Putin ajaa nyt voimalla hänen toivomaansa agendaa:
https://www.youtube.com/watch?v=tlaHubJ-fKk
Voin kuvitella, miten iloinen Päivi Räsänen nyt on
4
153
Vastaukset
>>Voin kuvitella, miten iloinen Päivi Räsänen nyt on>>
Minä ainakin olen.
😎😁😎😎- Anonyymi
Ps.69:22-29 Koinruohoa he antoivat minun syödäkseni ja juottivat minun janooni hapanviiniä. Tulkoon heidän pöytänsä heille paulaksi, ansaksi noille suruttomille. Soetkoot heidän silmänsä, niin etteivät näe, ja saata heidän lanteensa alati horjumaan. Vuodata vihastuksesi heidän päällensä, ja yllättäköön heidät sinun vihasi hehku. Joutukoon heidän leiripaikkansa autioksi, älköön heidän majoissansa asukasta olko. Sillä he vainoavat siitä, jota sinä olet lyönyt, he juttelevat niiden tuskista, joita sinä olet haavottanut. Lisää heille rikosta rikoksen päälle, ja sinun vanhurskauteesi he älkööt pääskö. Pyyhittäköön heidät pois elämän kirjasta, älköönkä heitä kirjoitettako vanhurskasten lukuun. Room.11:7-14
- Anonyymi
Ap.t.1:20 Sillä psalmien kirjassa on kirjoitettuna: Tulkoon hänen talonsa autioksi, älköönkä siinä asukasta olko, ja: Ottakoon toinen hänen kaitsijatoimensa. Ps.109:6-14
- Anonyymi
Tämä on sairasta. Miksi YK tai Sanna Marin tai EU ei tee mitään?
https://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/jemenissa-jopa-yhdeksanvuotiaita-morsiamia-tyota-tyttojen-puolesta/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381299
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä35830Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46587- 14580
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad27576Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26538Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30526- 24511
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .16482Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver15472