Valkoisen feministin tunnustuksia

Anonyymi

Huh huh olipas taas niin kauheaa läpikotaisin aivopestyä woketus-"feminististä" paskaa että ei tässä tiedä enää miten päin kiemurrella.

https://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000008566251.html

Venla Pystynen on hyvä ja lopettaa valkoisuutensa demonisoinnin, julkisten synnintunnustusten ja katumusharjoitusten tekemisen valkoisuutensa vuoksi vieläpä feminismin nimissä.

Ei ole olemassa mitään "ideologisesti valkoista feminismiä". Koska feminismin historia on länsimaista historiaa, ja sen alkujuuret ovat Euroopassa, on aivan luonnollista että suurin osa näkyvimmistä feministisistä saavutuksista ja feministisestä aktivismista on tapahtunut valkoisten feministien toimesta. Tämän tulkitseminen ei- valkoisiin kohdistuneeksi syrjinnäksi ja rasismiksi on itsessään rasistista.

Sukupuoli ei ole rotu, eikä rotuasioilla ole mitään tekemistä feminismin kanssa. Kukaan ei kunnioita ihmisiä jotka eivät kunnioita itseään. Feminismi peräänkuuluttaa naisen omanarvontuntoa, itsekunnioitusta. Tämä aivoton anteeksipyytelevä nöyristely mitä idioottimaisimpien rasististen valkoisuuteen kohdistuvien demonisointien perusteella ei edistä tätä feminismin perusperiaatetta naisesta jolla on oikeus omanarvontuntoisuuteen ja itsekunnioitukseen.

Individualismiin perustuva liike, joka näkee ihmiset yksilöinä joilla on yksilön vapaudet ja yksilön vastuu, ei voi ajatella niin, että on nykyihmisen vastuulla pyydellä anteeksi menneisyyden ihmisten tekosia. Tällainen ajattelu on niin tyhjäpäistä kollektivistista shaibaa että sitä voi melkein verrata Pohjois- Korean kollektiivisen kostamisen käytäntöihin. Ei minulla ole ollut mitään vaikutusvaltaa siihen mitä joku toinen henkilö on tehnyt silloin kun minua ei vielä ollut olemassakaan. Menneisyyden henkilötkin olivat yksilöitä jotka tekivät itse henkilökohtaiset valintansa. Historiaa myös kirjoitetaan koko ajan uudelleen joten on kuule aivan turha kuvitella että meillä edes voisi olla jotain varmaa tietoa yhtään mistään menneisyyden asioista. Emmehän me ota tolkkua edes nykypäivän tapahtumista. Se mitä nykyhetkessäkin tapahtuu riippuu täysin siitä kenen näkökulmaa kysytään.

Amen.

Terveisin feministi.

0

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
        Suomalaiset julkkikset
        106
        2195
      2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
        Ikävä
        103
        886
      3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
        Ikävä
        64
        801
      4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
        Ikävä
        46
        790
      5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
        Haapavesi
        21
        706
      6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
        Maailman menoa
        511
        699
      7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
        Ikävä
        76
        630
      8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
        Ikävä
        64
        595
      9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
        Ikävä
        23
        570
      10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
        Ikävä
        57
        551
      Aihe