Eikö olekin kivaa että saadaan taas koronapassi käyttöön 1.3. alkaen? Ei ole uutisissa kovinkaan jostain syystä mainittu, kuten ei monesta muustakaan koronaan liittyvästä.
Minua ei haittaa koska en ole ennenkään notkunut baareissa. Niitä kyllä Hyvinkäällä riittää.
https://www.youtube.com/watch?v=sQZK7rwiVkw
Koronapassi tulee taas!
4
121
Vastaukset
- Anonyymi
Löysit todella asiantuntevan keskustelusivun. Kaksi virnuilevaa tyyppiä jauhamassa paskaa vakavista asioista.
- Anonyymi
no minä nyt kuitenkin sen katsoin. Ei ollut mitään erikoisempaa kuin jos ihmiset keskenään puhuisivat. Mikä tässä oli sinulle ongelmallista? Niin ja HyvinkääKIN liittyy tähän - eikä sinun mielestäsi?
- Anonyymi
Enpä ole aihesta kuullut.Kyllä on 3 kertaa rokotettu.Ei älypuhelinta.Täytykö itis kirjasto mennä pyytää tulostettu versio kun en omassa kanassa ole? Tosin ei rahaa juhlia ei matkustaa.Mihin silloin tarvitsisin sitä?Nainen. Helsinki 94
- Anonyymi
Alotus olla trolli.Siellä nyt hihittelevät hölmöjä valheisiin uskovia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192695Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701111Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2141098- 401015
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38941- 5928
- 36906
- 47904
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123873Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36827