Putin ajaa nyt voimalla hänen toivomaansa agendaa:
https://www.youtube.com/watch?v=tlaHubJ-fKk
Voin kuvitella, miten iloinen Päivi Räsänen nyt on
4
132
Vastaukset
>>Voin kuvitella, miten iloinen Päivi Räsänen nyt on>>
Minä ainakin olen.
😎😁😎😎- Anonyymi
Ps.69:22-29 Koinruohoa he antoivat minun syödäkseni ja juottivat minun janooni hapanviiniä. Tulkoon heidän pöytänsä heille paulaksi, ansaksi noille suruttomille. Soetkoot heidän silmänsä, niin etteivät näe, ja saata heidän lanteensa alati horjumaan. Vuodata vihastuksesi heidän päällensä, ja yllättäköön heidät sinun vihasi hehku. Joutukoon heidän leiripaikkansa autioksi, älköön heidän majoissansa asukasta olko. Sillä he vainoavat siitä, jota sinä olet lyönyt, he juttelevat niiden tuskista, joita sinä olet haavottanut. Lisää heille rikosta rikoksen päälle, ja sinun vanhurskauteesi he älkööt pääskö. Pyyhittäköön heidät pois elämän kirjasta, älköönkä heitä kirjoitettako vanhurskasten lukuun. Room.11:7-14
- Anonyymi
Ap.t.1:20 Sillä psalmien kirjassa on kirjoitettuna: Tulkoon hänen talonsa autioksi, älköönkä siinä asukasta olko, ja: Ottakoon toinen hänen kaitsijatoimensa. Ps.109:6-14
- Anonyymi
Tämä on sairasta. Miksi YK tai Sanna Marin tai EU ei tee mitään?
https://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/jemenissa-jopa-yhdeksanvuotiaita-morsiamia-tyota-tyttojen-puolesta/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2457504Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1393941Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1172208Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy261577- 461490
- 331382
Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3421204Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1411012Milloin palaat
Odotan niin kauan kun vaan jaksan toivoa. Tiedät että sua jäi joku ikävöimään. ❤️23948Tiesitkö? Uusi Bachelor on raivannut tietään määrätietoisesti somessa, myös Böckermanin ex-rakas!
Arttu Kilpeläinen tuli julkisuuteen Pernilla Böckermanin rakkaana. Pariskunta päätyi eroon v. 2024. Ex-poliisi Kilpelä7927