Kysyn vielä, oletteko nyt aivan varmasti Naton kannalla?

Anonyymi

Natoon kuuluminen edellyttää, että Suomi osallistuu myös muiden maiden sotiin!

23

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kansa tästä maksaa! Tajutkaa edes Tämä!

      • Anonyymi

        Kukas muukaan idiootti.Luulix et kaikki on ilmaista.Mutta hyvästä kannattaa aina maxaa.Eihän ruokakaan oo ilmeisesti ilmaista hyvästä ruuastakin maksetaan. Tällä kertaa on hintana vapautemme ja isänmaan oma itsemääräys oikeus tai alistua Puten Puttelandiassa olevaan röhkinnän alaisexi ja valtaan


      • Anonyymi

        Trolli laittaa hanttiin, niin kuin suomipoika koivuhalkoja tankin telaketjujen väliin talvisodassa. Naton kanssa meillä on jykevät aseet joihin rauta pysähtyy. Niistä kelpaa maksaa!!


    • Anonyymi

      Paljonko se maksaa? Suomi myös osallistuu rahallisesti tähän. Se köyhdyttää edelleen meitä.

      • Anonyymi

        Minä maksan mieluusti, jos lapseni ja lapsenlapseni saavat puhua ja ajatella vapaasti, ilman pelkoa johdetuista tuomioistuimista ja vääristellyistä tuomioista.


      • He he Putinin sekoilu on poissa tavallisen venäläisen taloudesta, venäjän eliitti on kätkenyt ja suojannut rahansa ympäri maailmaa.


    • Anonyymi

      Kansan täytyisi tämä päättää sillä kustannukset maksavat kaikki.

    • Anonyymi

      Nato sotilasliitto. Käytännössä se tarkoittaa, että Suomi osallistuisi moniin sotiin joita Nato käy.

      • Anonyymi

        Käytännössä Suomi olisi Nato maa kyllä Mutta silloin kun se Putte uhkaa ja röhkii lätyssään niin olisi hyvä olla Natossa


    • Anonyymi

      Vaikka vapaaehtoisia olisi ( faktaa esille) niin näiden sotilaiden varustukset maksavat.

      • Anonyymi

        Suomella on nytkin yli kymmenen divisioonan varusteet kunnossa ja maksettuina jo!! Leningradin Trolli ei tiedä meidän reseviläisarmeijan organisaatiota. Natossa Suomella olisi nopean toiminnan joukoissa väkilukuun suhteuttaen vahvennettu pataljoona, eli muutama sata sotilasta. Suomalaisia on sama määrä mennyt viimeisen 10 vuoden aikana esim. Ranskan muukalaislegioonan.


    • Anonyymi

      Tälle tulisi olla kansalaisten lupa.

      • Anonyymi

        Suomen vai Venäjän kansan lupa, kerro toki trolli.


    • Anonyymi

      Ei tämä ole joku hypetys vaan joku iso päätös.

      • Anonyymi

        Päivän selvä päätös. Jos Suomessa halutaan elää vapaasti, puhua ja ajatella pelkäämättä, niin vastaus on päivänselvä. Vain Nato mahdollistaa tämän. Putin ei. Stalin kaivatti Puolaa vallatessaan syksyllä 39 itäpuolaan suomalaisille upseereille, opettajille ja papeille joukkohaudat valmiiksi.


    • Anonyymi

      Suomi siis olisi sen jälkeen osa sotilas "valtakuntaa" se olisi liittovaltion tapainen jota ohjattaisiin.

      • Anonyymi

        Jota ohjattaisiin demokratialla. Paska systeemi, mutta paras tähän asti kokeilluista.


    • Anonyymi

      Siis Suomi Natoon kuulumisen jälkeen itse päätä asioistaan!

      • Anonyymi

        Joo näin on parempi maxaa siitä jotain kuin Suomessa on ja joutua kuunnella sitä Puten röhkintää ja sen uhoa ja kirityxiä ja uhkailuja.Vapaudella on hintansa


    • Anonyymi

      On itsekästä ajatella avaajan lailla.


      Vaatia apua muilta mutta ei anna sitä muille.

    • Anonyymi

      Niin hullua hommaa haaveilla natosta.
      Itsetuhoista sanoisin.
      Ruotsi ollut aina puolueeton, ja hyvin pyyhkii taloudessa, paljon meitä rikkaampi

    • Anonyymi

      Meikäläiset osallistuvat jo nyt muidenkin sotiin. Ukrainassa on suomalaisia vapaaehtoisia ja muukalaislegioonan menee joka vuosi puoli komppaniaa suomalaista. Natossa saisivat palvella, kenties taistella, ylevästi vapauden ja oikeuden puolesta.

    • Mitä sitten? Suomi on osallistunut jo muutamiin sotilasoperaatioihin, tosin pienillä henkilöstömäärillä. Eli upseerit käyvät oppimassa nykysodan käynnin vaatimuksia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      25
      2618
    2. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      130
      2225
    3. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      83
      1496
    4. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      117
      1423
    5. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1395
    6. Hallitus heitti kymmeniä miljoonia

      Yksityislääkäri kela korvauksiin. Ei ole mikään ihme, että se ei lyhentänyt terveyskeskusjonoja niinkuin hallitus väitti
      Maailman menoa
      96
      1297
    7. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1118
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      66
      1073
    9. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      79
      1069
    10. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      59
      1049
    Aihe