Kissako kielen vienyt?

ykstypy

Kun täällä on ollut niin hiljaista?
Tulin just hyppytunnilta kotiin.
Sormet kaipais vielä voimistelua. Niinpä ajattelin taas vähän kirjoittaa teille.
Miten on päivä teillä mennyt? Täällä tundrallakin on nyt taivas harmaa, mutta pakkasta ei ole :=)))))

12

428

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..sujunut.. hyvin mainiosti... saatu sentään jotain aikaan.. kissa ei ainakaan vienyt mun kieltä mutta pahoin pelkään että oon tuolle katille hiukan allergiseksi tullut.. karvojakin siltä lähtee... karvoja on mun silmissä, korvissa, suussa, lautasella ja sohvalla... nenä vuotaa ja kutiaa..

      • ykstypy

        allerginen kissoille selvästi. Kannattais miettiä kissan pitämistä. Jos allergiaoireet on kovin kauan, altistuu astmalle.


      • ykstypy kirjoitti:

        allerginen kissoille selvästi. Kannattais miettiä kissan pitämistä. Jos allergiaoireet on kovin kauan, altistuu astmalle.

        ..on ollut vaan hoidossa mulla. ennen ei oo ollut mitään oireita.. ekan kerran tänä keväänä.. mutta kyllä se kissasta taitaa johtua joo..


    • kippari

      on hijaista kuin malmin hautuumaalla;=))

      • ykstypy

        olla muillakin hautuumailla aika hiljaista :=(((
        Mitä Kippari muuta?


      • kippari
        ykstypy kirjoitti:

        olla muillakin hautuumailla aika hiljaista :=(((
        Mitä Kippari muuta?

        on muillakin;=))No ei tässä ihmeitä duunissa olin ja kävin moikkaamassa vanhempia sit kun tulin töistä.
        Et nyt tässä himassa mietin vaan mailmanmenoo;=))


      • ykstypy
        kippari kirjoitti:

        on muillakin;=))No ei tässä ihmeitä duunissa olin ja kävin moikkaamassa vanhempia sit kun tulin töistä.
        Et nyt tässä himassa mietin vaan mailmanmenoo;=))

        niitä baanoja tietenkin joille kohta lähdet ajelemaan :=)))
        Pitäis kait tässä joku fillari laittaa itellekin, ettei tarvi omin jaloin polkea, mutta taitaa olla jo myöhäistä oppia uusia temppuja :=)))


      • kippari
        ykstypy kirjoitti:

        niitä baanoja tietenkin joille kohta lähdet ajelemaan :=)))
        Pitäis kait tässä joku fillari laittaa itellekin, ettei tarvi omin jaloin polkea, mutta taitaa olla jo myöhäistä oppia uusia temppuja :=)))

        olla aika hauska juttu kun typykin alkaisi ajelemaan prätkällä,mut voisihan se olla pikkusen harjoitusta vaativa juttu jos ei ole ajanut aikaisemmin;=))No niitä ajohommia tässä mietin ja muutenkin kaikee elämään liittyvää:=))


      • ykstypy
        kippari kirjoitti:

        olla aika hauska juttu kun typykin alkaisi ajelemaan prätkällä,mut voisihan se olla pikkusen harjoitusta vaativa juttu jos ei ole ajanut aikaisemmin;=))No niitä ajohommia tässä mietin ja muutenkin kaikee elämään liittyvää:=))

        elämää kannata liian syvällisesti miettiä. Apea mieli vaan tulee.
        Kyllähän se olis mukava varmaan ajella prätkällä, mutta kun oman hullun luonteeni tunne, niin se vauhti olis ollut niin hurjaa, että tuskin tässä enää kirjoittelisin. Kait se joku suojelusenkeli on olemassa :=))))


      • kippari
        ykstypy kirjoitti:

        elämää kannata liian syvällisesti miettiä. Apea mieli vaan tulee.
        Kyllähän se olis mukava varmaan ajella prätkällä, mutta kun oman hullun luonteeni tunne, niin se vauhti olis ollut niin hurjaa, että tuskin tässä enää kirjoittelisin. Kait se joku suojelusenkeli on olemassa :=))))

        niitä kannata liikoja miettii,mut välillä on hyvä pysähtyy ajattelemaan:=))Joo voi olla parempi jos tollainen ajaja olet niin jatkat ajeluja sillä polkupyörällä muuten voi käydä hassusti:=)


      • ykstypy
        kippari kirjoitti:

        niitä kannata liikoja miettii,mut välillä on hyvä pysähtyy ajattelemaan:=))Joo voi olla parempi jos tollainen ajaja olet niin jatkat ajeluja sillä polkupyörällä muuten voi käydä hassusti:=)

        on parein. Autossakin tuo kaasujalka tahtoo olla liian raskas. :=)))
        Arvaa mitä aika taas typyllä on? Se.. nukkuma-aika.
        Torstaina onneksi pyhä. Saa aamulla loikoa pitkään sängyssä.
        Hyviä öitä sinulle ja kaikille muille tänään niin hiljaisille huuhaahissukoille :=))))


      • kippari
        ykstypy kirjoitti:

        on parein. Autossakin tuo kaasujalka tahtoo olla liian raskas. :=)))
        Arvaa mitä aika taas typyllä on? Se.. nukkuma-aika.
        Torstaina onneksi pyhä. Saa aamulla loikoa pitkään sängyssä.
        Hyviä öitä sinulle ja kaikille muille tänään niin hiljaisille huuhaahissukoille :=))))

        vaarallinen kuljettaja kippari ei uskalla tulla ainakaan sun kyytiin;=))Mut hyvää yötä sinulle:=)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe