Putin on kovin sairas

Jo viime vuonna kirjoitetussa artikkelissa seurataan Vladimir Putinin nopeasti heikentynyttä terveydentilaa.

Putinilla lienee Parkinsonin tauti ja mahdollisesti syöpäkin. Hänen kerrotaan saavan voimakasta lääkitystä, mm. opiaatteja, mikä myös saattaa vaikuttaa hänen toimintaansa poliitikkona. Älyllinen toimintansa on rapistumassa.

Saattaa olla ettei kelpaisi komentamaan edes tinasotamiesarmeijaa (vrt. suomalainen vanha elokuva 'Herra Sotaministeri', pääosassa Pentti Siimes).

https://lansinginstitute.org/2021/09/29/putins-worsening-health-set-to-be-a-determining-factor-in-russias-policy-over-the-next-four-years/

23

979

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos Putin kuolisi tuohon tautiinsa huomenna niin peruuttaisiko armeina Ukrainasta saman tien?

      • Putinin takana on ilmeinen roistolauma, eihän se nyt ihan yksin ole.

        Ja tuskin Putin ihan välittömästi tauteihinsa kupsahtaa vaikka jo 70 kohta täyttääkin, jos täyttää.

        Voihan olla, että jos asiat kääntyvät lähiaikoina heikoiksi Putinille ja laumalleen, niin lauma heittää Putinin lynkattavaksi, ja alkaa esiintyä jonakin "kansallisena pelastuksen neuvostona" kuten Romaniassa Ceaucescun kaatamisen yhteydessä suurinpiirtein tapahtui.


      • Anonyymi
        kekek-kekek kirjoitti:

        Putinin takana on ilmeinen roistolauma, eihän se nyt ihan yksin ole.

        Ja tuskin Putin ihan välittömästi tauteihinsa kupsahtaa vaikka jo 70 kohta täyttääkin, jos täyttää.

        Voihan olla, että jos asiat kääntyvät lähiaikoina heikoiksi Putinille ja laumalleen, niin lauma heittää Putinin lynkattavaksi, ja alkaa esiintyä jonakin "kansallisena pelastuksen neuvostona" kuten Romaniassa Ceaucescun kaatamisen yhteydessä suurinpiirtein tapahtui.

        Juuri noin, loppu tulee omien koirien puremasta.

        Ja siihen ei taida mennä enää kauaa.


    • Anonyymi

      Mitä tuo taho on kertonut Joe Bidenin terveydentilasta ja henkisistä kyvyistä?

      KERRO!

      • Kas kun et Aku Ankan terveydentilaa ala mietiskelemään.

        Ei liity mitenkään aloituksen aiheeseen.


      • Anonyymi
        kekek-kekek kirjoitti:

        Kas kun et Aku Ankan terveydentilaa ala mietiskelemään.

        Ei liity mitenkään aloituksen aiheeseen.

        Joehan paskoo allensa, mutta se kelpaa sinulle hyvin. Asia selvä.


    • Tässäkin videossa näkyy kuinka Putin näyttää turvonneelta ja pöhöttyneeltä. iho on myös epäterveen värinen. Syöpälääkkeillä on nimenomaan tuollainen vaikutus.

      https://www.youtube.com/watch?v=o9A-u8EoWcI

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Putin lie myrkytetty? Kuka vetelee oikeasti naruista?

    • Anonyymi

      Minäkin olen hyvin sairas mutta vain henkisesti!

      T: Perskärpänen

      • Varmaan et ole yhtä henkisesti sairas kuin Viktor.


      • Anonyymi
        kekek-kekek kirjoitti:

        Varmaan et ole yhtä henkisesti sairas kuin Viktor.

        Viktorhan haukkuu kaikkia itseään älykkäämpiä persekärpäsiksi ja luulee että kyseessä on vain yksi ihminen, eli joku trolli käyttää nyt tuota nimeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viktorhan haukkuu kaikkia itseään älykkäämpiä persekärpäsiksi ja luulee että kyseessä on vain yksi ihminen, eli joku trolli käyttää nyt tuota nimeä.

        Minä olen näiden palstojen ainoa persekärpänen usko jo!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen näiden palstojen ainoa persekärpänen usko jo!!

        En usko, koska Viktor-poju on minullekin antanut tuon kunnianimen kuten ainakin puolelle tusinalle muita kirjoittajia.


    • Anonyymi

      Putin vaihdettiin jo vuonna 2012. Naama turposi parissa viikossa jalkapallon kokoiseksi. Plastikkakirurgi yritti ottaa liikoja pöhöjä poskilta pois vaan ei auttanut. Posket paisuivat uudestaan sillä ei plastiikkakirurgiakaan aivan mahdottomiin kykene.

      Tämä nykyinen Putin on kiinalaisten asettama vaihdokki, jolla Kiina teetättää likaisen työ mihin he eivät itse rohkene. Eivätkö kunnianarvoiset ja älykkäät salateoreetikot ole tätä vielä tulleet älynneeksi. Tehän alatte vaikuttamaan aivan sellaisilta jotka uskovat Pallomaahan.

      • Anonyymi

        Maapallo ei ole uskon asia vidun wajakki!!
        Tuu imemään mun valtavaa lerzziä!saat niellä kaiken kuten Viktorbitch!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maapallo ei ole uskon asia vidun wajakki!!
        Tuu imemään mun valtavaa lerzziä!saat niellä kaiken kuten Viktorbitch!!

        Pallomaa on yhtä paljon totta kuin on Palonaama-Putin. Oikeasti kummatkin ovat lättyjä sekä Maa että Putinin naama.


    • Anonyymi

      Putin oli tässä taannoin salaisella päiväteellä jonkun poliittisen vastustajansa kanssa ja tarjoili hänelle polinium teetä, kenties kyseessä oli tapaaminen jopa Donbasin CIA mies Janus, mutta sitten tämä tavattu henkilö tekikin ketkut, tiesi mitä on tulossa ja vaihtoi teekupit päikseen eikä Putin sitä huomannut.

      Nyt Putin on armottoman vittuuntunut ja koittaa kostaa kaikille.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Sensuuri toimii. Tämä hyvä video ei ole enää kaikkien katsottavissa.


    • Anonyymi

      Voihan ovela Putin vaikka tässä suhteessa teeskennellä vaikka oikeasti olisikin ihan hyvässä kunnossa.

      • Anonyymi

        Voihan ovela Joulupukkikin uskotella ettei se ole oikeasti olemassa?


    • Anonyymi

      Vanhojen miesten vaiva varmaan. Mutta sekin voi lähettää etäpesäkkeitä. Jos luustoon niin kivut varmaan kovat Putinilla.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      190
      1863
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      62
      1290
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      58
      1053
    4. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      149
      941
    5. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      46
      915
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      80
      912
    7. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      798
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      80
      764
    9. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      729
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      320
      688
    Aihe