Natoon kuuluminen edellyttää, että Suomi osallistuu myös muiden maiden sotiin!
Kysyn vielä, oletteko nyt aivan varmasti Naton kannalla?
23
73
Vastaukset
- Anonyymi
Kansa tästä maksaa! Tajutkaa edes Tämä!
- Anonyymi
Kukas muukaan idiootti.Luulix et kaikki on ilmaista.Mutta hyvästä kannattaa aina maxaa.Eihän ruokakaan oo ilmeisesti ilmaista hyvästä ruuastakin maksetaan. Tällä kertaa on hintana vapautemme ja isänmaan oma itsemääräys oikeus tai alistua Puten Puttelandiassa olevaan röhkinnän alaisexi ja valtaan
- Anonyymi
Trolli laittaa hanttiin, niin kuin suomipoika koivuhalkoja tankin telaketjujen väliin talvisodassa. Naton kanssa meillä on jykevät aseet joihin rauta pysähtyy. Niistä kelpaa maksaa!!
- Anonyymi
Paljonko se maksaa? Suomi myös osallistuu rahallisesti tähän. Se köyhdyttää edelleen meitä.
- Anonyymi
Minä maksan mieluusti, jos lapseni ja lapsenlapseni saavat puhua ja ajatella vapaasti, ilman pelkoa johdetuista tuomioistuimista ja vääristellyistä tuomioista.
He he Putinin sekoilu on poissa tavallisen venäläisen taloudesta, venäjän eliitti on kätkenyt ja suojannut rahansa ympäri maailmaa.
- Anonyymi
Kansan täytyisi tämä päättää sillä kustannukset maksavat kaikki.
- Anonyymi
Nato sotilasliitto. Käytännössä se tarkoittaa, että Suomi osallistuisi moniin sotiin joita Nato käy.
- Anonyymi
Käytännössä Suomi olisi Nato maa kyllä Mutta silloin kun se Putte uhkaa ja röhkii lätyssään niin olisi hyvä olla Natossa
- Anonyymi
Vaikka vapaaehtoisia olisi ( faktaa esille) niin näiden sotilaiden varustukset maksavat.
- Anonyymi
Suomella on nytkin yli kymmenen divisioonan varusteet kunnossa ja maksettuina jo!! Leningradin Trolli ei tiedä meidän reseviläisarmeijan organisaatiota. Natossa Suomella olisi nopean toiminnan joukoissa väkilukuun suhteuttaen vahvennettu pataljoona, eli muutama sata sotilasta. Suomalaisia on sama määrä mennyt viimeisen 10 vuoden aikana esim. Ranskan muukalaislegioonan.
- Anonyymi
Tälle tulisi olla kansalaisten lupa.
- Anonyymi
Suomen vai Venäjän kansan lupa, kerro toki trolli.
- Anonyymi
Ei tämä ole joku hypetys vaan joku iso päätös.
- Anonyymi
Päivän selvä päätös. Jos Suomessa halutaan elää vapaasti, puhua ja ajatella pelkäämättä, niin vastaus on päivänselvä. Vain Nato mahdollistaa tämän. Putin ei. Stalin kaivatti Puolaa vallatessaan syksyllä 39 itäpuolaan suomalaisille upseereille, opettajille ja papeille joukkohaudat valmiiksi.
- Anonyymi
Suomi siis olisi sen jälkeen osa sotilas "valtakuntaa" se olisi liittovaltion tapainen jota ohjattaisiin.
- Anonyymi
Jota ohjattaisiin demokratialla. Paska systeemi, mutta paras tähän asti kokeilluista.
- Anonyymi
Siis Suomi Natoon kuulumisen jälkeen itse päätä asioistaan!
- Anonyymi
Joo näin on parempi maxaa siitä jotain kuin Suomessa on ja joutua kuunnella sitä Puten röhkintää ja sen uhoa ja kirityxiä ja uhkailuja.Vapaudella on hintansa
- Anonyymi
On itsekästä ajatella avaajan lailla.
Vaatia apua muilta mutta ei anna sitä muille. - Anonyymi
Niin hullua hommaa haaveilla natosta.
Itsetuhoista sanoisin.
Ruotsi ollut aina puolueeton, ja hyvin pyyhkii taloudessa, paljon meitä rikkaampi - Anonyymi
Meikäläiset osallistuvat jo nyt muidenkin sotiin. Ukrainassa on suomalaisia vapaaehtoisia ja muukalaislegioonan menee joka vuosi puoli komppaniaa suomalaista. Natossa saisivat palvella, kenties taistella, ylevästi vapauden ja oikeuden puolesta.
Mitä sitten? Suomi on osallistunut jo muutamiin sotilasoperaatioihin, tosin pienillä henkilöstömäärillä. Eli upseerit käyvät oppimassa nykysodan käynnin vaatimuksia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664