VAPARIT RAIVONA ?

ilta-Sanomat 26.2.22

IS Ukrainassa:
Pappi siunasi reserviläiset ennen kuljetusta sinne jonnekin

13

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiehuvat raivosta. Sen sijaan venäläisten ortodoksipapit eihaittaa, koska Venäjä oli taistolaisnuoruudessakin ihana. Niinpä se on sitä edelleen. #vaparilogiikka

      • Anonyymi

        Tämä selittää paljon.


    • Melko kuvottavin keinoin ajaa antivapari agendaansa...

      • Anonyymi

        No se on hänen tyylinsä. Ei ole jättänyt edes kuolleita rauhaan, vaan on käyttänyt heitä apuna tähän propagandan ja valeiden levittämiseen. Tämän takia kukaan ei ota häntä tai hänen juttujaan tosissaan.


      • Vai oikein agendaa !
        Ateistit epäjumaloivat tiedettä ja jotkut ovat epäilemättä niin sivistyneitä, että agenda-sanaa voi viljellä vaikka tällä vaparipalstalla. Tosin kaikki suomalaiset agenda-sanan merkitystä tuskin edes käsittävät.

        Kuule !
        Aika pienet on ne akentat, joita tällä palstalla voi vedättää.
        Kollimaattorin kommentteja olen joskus lukenut, mutta eivät ne ole olleet sieltä terävimmästä ateistipäästä.
        Olisko niin että kun Kollimaattori on tuhlannut paljon ruutia ateisti-vapaa-ajattelu rintamalinjalla, niin Kollimaattorin laukaukset alkavat jo jäädä piippuun.....

        Jos kerran ateismi on - niin kuin sanotaan - jumaliin uskomisen puutetta, ei muuta....niin ei ihme jos Kollimaattorilla vuosien kuluessa on yhä vähemmän ja vähemmän sanottavaa ateismista.

        Jos Kollimaattori on joku vanha kommari tai taistolainen, niin niiden aikojen unelmahöttövuosista voi tietysti vielä ammentaa vaikka jotain kaikuja Neuvostoliitosta ja DDRstä - vaikka niitä ei enää ole olemassakaan.
        Ja kommunismin ytimessähän on ateismi. Ja kommunismi toimii käytännössä,
        mutta ei teoriassa......vai miten se menee.....


    • Anonyymi

      Suomessakin rukoillaan Ukrainan puolesta.

      Miten ET auttaa Ukrainan sotatilanteessa ?

      Mäntysalo ?

    • Anonyymi

      Kummankin maan kirkon johdon ja sotilaspapoien siunaukset aseille ovat kuvottavis. Venäjällä 200 sotilaspappia. Montako Ukrainalla?

      • Anonyymi

        Tuo on kyllä totta, on kuvottavaa jos papit siunaavat aseita. Ihmisiä pitäisi siunata, ei aseita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on kyllä totta, on kuvottavaa jos papit siunaavat aseita. Ihmisiä pitäisi siunata, ei aseita.

        Niinhän Ukrainassa tehtiin reserviläisille. Vaparit ovat kuvottavia, kun vihaavat maataan puolustavia ukrainalaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän Ukrainassa tehtiin reserviläisille. Vaparit ovat kuvottavia, kun vihaavat maataan puolustavia ukrainalaisia.

        Vapaa ajattelijaliike oli viime sodan aikana neuvostomielisten terroristien tyyssija.


      • Anonyymi

        Julkisuudessa olis nyt hyvä kohta paheksua kaikkia maita jotka lähettävät Ukrainalle aseita ja muuten tukevat. Hyvä tilaisuus vapareille saada huomiota ja näkyvyyttä. Jospa Jori tai Ylikoski naputtelisi aiheesta pienen mielipidekirkoituks - kirjoituksen.


    • Anonyymi

      Myös Putin on kuulemma raivona - siis vaparit ja Putin raivoaa.

      • Anonyymi

        Muistakaahan itsenäistyä vapareista!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1057
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      940
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      297
      755
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe