”Rakkaat ystävät, veljet ja sisaret eri puolilla maailmaamme! Käännymme puoleenne tänä meille pimeänä aikana, jolloin räjähdyksistä mustat pilvet peittävät auringon meidän pääkaupunkimme yllä. Tänä yönä Venäjän Federaation erikoisjoukot yhdessä tsetseeniosastojen kanssa aikovat rynnäköidä Kiovan kaupunkiin, yhteen maailman vanhimmista ja kauneimmista paikoista ja Itä-Euroopan hengelliseen keskukseen. Jo nyt Kiovassa käydään katutaisteluja. Niihin osallistuvat kaikki, jotka kykenevät pitämään asetta kädessään; jopa eläkeläiset, opiskelijat ja koululaiset. Tuleva yö ja huominen päivä ovat kriittisiä hetkiä. Pelissä on kaikki se, mihin koko sivistynyt maailma on uskonut ja jota on rakentanut tähän asti. Kyyneleet silmissä pyydämme teitä huolimatta siitä, millä aikavyöhykkeellä te olette: rukoilkaa paastoten tämä koko ”hetki” Jumalaa. Rukoilkaa Herraa, että Hän varjelisi meidät järjettömiltä sotajoukoilta, jotka haluavat tehdä pilkkaa uskon ja Jumalan totuuden kustannuksella. Pyydämme teitä välittämään tämän viestin kaikille ystäville, läheisille ja tutuille Euroopassa, Amerikassa ja koko maailmassa! Rukous on vahvempi kaikkein vahvinta vihollista! Rakkaudella ja Herraan luottaen, teidän veljenne ja sisarenne Ukrainasta.”
Viesti on Hersonin alueen johtavan pastorin/piispan vetoomus.
Suomennos. Päivi ja Ari Tabel
Ukrainan pastorin pyyntö:
10
930
Vastaukset
- Anonyymi
Olen niin surullinen kaikesta viattomasta verestä, jota on vuodatettu, jokaisesta riistetystä elämästä, kurjuuden lisäämisestä jo kurjuudessa eläneille. Lohduttakoon teitä, että Jumalalta ei mikään ole ollut näkemättä, mitä on tapahtunut, eivätkä rukouksenne ole olleet turhat - ne nousevat Hänen eteensä yhdessä puolestanne annetujen rukousten kanssa. Te olitte hyviä minua kohtaan, kun olin muukalaisena maassanne, Jumala tietää sen. Te ette kulkeneet ohitseni, vaan autoitte. Niinkuin Jumala on hankkinut oikeutta minulle, hankkikoon Hän oikeutta teille. Jumala antakoon teille sydämeenne rauhan.
- Anonyymi
Olen lähettänyt edelleen viestiä.
Lähettäkää muutkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen lähettänyt edelleen viestiä.
Lähettäkää muutkin.Vaikea on tilanne siellä.
Rukoillaan! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikea on tilanne siellä.
Rukoillaan!Rukouksesi lähetys perustuu antamaasi kirkollisveroon. Älä rukoile sillä vastaus ei palaudu lähettäjälle. Oso
- Anonyymi
Sinua, Herra eivät pidätä valtioiden rajat eivätkä rakennusten seinät. Herra, miksi katsot sivusta ukrainalaisten hätää Naton lailla?
- Anonyymi
Jumala är megabög
- Anonyymi
Jag ber varje dag för Ukraina. Jag vet, att många också ber. Och Herren hör och svarar.
- Anonyymi
Herra, nyt pääsiäisenä voisit osoittaa, että olet Ukrainan puolella ja Vladimir Putinia ja patriarkka Kirilliä vastaan.
- Anonyymi
Herra, pääsiäisenäkin nyt osoitti, että on Vladimir Putinin ja patriarkka Kirilliä puolella .
- Anonyymi
Nytkö on uskonnottomien aika alkaa niitä kainalopieruja tekemään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982