Nyt kun Venäjä suljetaan sotin Swiftin ulkopuolelle, eikös ne voisi alkaa käyttää Bitcoineja? Nyt bitcoinilla on näytön paikka miten hyödyllinen se todellisuudessa on.
:-D
Bitcoin & swift
2
274
Vastaukset
- Anonyymi
Ei Bitcoineja voi käyttää mihinkää "rehelliseen" toimintaan. Sehän on pelkkä huijaustuote. Bitcoinit tullaan kieltämään minä hetkenä hyvänsä. Tätä on jo suunniteltu pitkään.
Mikään yritys ei ota vastaan Bitcoineja! Liian suuri riski. Bitcoin arvossa ei näy mitään merkkiä ruplan käytön ongelmista. Jos bitcoin olisi käyttökelpoinen valuutta johon venäjä voisi siirtyä, kyllä sota silloin arvossa näkyisi voimakkaasti.
Kyllähän tämä toki tiedettiin muutenkin. Pienen teknopiirin niche tuote, jolla on lähinnä hauska leikkiä ajatuksella että bitcoin oikeasti olisi merkittävä ja suurten pankkien pöksyt tutisee kun bitcoin tulee. Hah!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs491344- 1601156
- 611037
- 8882
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli198871- 12802
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27786Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51771- 346758
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti83731