Jotenkin tuntuu siltä, että Venäjä on aloittanut amok juoksunsa kohti helvettiä.
Venäjän amok juoksu
5
83
Vastaukset
- Anonyymi
Niin on muutkin
https://youtube.com/shorts/EI06jpPVZAQ?feature=share - Anonyymi
Venäjä on ollut Sota-Saatanan palvoja jo kauan, mutta nyt se teki typerimmän kuviteltavissa olevan tempun.
Kyllä, Venäjän Amok-juoksu on käynnissä. Helvetti odottaa. - Anonyymi
Länsi sai kaipaamansa sodan. Tämä kuuluu samaan pakettiin kuin järjestetty koronakin. Paljon pahempaa on vielä tulossa.
- Anonyymi
Näin näyttää kyllä tapahtuvan että Venäjästä tulee todellinen hylkiövaltio. Mm. Boris Johnson vaatii Venäjän aivan täydellistä eristämistä muusta maailmasta.
Se on kyllä jo ihan selviö että Suomen ja Venäjän suhteet tulevat muuttumaan. Suomen itärajasta tulee uusi rautaesirippu jonka takana hirviö majailee.
Kun Venäjä hyökkäsi Ukrainaan niin presidentti Niinistö sanoi että nyt naamiot on laskettu. Mutta myös Suomi on laskenut naamionsa ennennäkemättömällä tavalla. Suomi on toki jo NL kaatumisesta lähtien retoriikassa toitottanut olevansa länsimaa ja kuuluvansa läntiseen arvoyhteisöön, silti on aina korostettu Suomen ja Venäjän välisiä hyviä suhteita. Nyt lienee jo selvää että noihin suhteisiin tulee oikein iso kupru ja Suomi on tehnyt Venäjälle selväksi: Suomi on demokraattinen maa joka itse valitsee mm. omat puolusratkaisunsa, jos Suomi päättää liittyä Natoon niin se on vain ja ainoastaan Suomen päätös eikä siihen tarvita mitään Venäjän konsultoimista. Venäjä ei voi käyttäytyä ikäänkuin Suomen ja Venäjän välillä olisi yhä voimassa YYA sopimus. - Anonyymi
Venäjåä tekee sen mihin on tarkoitettukin eli ottaa maailman herruuden ja yksikään kansa ei tätä voi estää. Putinista tulee Neljännen valtakunnan johtaja ja jokainen kansa kumartaa häntä, tahtoi tai ei. Aivan jokainen, myös Suomen kansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1522170
- 171906
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241728- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978