Kysyn vielä, oletteko nyt aivan varmasti Naton kannalla?

Anonyymi

Natoon kuuluminen edellyttää, että Suomi osallistuu myös muiden maiden sotiin!

23

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kansa tästä maksaa! Tajutkaa edes Tämä!

      • Anonyymi

        Kukas muukaan idiootti.Luulix et kaikki on ilmaista.Mutta hyvästä kannattaa aina maxaa.Eihän ruokakaan oo ilmeisesti ilmaista hyvästä ruuastakin maksetaan. Tällä kertaa on hintana vapautemme ja isänmaan oma itsemääräys oikeus tai alistua Puten Puttelandiassa olevaan röhkinnän alaisexi ja valtaan


      • Anonyymi

        Trolli laittaa hanttiin, niin kuin suomipoika koivuhalkoja tankin telaketjujen väliin talvisodassa. Naton kanssa meillä on jykevät aseet joihin rauta pysähtyy. Niistä kelpaa maksaa!!


    • Anonyymi

      Paljonko se maksaa? Suomi myös osallistuu rahallisesti tähän. Se köyhdyttää edelleen meitä.

      • Anonyymi

        Minä maksan mieluusti, jos lapseni ja lapsenlapseni saavat puhua ja ajatella vapaasti, ilman pelkoa johdetuista tuomioistuimista ja vääristellyistä tuomioista.


      • He he Putinin sekoilu on poissa tavallisen venäläisen taloudesta, venäjän eliitti on kätkenyt ja suojannut rahansa ympäri maailmaa.


    • Anonyymi

      Kansan täytyisi tämä päättää sillä kustannukset maksavat kaikki.

    • Anonyymi

      Nato sotilasliitto. Käytännössä se tarkoittaa, että Suomi osallistuisi moniin sotiin joita Nato käy.

      • Anonyymi

        Käytännössä Suomi olisi Nato maa kyllä Mutta silloin kun se Putte uhkaa ja röhkii lätyssään niin olisi hyvä olla Natossa


    • Anonyymi

      Vaikka vapaaehtoisia olisi ( faktaa esille) niin näiden sotilaiden varustukset maksavat.

      • Anonyymi

        Suomella on nytkin yli kymmenen divisioonan varusteet kunnossa ja maksettuina jo!! Leningradin Trolli ei tiedä meidän reseviläisarmeijan organisaatiota. Natossa Suomella olisi nopean toiminnan joukoissa väkilukuun suhteuttaen vahvennettu pataljoona, eli muutama sata sotilasta. Suomalaisia on sama määrä mennyt viimeisen 10 vuoden aikana esim. Ranskan muukalaislegioonan.


    • Anonyymi

      Tälle tulisi olla kansalaisten lupa.

      • Anonyymi

        Suomen vai Venäjän kansan lupa, kerro toki trolli.


    • Anonyymi

      Ei tämä ole joku hypetys vaan joku iso päätös.

      • Anonyymi

        Päivän selvä päätös. Jos Suomessa halutaan elää vapaasti, puhua ja ajatella pelkäämättä, niin vastaus on päivänselvä. Vain Nato mahdollistaa tämän. Putin ei. Stalin kaivatti Puolaa vallatessaan syksyllä 39 itäpuolaan suomalaisille upseereille, opettajille ja papeille joukkohaudat valmiiksi.


    • Anonyymi

      Suomi siis olisi sen jälkeen osa sotilas "valtakuntaa" se olisi liittovaltion tapainen jota ohjattaisiin.

      • Anonyymi

        Jota ohjattaisiin demokratialla. Paska systeemi, mutta paras tähän asti kokeilluista.


    • Anonyymi

      Siis Suomi Natoon kuulumisen jälkeen itse päätä asioistaan!

      • Anonyymi

        Joo näin on parempi maxaa siitä jotain kuin Suomessa on ja joutua kuunnella sitä Puten röhkintää ja sen uhoa ja kirityxiä ja uhkailuja.Vapaudella on hintansa


    • Anonyymi

      On itsekästä ajatella avaajan lailla.


      Vaatia apua muilta mutta ei anna sitä muille.

    • Anonyymi

      Niin hullua hommaa haaveilla natosta.
      Itsetuhoista sanoisin.
      Ruotsi ollut aina puolueeton, ja hyvin pyyhkii taloudessa, paljon meitä rikkaampi

    • Anonyymi

      Meikäläiset osallistuvat jo nyt muidenkin sotiin. Ukrainassa on suomalaisia vapaaehtoisia ja muukalaislegioonan menee joka vuosi puoli komppaniaa suomalaista. Natossa saisivat palvella, kenties taistella, ylevästi vapauden ja oikeuden puolesta.

    • Mitä sitten? Suomi on osallistunut jo muutamiin sotilasoperaatioihin, tosin pienillä henkilöstömäärillä. Eli upseerit käyvät oppimassa nykysodan käynnin vaatimuksia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe