Nyt kun Venäjä suljetaan sotin Swiftin ulkopuolelle, eikös ne voisi alkaa käyttää Bitcoineja? Nyt bitcoinilla on näytön paikka miten hyödyllinen se todellisuudessa on.
:-D
Bitcoin & swift
2
470
Vastaukset 2
- Anonyymi
Ei Bitcoineja voi käyttää mihinkää "rehelliseen" toimintaan. Sehän on pelkkä huijaustuote. Bitcoinit tullaan kieltämään minä hetkenä hyvänsä. Tätä on jo suunniteltu pitkään.
Mikään yritys ei ota vastaan Bitcoineja! Liian suuri riski. Bitcoin arvossa ei näy mitään merkkiä ruplan käytön ongelmista. Jos bitcoin olisi käyttökelpoinen valuutta johon venäjä voisi siirtyä, kyllä sota silloin arvossa näkyisi voimakkaasti.
Kyllähän tämä toki tiedettiin muutenkin. Pienen teknopiirin niche tuote, jolla on lähinnä hauska leikkiä ajatuksella että bitcoin oikeasti olisi merkittävä ja suurten pankkien pöksyt tutisee kun bitcoin tulee. Hah!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3391165Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3981095- 102905
- 82817
- 78792
- 82746
- 37676
- 50675
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39670- 103664