Teboil öljyn tilalle joku muu vastaava öljy?

Anonyymi

Nyt loppui teboil öljyt autoistani. Mihin merkkiin siirryn nyt? en osat huippu 20€/litra öljyjä. 4l kannut on maksaneet alle 35€ ja samaa tasoa pitää pysyä. Etanolikin on yhdessä johon vaihtu öljyt usein n7-8tkm välein . Diesel on myös muut pienkoneet ruohonleikkuria jne.
Mobilit tulee ulos vanhoista koneista esim0w40 ja 5w-30.Ei mobil öljyjä.
Tb on ollut 5w40 eikä mitään ongelmia ole missään koneissa. Synteettiisiä pitää olla.
Vuosia on tb öljyt palvelleet mutta joku muu nyt tilalle ja huom se hinta n35€ 4l kannu ja niillä hinnoilla on ajetttu ja ajot jatkuu en osta ihme kumma öljyjä mutta joka ikisessä koneessa on RVS.

19

1932

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      TOTAL ÖLJY alkuperämaa? ranskalainen öljy muuten. Venäjä öljyä nyt kammoksun loppu elämäni.

    • Anonyymi

      Mullakaan ei Mobilin öljyt ole pysynet yhdessäkään koneessa eikä myöskään Castrolit. Kokeile aluksi Valvolinen tai Shellin kalliimman pään öljyjä.

      Tosin itse käytän noita nimittämiäsi iham kumma öljyjä. Suhteellisen tuntemattomia merkkejä Suomessa ja hankalasti saatavia sekä kalliita. Tuttuja kuitenkin moottoriurheiluväelle.

      • Anonyymi

        Mikä vika sun autossa on jos ei normi öljyt pysy sisällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä vika sun autossa on jos ei normi öljyt pysy sisällä?

        Huonolaatuiset öljyt jotka eivät kestä ajoa.


    • Anonyymi

      Teboil ostaa raaka-aineensa nesteeltä ja lisäaineistaa öljynsä Haminassa voiteluainetehtaallaan. Samalla logiikalla nestettä pitäisi alkaa boikotoimaan, itse olen tehnyt jo kauan niin koska nesteen öljyillä saa aikaan vain kalliita konerikkoja kun se ei voitele kunnolla.

      Oli miten oli mutta olen todennut Teboilin öljyt laadultaan parhaiksi ja käytän niitä niin nyt kuin jatkossakin kaikissa moottorityökoneissani sekä autoissani. Polttoöljynkin olen ostanut aina Teboililta ja niin ostan myös jatkossakin.

      Voin kertoa että myös yksi melko suuri valtion varikko käyttää vain ja ainoastaan Teboilin öljyjä ja niitä kuluu huomattavan suuria määriä :D

      Naurettavaa, lähes lapsellista touhua kun väki boikotoi Teboilia joka työllistää suuren määrän työntekijöitä jotka maksavat veronsa tänne Suomeen.

      • Anonyymi

        Eihän se boikotin keihäänkärki siinä ole että laitetaan Teboilin suomalaiset työntekijät ahtaalle. Idea on lakata ostamasta Lukoilin menovesiä. TB:n polttoainejakelun omistaa Lukoil. Teboilin suomalaisia palveluita voi käyttää, mutta petrokemian tuotteille jyrkkä nou nou!


      • Anonyymi

        Teboilin öljyjen käyttö on loppunut nyt myös valtion varikolta, näin olen ymmärtänyt.

        Itse lopetin Teboilin tuotteiden käytön, eli öljyt, dieselin, bensan ja lämmitysöljyn, jo v 2014, kun Venäjä tuolloin hyökkäsi Ukrainaan. Sotaahan on käyty siitä lähtien paikallisena sotana ja nyt Venäjä laajensi sen koskemaan koko Ukrainaa.

        Nyt Suomen Teboilin viestintäjohtaja Toni Flyckt vaati sanomalehti Kalevaa poistamaan sota-sanan Ukrainan sotaa koskevassa artikkelissaan ja korvaamaan sen Venäjän propagandan käyttämään sanaan.
        Käsittääkseni Toni Flykt on suomalainen ja töissä suomalaisessa oy Teboil ab:ssa (sen kyllä tosin omistaa venäläinen Lukoil) ja päästelee tuollaisia absurdeja Venäjän propagandan vaatimuksia suomalaiselle sanomalehdelle. Pöyristyttävää....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teboilin öljyjen käyttö on loppunut nyt myös valtion varikolta, näin olen ymmärtänyt.

        Itse lopetin Teboilin tuotteiden käytön, eli öljyt, dieselin, bensan ja lämmitysöljyn, jo v 2014, kun Venäjä tuolloin hyökkäsi Ukrainaan. Sotaahan on käyty siitä lähtien paikallisena sotana ja nyt Venäjä laajensi sen koskemaan koko Ukrainaa.

        Nyt Suomen Teboilin viestintäjohtaja Toni Flyckt vaati sanomalehti Kalevaa poistamaan sota-sanan Ukrainan sotaa koskevassa artikkelissaan ja korvaamaan sen Venäjän propagandan käyttämään sanaan.
        Käsittääkseni Toni Flykt on suomalainen ja töissä suomalaisessa oy Teboil ab:ssa (sen kyllä tosin omistaa venäläinen Lukoil) ja päästelee tuollaisia absurdeja Venäjän propagandan vaatimuksia suomalaiselle sanomalehdelle. Pöyristyttävää....

        Pöyristyttävää kyllä, mutta tuskinpa vaatimus on Tonin omaa keksintöä. Eikähän vaatimus ole tullut vallankumousneuvoston satraapeilta. Mitäpä suomalainen työntekijä tilanteelle voi jos päämies ohjeistaa vaatimaan sananmuunnoksia? Suomessakin työntekijöillä on lojaliteettivelvoite. Teboilin vaatimus on pöyristyttävä, mutta ei lainvastainen. Sananvaihtoa koskeva vaatimus sai varmasti aivan toisenlaisen reeaktion kuin oli haluttu aikaansaada. Hyvä että tunnustivat väriä, jotta Teboilin toiminnasta ei jää mitään vääriä mielikuvia. Kun tankkaa Teboililla, tankkaa vallankumoukselle.


    • Anonyymi

      Tuon tason litkuja löytyy hyllyt väärällään, ihan sama mitä muuta käytät.

    • Anonyymi

      Aika paljon olet Teboilin öljystä maksanut 35€/ 4 litraa , niinkö ? Lahdessa tuota diamondia on aina saanut alle 27,9 €/ 4 litraa

    • Anonyymi

      Ostamalla Teboil(LUKOIL) menovettä eli bensiiniä ja diesel, tuet lastensairaaloiden pommituksia Ukrainassa.

    • Anonyymi

      Boikotoimalla Teboilia ette auta mitenkään Ukrainaa. Teboil-asemat ovat suomalaisten yrittäjien omistuksessa ja kuulemma venäjälle ei tuotot mene vaan raha jää Suomeen. Boikotoimalla Teboilia aiheutetaan työttömyyttä ihan vain meille suomalaisille lisää. Jos haluatte auttaa Ukrainaa, antakaa ennemmin rahaa apujärjestöjen kautta vaikka Ukrainan lapsille.

      • Anonyymi

        Teboilin polttoaineista rahat menevät menevät Venäjän sotakassaan. On kohtuullista olettaa ettei Teboil ole lainannut brändiänsä vastikkeettomasti myöskään myymämäläpuolen käytetäväksi. Myymäläpuolen liikevaihdosta joku osuus lähtee joukkotuhontaan. Minun valintani on boikotoida kaikkea venäläistä, nimenomaan ja ehdottomasti myös Teboilia.


    • Anonyymi

      Bensasta menee rahat lukoilille se on fakta. koska sen omistaa venäjän valtio.

    • Anonyymi

      Valvoline Maxlife 5W-30

    • Anonyymi

      Lukoilin tuotteiden käyttö loppui munkin osalta .

    • Anonyymi

      Ostin virosta Lotosin öljyä hinta laatusuhde hyvä. Saattaa jopa olla ainoita itämerestä pumpattuja öljyjä tai sitten on vain venäläistäöljyä!

    • Anonyymi

      Aloittaja taitaa olla TV-uutisten/Lehtien aivopesun uhreja...
      Jos Olet tähänkin asti ollut tyytyväinen Teboilin öljyihin, niin miksi luopua tuotteista yhden USA:n valtaan istuttman T-paita pellen provosoinnin ja NATO haaveiden vuoksi?
      USA on sotinut viimeiset 60 vuotta ympäri maapalloa omien intressiensä vuoksi, eikä kukaan koskaan tuomitse tai boikotoi tätä suurinta terroristivaltiota...

      Venäjä kammo tulee vielä lännelle erittäien kalliiksi, odottakaa kun lannoittet, energia ym. loppuvat markkinoilta, sitten on kiva tuijotella ruokakauppojen tyhjiä hyllyjä. Venäjä on manner ja heidän vaikutus talouteen on ollut erittäin suuri, kohta iso tekijä on poissa ja se tulee tuntumaan ikävästi. Intia, Kiina, Pakistan ym. ovat toimineet viisaasti ja jatkavat kauppaa Venäjän kanssa.

      Nyt saa sopulit haukkua vapaasti, järjen käyttöhän on ollut systemaattisesti kiellettyä jo parikymmentä vuotta...

    • Anonyymi

      Jopa päättäjät itse ovat vähintään tietoisia piirinsä harjoittavan näitä pakotteiden kiertoa ja kaikenmaailman suhmurointia itänaapurin kanssa joten en koe ongelmaa käyttää paikallisen "tepon" palveluita ....

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      311
      3700
    2. 208
      3019
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2574
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2034
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1465
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      171
      1355
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1347
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1328
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe