Vaihdatin henkilautooni uuden 7-napaisen perävaunun pistorasian, kun vanhassa alkoi tulla mikrokytkimen kanssa tunnistusongelmia.
Uuden pistorasian asennuksen jälkeen vilkut tikuttivat ilmaisten ko. järjestelmän tai polttimon vikaa. Asentajat syyttivät ongelmasta takalampun maadoitusta, vaikkakin lamput paloivat likimain normaalisti. Asennutin sitten myös maadoitukseen korjaussarjan mutta tikutus vain jatkui ennallaan.
Nyt sitten kotona huomasin, että uudessa pistorasiassa ei ole mikrokytkimen näköistä härpäkettä lainkaan, joka tunnistaisi onko perävaunun tepseli kiinni vai ei.
Onkohan autooni asennettu nyt väärän tyyppinen pistorasia?
Vetokoukun uusi pistorasia kiukuttelee
3
280
Vastaukset
- Anonyymi
Testasin asennusta nyt peräkärrin kanssa ja avot, nyt vilkkujen tikutus oli tiessään. Perävaunussakin kaikki valot toimivat juuri niin kuin pitääkin.
MUTTA, heti kun peräkärrin tepseli oli jälleen irti, niin vilkkujen tikutus alkoi ja vikailmoituksia lähti pukkaamaan sumuvaloista...
Minusta autoon on nyt asennettu vääräntyyppinen pistorasia, josta puuttuu kokonaan perävaunun tepselin ilmaiseva mikrokytkin. Kuinkahan tällainen pitää nyt korjata?
Koukkusetin on toimittanut Kovil.- Anonyymi
Miusta se pittää korjata sillain et se toimii niinko se kuuluukin toimia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miusta se pittää korjata sillain et se toimii niinko se kuuluukin toimia.
Kun tässä nyt valitettavasti on kyseessä ihan normaalia autokorjaamotoimintaa, vituiksi männöö keskimäärin noin 50% annetuista töistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831449Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671235Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021213Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2191204Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041009Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134936Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 78791