ilta-Sanomat 26.2.22
IS Ukrainassa:
Pappi siunasi reserviläiset ennen kuljetusta sinne jonnekin
VAPARIT RAIVONA ?
13
133
Vastaukset
- Anonyymi
Kiehuvat raivosta. Sen sijaan venäläisten ortodoksipapit eihaittaa, koska Venäjä oli taistolaisnuoruudessakin ihana. Niinpä se on sitä edelleen. #vaparilogiikka
- Anonyymi
Tämä selittää paljon.
Melko kuvottavin keinoin ajaa antivapari agendaansa...
- Anonyymi
No se on hänen tyylinsä. Ei ole jättänyt edes kuolleita rauhaan, vaan on käyttänyt heitä apuna tähän propagandan ja valeiden levittämiseen. Tämän takia kukaan ei ota häntä tai hänen juttujaan tosissaan.
Vai oikein agendaa !
Ateistit epäjumaloivat tiedettä ja jotkut ovat epäilemättä niin sivistyneitä, että agenda-sanaa voi viljellä vaikka tällä vaparipalstalla. Tosin kaikki suomalaiset agenda-sanan merkitystä tuskin edes käsittävät.
Kuule !
Aika pienet on ne akentat, joita tällä palstalla voi vedättää.
Kollimaattorin kommentteja olen joskus lukenut, mutta eivät ne ole olleet sieltä terävimmästä ateistipäästä.
Olisko niin että kun Kollimaattori on tuhlannut paljon ruutia ateisti-vapaa-ajattelu rintamalinjalla, niin Kollimaattorin laukaukset alkavat jo jäädä piippuun.....
Jos kerran ateismi on - niin kuin sanotaan - jumaliin uskomisen puutetta, ei muuta....niin ei ihme jos Kollimaattorilla vuosien kuluessa on yhä vähemmän ja vähemmän sanottavaa ateismista.
Jos Kollimaattori on joku vanha kommari tai taistolainen, niin niiden aikojen unelmahöttövuosista voi tietysti vielä ammentaa vaikka jotain kaikuja Neuvostoliitosta ja DDRstä - vaikka niitä ei enää ole olemassakaan.
Ja kommunismin ytimessähän on ateismi. Ja kommunismi toimii käytännössä,
mutta ei teoriassa......vai miten se menee.....
- Anonyymi
Suomessakin rukoillaan Ukrainan puolesta.
Miten ET auttaa Ukrainan sotatilanteessa ?
Mäntysalo ? - Anonyymi
Kummankin maan kirkon johdon ja sotilaspapoien siunaukset aseille ovat kuvottavis. Venäjällä 200 sotilaspappia. Montako Ukrainalla?
- Anonyymi
Tuo on kyllä totta, on kuvottavaa jos papit siunaavat aseita. Ihmisiä pitäisi siunata, ei aseita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on kyllä totta, on kuvottavaa jos papit siunaavat aseita. Ihmisiä pitäisi siunata, ei aseita.
Niinhän Ukrainassa tehtiin reserviläisille. Vaparit ovat kuvottavia, kun vihaavat maataan puolustavia ukrainalaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän Ukrainassa tehtiin reserviläisille. Vaparit ovat kuvottavia, kun vihaavat maataan puolustavia ukrainalaisia.
Vapaa ajattelijaliike oli viime sodan aikana neuvostomielisten terroristien tyyssija.
- Anonyymi
Julkisuudessa olis nyt hyvä kohta paheksua kaikkia maita jotka lähettävät Ukrainalle aseita ja muuten tukevat. Hyvä tilaisuus vapareille saada huomiota ja näkyvyyttä. Jospa Jori tai Ylikoski naputtelisi aiheesta pienen mielipidekirkoituks - kirjoituksen.
- Anonyymi
Myös Putin on kuulemma raivona - siis vaparit ja Putin raivoaa.
- Anonyymi
Muistakaahan itsenäistyä vapareista!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131254
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1211133- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45855- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten316797Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592