luottaa idiootteihin. Palkataan auttajiksi henkilö joka ei ymmärrä elämästä mitään.

    • Anonyymi

      Jos Suomi on niin fiksu ja kaikki eri tahoilla olevat henkilöt niin ammattitaitoisia niin miksi puolet kansasta syö masennuslääkkeitä?

    • Anonyymi

      Tämä ciiccero on todennäköisesti juuri se rosvo joka vie täältä!

    • Anonyymi

      Minun puolestani ciccerot ja muut saavat puolustaa Suomea.

    • Anonyymi

      Täällä on riittävän suuri määrä ihmisiä joita virkakoneisto on vedättänyt!

    • Anonyymi

      Jos tulisi sota niin naiset sinne eturintamaan jätetään Suomessa siis.

    • Anonyymi

      Itärajan tuntumassa asuva nainen on vaarassa joutua sotilaaksi.

      • Anonyymi

        Itärajan naisille vaan terveiset, kyllä se teidän varaan laitetaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itärajan naisille vaan terveiset, kyllä se teidän varaan laitetaan!

        Jos työtön sotapoliisikoultukseb saanut nainen on seudulla niin hän on tietenkin hieman avuksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos työtön sotapoliisikoultukseb saanut nainen on seudulla niin hän on tietenkin hieman avuksi.

        Muut hakkaavat suomalaisia sillä aikaa.


    • Anonyymi

      Jos tulee sota niin suomalaiset keskittävät omaan kansaan kaiken ja polo varusmies sitten matkustaa rajalle 5kpl.

    • Anonyymi

      Suomi tappoi myös Itseni!
      2020 se aloitti koronarajoitukset.
      Siihen piti keksiä syyllinen:
      Suomen koronaministerit tekivät
      päätöksen ihan "tosta vaan"?

      https://www.youtube.com/watch?v=MQjV6LATe0o&list=RDXO_IRZX8_6I&index=5

      Eli päätös oli 101% selvä:
      Syyllinen on tietysti : Ravintolat!!!!?

      Olen elämäntyöni tehnyt ravintoloissa.
      Itselläni ei ole enää elämää.
      Olen hautaamaton kuollut?

      Kiinnostaa itseäni nuo työllisyys %tit.
      Siinä mielessä että lasketaanko lomautettu
      työllistetyksi?? Ilmeisesti Kyllä?
      Voisiko joku hallituksen alainen
      työllisyys projektien haltia ilmoittaa
      kuinka monta ravintola-alan työntekijää
      on tällä hetkellä lomautettu ja kuinka monta
      Ravintolaa on tehnyt koronaministerien
      aikaansaannosten aikana tehnyt KONKURSSIN!

      Aikoinaan telakoilla todettiin massa corona tartuntoja
      mitä teki koronaministerit?
      "Laitetaan coronaan sairastuneet karanteeniin mutta
      muuten pidetään telakka auki"?

      Olisi mielenkiintoista tietää kuinka monta Ravintola-alan
      työntekijää/yrittäjää on tehnyt itse murhan
      coronaministerien toimesta?

    • Anonyymi

      Suomalainen kansanluonne, ei kiitetty koskaan sitä joka teki hyvän työn taikka hyvin.

      • Anonyymi

        Tämä on kokemukseni Suomesta.


    • Anonyymi

      Kun tekee hyvin niin sitä kuvittelisi saavansa kiitoksen! Päinvastoin vedetään lokaan juuri koska erehtyi tekemään hyvin työt.

    • Anonyymi

      Kun olin rehellinen, reilu, ystävällinen sain pahan palkaksi.

    • Anonyymi

      En koskaan tehnyt rikoksen rikosta. Juuri siksi olenkin syyllisempi!

      • Anonyymi

        Tein kaikki täysin oikein, niin lopputulos olenkin syyllisempi kuin muut. Minä kun tein töitä niin joku muu kehittikin minua vastaan valheen.


    • Anonyymi

      En tehnyt mitään väärää, en yhtään niin asiat käännetään Suomessa niin, että minä olisin syyllinen toisen tekoihin.

      • Anonyymi

        Suomalaisessa virkakoneistossa olevan ihmisen valhe aiheutti sen!


    • Anonyymi

      Minulla on täysin puhdas omatunto, tiedän olleeni täysin syytön!

    • Anonyymi

      Kiitos Suomi, kiitos! Olet Suomi inhottavia maa!

    • Anonyymi

      Suomi on paras maa kääntämään syyttömän syylliseksi, siinä Suomi on HYVÄ.
      Kyllä Suomi kohottaa jokaisen pillunvinkujan sankariksi ja uhraa oikeassa olevat.

    • Anonyymi

      Kummasti herkät runotytöt ovat syyllisiä! Lähettäkää nyt ne runotytöt eturintamalle vielä!

    • Anonyymi

      Vanhat paatuneet paskakasat ovat yhteiskunnan tukiranka?

    • Anonyymi

      Kun kukaan ei tehnyt yhtään edestäni niin MIKSI he, Suomi kehtaa odottaa minun tekevän jotain Suomen edestä? Tätä ihmettelen.

    • Anonyymi

      Itärajan, kyllä siellä se yllättäen töitä saanut naispoliisi saa evakuoida vanhuksia. Metsämiehet pilkkaavat tietty heitä. Tämä ei ollut mikään naisten puolustus, mutta suomalaisessa kansanluonteessa se menee noin. Nainen oppii tuossavaiheessa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      17
      2383
    2. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      130
      2195
    3. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      81
      1432
    4. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      117
      1413
    5. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1347
    6. Hallitus heitti kymmeniä miljoonia

      Yksityislääkäri kela korvauksiin. Ei ole mikään ihme, että se ei lyhentänyt terveyskeskusjonoja niinkuin hallitus väitti
      Maailman menoa
      93
      1194
    7. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1108
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      66
      1053
    9. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      1023
    10. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      59
      1019
    Aihe