Nyt kun Venäjä suljetaan sotin Swiftin ulkopuolelle, eikös ne voisi alkaa käyttää Bitcoineja? Nyt bitcoinilla on näytön paikka miten hyödyllinen se todellisuudessa on.
:-D
Bitcoin & swift
2
229
Vastaukset
- Anonyymi
Ei Bitcoineja voi käyttää mihinkää "rehelliseen" toimintaan. Sehän on pelkkä huijaustuote. Bitcoinit tullaan kieltämään minä hetkenä hyvänsä. Tätä on jo suunniteltu pitkään.
Mikään yritys ei ota vastaan Bitcoineja! Liian suuri riski. Bitcoin arvossa ei näy mitään merkkiä ruplan käytön ongelmista. Jos bitcoin olisi käyttökelpoinen valuutta johon venäjä voisi siirtyä, kyllä sota silloin arvossa näkyisi voimakkaasti.
Kyllähän tämä toki tiedettiin muutenkin. Pienen teknopiirin niche tuote, jolla on lähinnä hauska leikkiä ajatuksella että bitcoin oikeasti olisi merkittävä ja suurten pankkien pöksyt tutisee kun bitcoin tulee. Hah!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858529
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264638- 504178
- 593722
- 513186
- 502950
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 422446
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086